GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => Modellezés => MTA: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Tarack - 2015. Március 31. - 17:51:38

Cím: 3ds Max Textúrázás MTA-ba hogyan?
Írta: Tarack - 2015. Március 31. - 17:51:38
Sziasztok,tudom hogy volt egy modellezési segítség itt,de abbol nekem nem jön le hogy pl 3d maxba hogy kell texturázni.
Adott egy modell,és 3dmaxban csak rá kell dobálni a materiáloknál,és be kell egy txd-be azokat a képeket importálni amit rá materiáloztam és akkor lesz textura rajta? Igy kell? :)
A válaszokat előre is köszönöm!
Cím: 3ds Max Textúrázás MTA-ba hogyan?
Írta: Zénó10 - 2015. Március 31. - 17:56:29
Hát nem nagyon értem most mire gondolsz de ha mégegyszer átolvasod a segítséget elvileg akkor rákell jönnöd  :)
Cím: 3ds Max Textúrázás MTA-ba hogyan?
Írta: Tarack - 2015. Március 31. - 17:59:45
Csak annyi van benne,hogy txd workshoppal kell készíteni a txd fájlt. Eddig értem,és hogyan jelöljük ki hogy az adott objecten az a textura hol legyen? Mert ugye 3dmaxban van egy olyan materials,amit ha ráteszünk akkor a programban texturat tesz rá.
Kérem aki tud segítsen!

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Március 31. - 18:04:48[/time]

Remélem érthető a megfogalmazásom! :)

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Március 31. - 18:13:28[/time]

Nagyon kezdő vagyok még a 3dmaxban! :(

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 31. - 18:21:03

Kérem,aki tud SEGÍTSEN!
Cím: 3ds Max Textúrázás MTA-ba hogyan?
Írta: Mr.Godish - 2015. Június 14. - 21:14:05
[mod]A téma zárható, helyezhető? 2 nap mulva automatikusan zárom, helyezem.[/mod]