Kocsi:
stretch.txd
stretch.dff
ez a két fájl van a zip egyik mappáján belül. innentől tudod a dolgod. a readme szöveges fájlban van néhány sor, ott leírja hogy a játék melyik fájljában mit kell átírnod. ez ahhoz kell hogy a színek pl stimmeljenek, ne a földön guruljon az autó vagy ne fagyjon ki a játék ha garázs műhelybe mész
In file [Game folder]\data\vehicles.ide
Find the line that starts with
409, stretch, stretch, car, STRETCH, STRETCH,
Replace found line with
409, stretch, stretch, car, STRETCH, STRETCH, null, executive, 5, 0, 0, -1, 0.84, 0.84, 0
In file [Game folder]\data\handling.cfg
Find the line that starts with
STRETCH
Replace found line with
STRETCH 2200.0 10000.0 1.8 0.0 0.0 0.0 75 0.60 0.8 0.5 5 180.0 18.0 25.0 R P 10.0 0.40 0 30.0 1.1 0.07 0.0 0.35 -0.20 0.5 0.0 0.2 0.72 40000 282000 10400001 1 1 0
In file [Game folder]\data\carcols.dat
Find the line that starts with
stretch,
Replace found line with
stretch, 1,1, 0,0, 24,24, 53,53
In file [Game folder]\data\carmods.dat
Find the line that starts with
stretch,
Replace found line with
stretch, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw
Skinek:
szintén 2 fájl a mappán belül, txd és dff. cserélhető simán.
De ahogy néztem, mindegyik skin így töltődik le .txd és .dsd fájlal és ennyi, de néztem más oldalakon is, ott sincs .dff fájl.
az, hogy neked miért változtatja a .dff kiterjesztést a géped .dsd-re, az már más dolog, valami gáz van a rendszereddel. nevezd át a fájlokat úgy hogy a kiterjesztés dff legyen. próbáld utána cserélni