Szerző Téma: SA:MP ?  (Megtekintve 6932 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA:MP ?
« Válasz #30 Dátum: 2012. December 30. - 13:48:18 »
0
Idézetet írta: kurta999 date=1356869590\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28416\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem valamit lehet csinálnak, mert Kye-nek nem nõnek a hozzászólás számai, ez így volt 0.3d elõtt is xD
Viccet féretéve nagyon bízok benne, hogy tényleg 0.4et csinálják és legalább ha mástnem egy tavasz körül jólenne az rc.
 
+ Y_Less is ott van, hátha ez is hozzátesz valamit az eredményhez.  :)
Habár sokkal okosabbak lennénk, ha tudnánk Y_Less kapott-e forrást Kye-tõl.

Nem elérhető Graduated

  • 938
  • Pályakészítõ Liga Nyertes 2012
    • Profil megtekintése
SA:MP ?
« Válasz #31 Dátum: 2012. December 30. - 13:49:41 »
0
MTA nagyon sokkal elõrébb van a SA:MP terénél, viszont én azt mondom, hogy a SA:MP élvezhetõbb, várom a fejlesztéseket.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA:MP ?
« Válasz #32 Dátum: 2012. December 30. - 13:55:00 »
0
Idézetet írta: Graduated date=1356871781\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28416\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
MTA nagyon sokkal elõrébb van a SA:MP terénél, viszont én azt mondom, hogy a SA:MP élvezhetõbb, várom a fejlesztéseket.
 
Kye szerint ez azért van, mert MTA szakított a SA kikötéseivel, rengeteg új dolgot hozott ami amúgy nincs a játékban.
Ezzel ellentétben a SA-MP ragaszkodik a SA rendszeréhez, ami ott nem volt az SA-MPba se lesz. (Habár 1-2 dologgal kivételt tehetne)
Persze így az MTA gépigénye is megnõtt, a SA-MP nem eszik többet az alap játéknál. (Memóriából is max 128MB)

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
SA:MP ?
« Válasz #33 Dátum: 2012. December 30. - 14:01:26 »
0
Csabesz, írnál mindkettõhöz példát/példákat?

Nem elérhető Graduated

  • 938
  • Pályakészítõ Liga Nyertes 2012
    • Profil megtekintése
SA:MP ?
« Válasz #34 Dátum: 2012. December 30. - 14:03:44 »
0
Idézetet írta: Csabesz date=1356872100\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28416\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


MTA nagyon sokkal elõrébb van a SA:MP terénél, viszont én azt mondom, hogy a SA:MP élvezhetõbb, várom a fejlesztéseket.
 
Kye szerint ez azért van, mert MTA szakított a SA kikötéseivel, rengeteg új dolgot hozott ami amúgy nincs a játékban.
Ezzel ellentétben a SA-MP ragaszkodik a SA rendszeréhez, ami ott nem volt az SA-MPba se lesz. (Habár 1-2 dologgal kivételt tehetne)
Persze így az MTA gépigénye is megnõtt, a SA-MP nem eszik többet az alap játéknál. (Memóriából is max 128MB)
 
[/quote]
Valami ilyesmi volt bennem is csak Te leírtad, köszi.  :)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA:MP ?
« Válasz #35 Dátum: 2012. December 30. - 14:05:22 »
0
Idézetet írta: Rupert date=1356872486\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28416\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csabesz, írnál mindkettõhöz példát/példákat?
 
CheckPoint: SA-MPba csak 1 lehet, MTAba akármennyi, alap játékba is csak 1 lehetett
Vízhullámázása: Alap játékba is csak idõjárás befolyásolta ezt a dolgot.
Színezés, Szinte minden lehet színezni MTA-ba, SA-MPba minden alap színû. (Kocsik, CPk)
Custom Object rendszer, ami már SA-MP is átvett, habár elég siralmas módon.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA:MP ?
« Válasz #36 Dátum: 2013. Január 04. - 14:47:34 »
0
CP színezésen nemtudom milenne olyan nagy dolog, alap játék is támogatja a színezést, csak nincs használva..
(Ha van akkor nemszóltam)
http://www.gtamodding.com/index.php?title=Memory_Addresses_(SA)#Race_Checkpoints
+2 = [byte] RGBA color value

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA:MP ?
« Válasz #37 Dátum: 2013. Január 04. - 15:42:25 »
0
Ezeknek minden nagy dolog :D De bízom abba, hogy a kövi verziónál már Programozók között lesz Y_Less. :$


\"Kye_B.jpg\"
SA:MP - Kye Daniel Bitossi
 
http://img5.imagebanana.com/img/4b5htdsa/Kye_B.jpg[/quote]
Ok, nincstöbbkérdésem :D


De, mégis van:
[hs width=310 height=250]http://www.kephost.com/images4/2013/1/4/a1_2013_1_4_9s3or5m5l7.png[/hs]
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 04. - 15:56:55 írta Csabesz »

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
SA:MP ?
« Válasz #38 Dátum: 2013. Január 05. - 10:33:11 »
0
Idézetet írta: Csabesz date=1357310545\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28416\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"Kye_B.jpg\"
SA:MP - Kye Daniel Bitossi
 
http://img5.imagebanana.com/img/4b5htdsa/Kye_B.jpg

[/quote]
Honnan tudod, hogy õ tényleg a SAMP-os Kye? :D

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA:MP ?
« Válasz #39 Dátum: 2013. Január 05. - 14:53:55 »
0
Nem sok Kye Daniel Bitossi van a földön :D és csak õt találtam :D szerintem nagy rá a valószínûség h õ az :D

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA:MP ?
« Válasz #40 Dátum: 2013. Január 06. - 00:57:38 »
0
Szerintem meg hülyeség, csak valaki kitalálta.
Egyébként láttam már jópár helyen, de kitudja mi az igazság..
Én mongyuk magasról szarok a fejire, csak csináljon már valamit xD

SA:MP ?
« Válasz #41 Dátum: 2013. Január 07. - 15:16:14 »
0
Az lenne az igazi, hogyha legalább valami használható NPC rendszert beletennének.. Ha nagyon ragaszkodnak a San Andreas alapjaihoz, akkor engedélyezzék az alap SAban található NPCket.. nem terhelné agyon a szervereket, mint a mostani NPC rendszer (illetve egy kis PS2 dezsávûje lenne  ^-^ ).
Sajnálom, hogy Alex már nem fejlesztõ (az volt ugye? o.O) Még az õ NPC rendszere is fejlettebb..
Illetve.. az Y_Less kérdés.. Kitudja, mit kapott, és cserébe mit fog adni.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal