-
Ez egy újabb frissítés kizárólag a SA:MP szerver tulajdonosoknak
Hogyha a jelenlegi SA:MP 0.3z-rõl frissíted a szervert akkor Linux operációs rendszert használó szervertulajdonosok esetében szimplán \'samp03svr\' kell felcserélni a letöltésben találhatóval, Windows esetén ez a \'samp-server.exe\' felcserélését jelenti.
Fontos: Hogyha a szkriptedben használtad az OnUnoccupiedVehicleUpdate eljárást, akkor recompileolni kell szkripted a régebbi pawn includeokkal, hogy használni tudd az újabb szerver frissítést!
SA-MP 0.3z R4 szerver
A készítõk kaptak pár bejelentést, hogy a játékosok visszaéltek a trailerek szinkronizálásával abból a célból, hogy körbemozgassák a trailerhez csatolt jármûvet a szerveren, úgy hogy közben nem irányították azt.
-Az utólagos kiegészítés ellenõrzi, hogy hozzá lett-e adva a szerverhez a trailer jóváhagyása.
-Egy új eljárás vált elérhetõvé, amely arra szolgál, hogy meghatározzuk azt a játékost aki frissíti az õ jármûve trailerét.
public OnTrailerUpdate(playerid, vehicleid);
//a playerid annak a játékosnak az ID-ja aki küldi a trailer frissítését
//vehicleid pedig a frissülõ pótkocsinak az ID-je
//Hamis (0) visszatérés esetén ez az eljárás leállítja a trailer updatelését a többi játékos számára.A trailer poziciója továbbra is frissülni a fog a szerveren belül.
-Az OnUnoccupiedVehicleUpdate eljárás frissült, oly módon, hogy segítségével lehet szabályozni az új sebességét a frissített jármûnek.
public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z, Float:vel_x, Float:vel_y, Float:vel_z);
//Ha a szkriptedben használtad ezt az eljárást, akkor frissítened kell a jelenlegi paramétereknek megfelelõen és recompileolni kell a szkripted ahhoz, hogy használhasd a 0.3z R4-es szervert
-Eltávolították a HTTP debug üzeneteket amit a 0.3z-R3-as szerverben hagytak.
Letöltések:
SA:MP 0.3z R4 Linux szerver: http://files.sa-mp.com/samp03zsvr_R4.tar.gz
SA:MP 0.3z R4 Windows szerver: http://files.sa-mp.com/samp03z_svr_R4_win32.zip
SA:MP 0.3z R4 Linux szerver (1000 max játékossal): http://files.sa-mp.com/samp03zsvr_R4-1000p.tar.gz
-
Ha jól értem ez a OnTrailerUpdate mindig meghívódik?
Ennek mégis mi értelme? Sokkal jobban is meglehetett volna oldani:
OnTrailerAttach
OnTrailerDetach
Kalcor-nak ez a válasza az MTA 1.4-re?:D
-
Ha jól értem ez a OnTrailerUpdate mindig meghívódik?
Ennek mégis mi értelme? Sokkal jobban is meglehetett volna oldani:
OnTrailerAttach
OnTrailerDetach
Kalcor-nak ez a válasza az MTA 1.4-re?:D
MTA 1.4 szintet a SAMP sosem tud hozni. Próbálkozhat Kalcor, MTA a jobb. :DD
-
Kalcor-nak ez a válasza az MTA 1.4-re?:D
MTA 1.4 szintet a SAMP sosem tud hozni. Próbálkozhat Kalcor, MTA a jobb. :DD
[/quote]
1 vs 32
Lehet jobb, de nem mindenben.
A játékosok számát magasan a SA-MP viszi ;)
De ne OFFoljunk. ( ez még mindig a SA-MP témája )
-
Köszi, CasHiis hogy el hoztad ide is! :)
-
Nincs rejtett funkció. sith. De a SendClientCheck funkció még legalább megvan.
-
Nem értem ennek a logikáját.. szóval minden másodpercben frissíti a kamionosoknak a pótkocsit?
-
Nincs rejtett funkció. sith. De a SendClientCheck funkció még legalább megvan.
SendClientCheck Mire jó? bocs offért
-
Lekérdezed a játék memóriacím értékét. Lehetséges gravitáció, felbontás, látótávolság vagy ha játékos tálcára rakta a játékos és így tovább, és így tovább. Elég hasznos lenne, de sajnos nem nem mûködik.
-
OFF: Gondolom csak regisztrálták, hogy bent legyen :\'D
ON: Fordítás
Ez egy újabb frissítés kizárólag a SA:MP szerver tulajdonosoknak
Hogyha a jelenlegi SA:MP 0.3z-rõl frissíted a szervert akkor Linux operációs rendszert használó szervertulajdonosok esetében szimplán \'samp03svr\' kell felcserélni a letöltésben találhatóval, Windows esetén ez a \'samp-server.exe\' felcserélését jelenti.
Fontos: Hogyha a szkriptedben használtad az OnUnoccupiedVehicleUpdate eljárást, akkor recompileolni kell szkripted a régebbi pawn includeokkal, hogy használni tudd az újabb szerver frissítést!
SA-MP 0.3z R4 szerver
A készítõk kaptak pár bejelentést, hogy a játékosok visszaéltek a trailerek szinkronizálásával abból a célból, hogy körbemozgassák a trailerhez csatolt jármûvet a szerveren, úgy hogy közben nem irányították azt.
-Az utólagos kiegészítés ellenõrzi, hogy hozzá lett-e adva a szerverhez a trailer jóváhagyása.
-Egy új eljárás vált elérhetõvé, amely arra szolgál, hogy meghatározzuk azt a játékost aki frissíti az õ jármûve trailerét.
public OnTrailerUpdate(playerid, vehicleid);
//a playerid annak a játékosnak az ID-ja aki küldi a trailer frissítését
//vehicleid pedig a frissülõ pótkocsinak az ID-je
//Hamis (0) visszatérés esetén ez az eljárás leállítja a trailer updatelését a többi játékos számára.A trailer poziciója továbbra is frissülni a fog a szerveren belül.
-Az OnUnoccupiedVehicleUpdate eljárás frissült, oly módon, hogy segítségével lehet szabályozni az új sebességét a frissített jármûnek.
public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z, Float:vel_x, Float:vel_y, Float:vel_z);
//Ha a szkriptedben használtad ezt az eljárást, akkor frissítened kell a jelenlegi paramétereknek megfelelõen és recompileolni kell a szkripted ahhoz, hogy használhasd a 0.3z R4-es szervert
-Eltávolították a HTTP debug üzeneteket amit a 0.3z-R3-as szerverben hagytak.
Letöltések:
SA:MP 0.3z R4 Linux szerver: http://files.sa-mp.com/samp03zsvr_R4.tar.gz
SA:MP 0.3z R4 Windows szerver: http://files.sa-mp.com/samp03z_svr_R4_win32.zip
SA:MP 0.3z R4 Linux szerver (1000 max játékossal): http://files.sa-mp.com/samp03zsvr_R4-1000p.tar.gz
Remélem jól fordítottam, ha valamit félreértelmeztem esetleg rosszul fordítottam kérlek jelezzétek, mert elég sietõsre vettem a figurát :)
Köszönöm szépen, szép estét.
-
Nem értem ennek a logikáját.. szóval minden másodpercben frissíti a kamionosoknak a pótkocsit?
Nem minden másodpercben, hanem gyakrabban. Ez eddig is ígyvolt, csak csinált a trailer sync-re is egy funkciót, mint a player sync-re az OnPlayerUpdate, hogy meg tudod szakítani a szinkronizálást.
Az indok, hogy ez a frissítés miért jött: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=530897
-
Értem már, köszi. :)
Találtam egy érdekes dolgot: http://samp.popznet.com/
Elvben tehát nemrég érte el a SAMP a játékos rekordot, 78149 játékossal. Tehát a SAMP-on elvben egyre több játékos van.
Szerintem ez valós érték lehet, elég csak megnézni az 1000 fõs orosz RP szervereket.
-
Értem már, köszi. :)
Találtam egy érdekes dolgot: http://samp.popznet.com/
Elvben tehát nemrég érte el a SAMP a játékos rekordot, 78149 játékossal. Tehát a SAMP-on elvben egyre több játékos van.
Szerintem ez valós érték lehet, elég csak megnézni az 1000 fõs orosz RP szervereket.
Nem egészen valós. A max olyan 60.000 lehet.
Az a 2 kiugró érték fake szerverek miatt lehetett.
(( Amúgy én is ma kerestem meg ezt az oldalt :o kb. 30perce )
-
Sokan raksampoztak júliusba :D
-
Szerintem ez valós érték lehet, elég csak megnézni az 1000 fõs orosz RP szervereket.
Én nem hiszem el, hogy annyi nép van azon a szerveren.. amikor fent voltam akkor senkivel sem találkoztam a szerveren.. pedig fent voltam olyan 10 percet.. :hmmm: