GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Alap információk => SA-MP: verziók => A témát indította: Zsolesszka - 2011. Július 25. - 20:01:27

Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Zsolesszka - 2011. Július 25. - 20:01:27
Újabb 0.3c frissítést adott ki a samp multiplayer jelenlegi fejlesztõ vezetõje Kalcor (Kye), mely a 0.3c R3-1 verzió nevet kapta.  2011.07.25
Hivatalos oldal: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=271586
A script írok örömére pár újabb funkció is bekerült jelen kiadásba.

SA-MP 0.3c R5 server
(Hát várom elõszeretettel az ötleteket mit is jelent pontosan ez az egész.)
Valami nem volt fix fõleg Linux szervereknél ezért kellet kiadni most egy R5 verziót.
 
- A szerver összeomlás réseket, le megoldani a 0.3c R3/R4 szerver, nem volt teljesen fix. Vagyunk téve a 0.3c R5 szerver elérhetõ. Ezek a szerver összeomlik sebezhetõség csak a hatás a Linux verziója a SA-MP szerver 0.3c. Windows és Linux verziók a SA-MP szerver frissítés alatt a 0.3c R5 szerver változata összhang.[/quote]
- The server crash vulnerabilities, described as resolved in the 0.3c R3/R4 server, were not completely fixed. We are making the 0.3c R5 server available. These server crash vulnerabilities only effect the Linux version of the SA-MP 0.3c server. Both Windows and Linux versions of the SA-MP server are being updated to 0.3c R5 for server version consistency.
SA-MP 0.3c R4 server
És mint mindig javítva olyan hibák amikrõl sokan nem is tudtak, meg amik akkor jöttek elõ ha valami frissítés lett kiadva.  :laugh: :laugh:
Mint format() funkció és a GetPlayerSurfingObjectID().
 

Újabb két native funkció:

[pawn]
native GetPlayerNetworkStats(playerid, retstr[], size);
native GetNetworkStats(retstr[], size);
[/pawn]
 

Hasonló értékeket ad vissza a szerverrõl és játékosokról mint amiket látsz az F5 gomb lenyomásakor.
Lásd a mellékelt netstats.pwn filterscriptet.
 

SA-MP 0.3c R3 server
Új native funkciók:
[pawn]
native GetPlayerCameraMode(playerid);
[/pawn]
 

Ez a funkció vissza tér a játékos aktuális GTA camera nézet értékkel, mely hasznos lehet például ha egy játékos jármûbõl célba vesz valakit driveby kill célból stb.
Itt található pár camera érték meghatározás: http://pastebin.com/asXqgsQk
 

[pawn]
native Float:GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
native Float:GetVehicleDistanceFromPoint(vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
[/pawn]
 

A fenti két funkció segítségével kiszámítható egy megadott koordináta pontól való távolság egy játékostól, vagy egy jármûtõl.
De még mindig jobb használni az IsPlayerRangeOfPoint függvényt ha nincs szükség ennyire pontos értékre.
 

Ezekre írtam egy parancsot ami talán jobban megmutatja mit is csinál ez a két funkció.
[pawn]
COMMAND:distance(playerid)
{
new
   str[128+1],
   Float:GPDFP;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   GPDFP = GetVehicleDistanceFromPoint(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 0.0);
else
   GPDFP = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, 0.0, 0.0, 0.0);
format(str, sizeof str, \"%f egység távolságra vagy a X: 0.0 | Y: 0.0 | Z: 0.0 koordináta ponttól.\", GPDFP);   
return 1;
}
[/pawn]
[pawn]
native GetPlayerSurfingObjectID(playerid);
[/pawn]
 

GetPlayerSurfingObjectID hasonlít az GetPlayerSurfingVehicleID-hez.
Ha egy játékos együtt mozog egy objecttel (GLOBAL object) akkor ez a funkció vissza tér az object azonosító számával,
ha az object nem mozog akkor a vissza térési érték INVALID_OBJECT_ID.
( Nem teszteltem de elméletileg valami ilyesmit ír, ehhez kellene valami lassan mozgó objectet kreálni és ráállni a tetejére. Tényleg így van-e?)
 

Új callback:
[pawn]
forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat);
[/pawn]
 

Az eljárás meghívódik ha egy játékos megváltoztatja egy jármû pozícióját ha nem a jármû vezetõje.
Ez történhet a jármûn kívülrõl, vagy ha a játékos utas és nincs vezetõje a jármûnek.
 

Letöltés:
SA-MP 0.3c R5 Linux Server: http://files.sa-mp.com/samp03csvr_R5.tar.gz
SA-MP 0.3c R5 Windows Server: http://files.sa-mp.com/samp03csvr_R5_win32.zip
Javítva a fordítás, köszönet a hozzászólásokban a fordításoknak.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Light557 - 2011. Július 25. - 20:47:09
forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat);

 
Szerintem ez az akar lenni, hogy a jármû adatai úgy frissülnek, hogy nincs benne sofõr, csak utas(ok).
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: ChuckNorris - 2011. Július 25. - 20:49:02
This callback is called when a player updates the position of a vehicle they\'re not driving.
Az eljárás meghívódik ha egy játékos megváltoztatja egy jármû pozítíóját amit nem vezetnek.
 

This can happen outside of the vehicle or when the player is a passenger of a vehicle that has no driver.

Ez megtörténhet a jármûvön kívül vagy ha a játékos utasa egy jármûnek aminek nincsen sofõrje.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Csabesz - 2011. Július 25. - 20:50:34
Tehát ha valaki elkezdi kívülrõl tolni a kocsit, akkor meghívódik.  :D
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: kurta999 - 2011. Július 25. - 21:43:05
Igen, csak akkor is, ha betölti neki a kocsit a streamer, ez vele a baj, amúgy én teszteltem, nagyon sirály :)
A GetPlayerSurfingObjectID csak GLOBÁLIS objectekkel mûködik, szóval ez szinte használhatatlan. Ezt is szintén teszteltem.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Zsolesszka - 2011. Július 25. - 22:22:48
Idézetet írta: kurta999 date=1311622985\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen, csak akkor is, ha betölti neki a kocsit a streamer, ez vele a baj, amúgy én teszteltem, nagyon sirály :)
 
Erre már gyártottak hamar egy kódot ami megoldja ezt a problémát.
[pawn]
public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat) {
new
    Float: fVehicle[3];
GetVehiclePos(vehicleid, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2]);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2])) {
    return;
}
}
[/pawn]
Na hamar összetákoltam egy félig meddig mûködõ dolgot a lényege hogy szét lehet verni a jármûveket.
[pawn]
public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
new
    Float: fVehicle[3],
   Float:health;
GetVehiclePos(vehicleid, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2]))
{
   new panelss, doorss, lightss, tiress;
   GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panelss, doorss, lightss, tiress);
   tiress = encode_tires(random(4), random(4), random(4), random(4));
   panelss = encode_panels(random(4), random(4), random(4), random(4), random(4), random(4), random(4));
   doorss = encode_doors(random(4), random(4), random(4), random(4), random(4), random(4));
   lightss = encode_lights(random(4), random(4), random(4), random(4));
   UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid,panelss,doorss,lightss,tiress);
   GetVehicleHealth(vehicleid, health);
   SetVehicleHealth(vehicleid, health - 2.5);
}
return 1;
}
encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4) return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3);
encode_panels(flp, frp, rlp, rrp, windshield, front_bumper, rear_bumper)
{
    return flp | (frp << 4) | (rlp << 8) | (rrp << 12) | (windshield << 16) | (front_bumper << 20) | (rear_bumper << 24);
}
encode_doors(bonnett, boott, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door)
{
    #pragma unused behind_driver_door
    #pragma unused behind_passenger_door
    return bonnett | (boott << 8) | (driver_door << 16) | (passenger_door << 24);
}
encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
    return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}
[/pawn]
http://imageshack.us/photo/my-images/580/samp105x.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/402/samp106e.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/5/samp107l.png/
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: GroX - 2011. Július 26. - 14:22:59
Idézetet írta: ChuckNorris date=1311619742\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
This callback is called when a player updates the position of a vehicle they\'re not driving.
Az eljárás meghívódik ha egy játékosnak FRISSÜL egy jármû POZÍCIÓJA amit nem vezet SENKI, DE NINCS BENNE UTAS SEM.
 
fixed
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: palesz_88 - 2011. Július 26. - 14:25:09
YAYAYAYAYAYAAAAAAAAAAAAAAAAY
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: kurta999 - 2011. Július 27. - 22:27:45
Elérhetõ R4-es firssítés.
Amúgy ez az R3-as ez kurva nagy ugrás volt.
egy videó.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 27. - 22:33:03
Kissé hibásan van összerakva, vagy ez egy \"különleges\" mód?
Legalább egy jármûnek van 10-20 lökhárítója? Hát szép bug.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: kurta999 - 2011. Július 27. - 22:36:42
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1311798783\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kissé hibásan van összerakva, vagy ez egy \"különleges\" mód?
Legalább egy jármûnek van 10-20 lökhárítója? Hát szép bug.
 
Azt a megoldást használtam fel amit Zsolesszka adott, meg egyik official fórumon lévõ scriptet. ( Csak egy tetszt script, még a kocsi is hama robban )
De ez szerintem mindig jobb, mintha nem sérülne :)
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 27. - 22:42:36
Idézetet írta: kurta999 date=1311799002\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Kissé hibásan van összerakva, vagy ez egy \"különleges\" mód?
Legalább egy jármûnek van 10-20 lökhárítója? Hát szép bug.
 
Azt a megoldást használtam fel amit Zsolesszka adott, meg egyik official fórumon lévõ scriptet. ( Csak egy tetszt script, még a kocsi is hama robban )
De ez szerintem mindig jobb, mintha nem sérülne :)
 
[/quote]
Ebben viszont teljesen egyetértek. Nem látom értelmét egy üres jármûvet rongálni, de 1-2 szórakozásra esetleg megfelel.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Csabesz - 2011. Július 27. - 22:48:18
Vicc, hogy csinálnak 1-2 új funkciót és vagy azok vagy miattuk más funkciók hibásak lesznek.  :D
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: kurta999 - 2011. Július 27. - 22:52:49
Idézetet írta: Ronii date=1311799698\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vicc, hogy csinálnak 1-2 új funkciót és vagy azok vagy miattuk más funkciók hibásak lesznek.  :D
 
Mondjuk nem értem ezt énse, minek kellett nekik a format()-ot megbirizgálni, de ezek a networkös izék tetsznek.
De legalább jó hogy elcseszték, mert pár dolgot átcsináltak benne amit eddig nem támogatott :D
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Zsolesszka - 2011. Július 27. - 22:56:12
Hát lehet rajt finomítani hogy ne legyen 20 lökhárító, aki akarja majd elszórakozik vele.
Ebben viszont egyetértek hogy mikor kiadásra kerül a sor akkor mindig elõjönnek valami hibák, de hát ezt már megszokhattuk.
Amúgy frissítve a topic nem szó szerint fordítottam, a lényeg benne van így is.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: palesz_88 - 2011. Július 28. - 08:40:34
Idézetet írta: Zsolesszka date=1311800172\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát lehet rajt finomítani hogy ne legyen 20 lökhárító, aki akarja majd elszórakozik vele.
 
Nekem jól jönne :)
De amit feljebb írtál, az nekem nem akar mûködni  :-[
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Zsolesszka - 2011. Július 28. - 09:10:31
Idézetet írta: Zinthos date=1311835234\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hát lehet rajt finomítani hogy ne legyen 20 lökhárító, aki akarja majd elszórakozik vele.
 
Nekem jól jönne :)
De amit feljebb írtál, az nekem nem akar mûködni  :-[
 
[/quote]
Úgy is próbáltad hogy bejelentkeztél a szerverre rcon adminként is? Mert van benne tiltás miszerint rcon adminoknak mûködik.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: palesz_88 - 2011. Július 28. - 09:18:05
Ja, igy sérül, de csak kivülrõl. Nem nagyon akar felrobbanni...
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: kurta999 - 2011. Július 28. - 09:23:59
Idézetet írta: Zinthos date=1311837485\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ja, igy sérül, de csak kivülrõl. Nem nagyon akar felrobbanni...
 
Életét is kéne állítani, mert ez csak a törést állítja.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Zsolesszka - 2011. Július 28. - 09:30:43
Idézetet írta: Zinthos date=1311837485\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ja, igy sérül, de csak kivülrõl. Nem nagyon akar felrobbanni...
 

 

Ja, igy sérül, de csak kivülrõl. Nem nagyon akar felrobbanni...
 
[/quote]
Életét is kéne állítani, mert ez csak a törést állítja.
 
[/quote]
Van benne jármû élet csökkentés csak nézd meg, írj nagyobb értéket és akkor hamarabb fog robbanni.
[pawn]
SetVehicleHealth(vehicleid, health - 2.5);
// helyett
// írd ezt
SetVehicleHealth(vehicleid, health - 10.0);
[/pawn]
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 28. - 09:42:51
Legalább annak örülök hogy kikapcsolható.
http://www.youtube.com/watch?v=qIbvAlvnBJk&feature=channel_video_title
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: kurta999 - 2011. Július 28. - 18:01:13
Elérhetõ az R5 verzió.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Zsolesszka - 2011. Július 28. - 18:16:48
Idézetet írta: kurta999 date=1311868873\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Elérhetõ az R5 verzió.
 
Szuper, meg is lesem mi újat hozott egy ital szünet után.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 28. - 18:19:24
Hát nem sokat.
 

SA-MP 0.3c R5 server
- The server crash vulnerabilities, described as resolved in the 0.3c R3/R4 server, were not completely fixed. We are making the 0.3c R5 server available. These server crash vulnerabilities only effect the Linux version of the SA-MP 0.3c server. Both Windows and Linux versions of the SA-MP server are being updated to 0.3c R5 for server version consistency.
 
[/quote]
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Csabesz - 2011. Július 28. - 18:34:40
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1311869964\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nem sokat.
 

SA-MP 0.3c R5 server
- The server crash vulnerabilities, described as resolved in the 0.3c R3/R4 server, were not completely fixed. We are making the 0.3c R5 server available. These server crash vulnerabilities only effect the Linux version of the SA-MP 0.3c server. Both Windows and Linux versions of the SA-MP server are being updated to 0.3c R5 for server version consistency.
 

[/quote]
Magyarul menne?  ::|  :)
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: jana4 - 2011. Július 28. - 18:37:28
Az a lényeg hogy sokszor kifagytak a szerók linuxnál stbstbstb.... csak ilyen hülye updatek jönnek mostantól...
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: kurta999 - 2011. Július 28. - 19:09:46
Idézetet írta: ScreaM date=1311871048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az a lényeg hogy sokszor kifagytak a szerók linuxnál stbstbstb.... csak ilyen hülye updatek jönnek mostantól...
 
Ez nem hülye, ha minden igaz ez a legjobb :D
E: Csak itt most az a szar, hogy nememgy az sscanf, mivel az is memóriahacket használ. ( Érdekes )
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Zsolesszka - 2011. Július 28. - 20:25:10
Idézetet írta: kurta999 date=1311872986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
E: Csak itt most az a sz*r, hogy nememgy az sscanf, mivel az is memóriahacket használ. ( Érdekes )
 
Szerintem meg nem hülyeség ennél gyorsabban lekérdezni játékos nevet memoriából, másképp?
Meg ez nem módosítja csak lekéri. Még mindig jobb mint az invoke erre a célra.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 28. - 20:34:29
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1311869964\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nem sokat.
 

SA-MP 0.3c R5 server
- The server crash vulnerabilities, described as resolved in the 0.3c R3/R4 server, were not completely fixed. We are making the 0.3c R5 server available. These server crash vulnerabilities only effect the Linux version of the SA-MP 0.3c server. Both Windows and Linux versions of the SA-MP server are being updated to 0.3c R5 for server version consistency.
 

[/quote]
Ez mi ez? We vagyis mi. Akkor ki a másik? ???
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: kurta999 - 2011. Július 28. - 21:12:40
Idézetet írta: Zsolesszka date=1311877510\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


E: Csak itt most az a sz*r, hogy nememgy az sscanf, mivel az is memóriahacket használ. ( Érdekes )
 
Szerintem meg nem hülyeség ennél gyorsabban lekérdezni játékos nevet memoriából, másképp?
Meg ez nem módosítja csak lekéri. Még mindig jobb mint az invoke erre a célra.
 
[/quote]
Megint rosszul fogalmaztam, úgy értem h most szar, mivel nemmegy, amúgy tényleg gyorsabb, mert az invoke az elég lassú. ( Zeex is készített hasonlót, csak azt nemtudom használni )
De azt nem értem, hogy eddig mért nem kellett neki felújítani, vagyis azt nem, hogy miszerint kéri le mindig a címkét.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Epsilon - 2011. Július 30. - 10:07:03
Nem ajánlom a frissítést.
Ahogy olvasható biztonsági problémák adódtak, és az, hogy több frissítésen át piszkálják mutatja, hogy nem egyértelmûen tudják, mi van.
Ezenkívül Y_Less azt mondta, hogy R-s verziókra nem frissíti..
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Csabesz - 2011. Július 30. - 14:03:06
Most, direkt variálták át a formázást? Hogy a sscanf se mûködjön..? De igaza van Y_Lessnek, én se frissítenék.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 30. - 14:10:33
Nekem nem hiányzik. :laugh:
Megvagyok sscanf nélkül is. C++-ban ugyanúgy megtalálható. :laugh:
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Zsolesszka - 2011. Július 30. - 16:29:06
Már alakul a dolog sscanf pluginnál játékos név meghatározása memoria cím alapján már korrekt,
az IsPlayerConnected is.
Csak még az IsPlayerNpc nem mûködik még.
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1318514&postcount=1106
Teszteltem és tényleg így van.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Csabesz - 2011. Július 31. - 12:08:15
Na, ZeeX megalkotta a sscanf kompatibilitását, és elméletileg tökéletesen mûködik..
Letöltés: http://solidfiles.com/d/329c7/
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Zsolesszka - 2011. Július 31. - 12:38:19
Nem csak elméletileg, az este elég sokat bajlódtam az IsPlayerNpc memória címének kiderítésével persze a kezdõ lökést Zeex adta a legnehezebb részét megcsinálta amúgy fogalmam sincs hogy lehetne egyszerûbben megállapítani a memória címet, és a dolgot nehezíti hogy minden egyes szerver elindításnál valamennyit változik.
Zeex ráadásul össze is kombinálta a sscanf a meglévõ samp verziókhoz is, röviden ez a sscanf jó a 0.3R2 és a 0.3R5 samp verzióhoz is.
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1320028&postcount=1123
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: palesz_88 - 2011. Augusztus 02. - 16:12:39
Egy valamit nem értek...
Ha a sscanf le tudja kérni a playerid-t kliens-oldali-plugin nélkül, akkor az ilyen vkey meg audio plugin miért nem?
Ez most nem igazán ide tartozik, de hirtelen nem találtam jobb témát
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: kurta999 - 2011. Augusztus 02. - 19:03:45
Mert az tiszta más.
Az \'playerid\' az szerver olalon van, azt csak hackel kiolvassa.
Csakhogy az audio klienshez, meg ilyenekhez kell kliens oldani plugin, mert az küldi vissza a szervernek az információt, meg az fogadja a szervertõl.
Ilyen helyen nem elég a memória hack.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: palesz_88 - 2011. Augusztus 03. - 08:58:37
Idézetet írta: kurta999 date=1312304625\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mert az tiszta más.
Az \'playerid\' az szerver olalon van, azt csak hackel kiolvassa.
Csakhogy az audio klienshez, meg ilyenekhez kell kliens oldani plugin, mert az küldi vissza a szervernek az információt, meg az fogadja a szervertõl.
Ilyen helyen nem elég a memória hack.
 
Ja, értem :)
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Zsolesszka - 2011. Augusztus 03. - 22:52:41
Akinek szüksége van GetPlayerMoney funkcióra sscanf-ben akkor próbálja ki a következõ kódot.
[pawn]
int *
GetMoney()
{
return (int *)(*g_pServer + g_iTrueMax * 12 + 8);
}
int
GetPlayerMoney(int playerid)
{
return *(GetMoney() + playerid);
}
[/pawn]
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 04. - 13:33:14
plugin loading failed
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Zsolesszka - 2011. Augusztus 04. - 15:33:24
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1312457594\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
plugin loading failed
 
Mint ahogy te válaszoltál \"nekem simán fut\" még az xml is nem értem mi a gondod.  :D
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 04. - 17:33:40
A plugin simán lefut, csak használat alatt kifagy a szerver.
De nem csoda mert OpenGL-t valamiért hozzácsatolja.
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: kurta999 - 2011. Augusztus 05. - 23:23:46
\'hosted\' -> LS-RP -> Version
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: jana4 - 2011. Augusztus 06. - 12:34:27
Idézetet írta: kurta999 date=1312579426\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9858\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\'hosted\' -> LS-RP -> Version
 
R6. Biztos csak biztonsági frissítés van benne... :)
Cím: SA-MP szerver oldali frissítés 0.3c R3/R4/R5
Írta: Csabesz - 2011. Augusztus 06. - 12:37:11
Nekem a Hosted fülbe nem az RP szerverek az elsõk.  :D Hátha megszûnnek 1x.  :angel: