Szerző Téma: SA-MP 0.3z R2 kliens frissítés  (Megtekintve 3740 alkalommal)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R2 kliens frissítés
« Válasz #15 Dátum: 2014. december 30. - 10:59:53 »
+1 Show voters
egyetértek divkn-el.. felesleges.. mta az mta.. mta 2 magos géppel fut minimumon jól. samp meg 1 magos cuccal is megy kiválóan. pont ezért.

Nem elérhető Thomas_Jonson

  • 560
  • Thomas_Jonson
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R2 kliens frissítés
« Válasz #16 Dátum: 2014. december 30. - 18:09:13 »
0 Show voters
Idézetet írta: divkn date=1419933130\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51722\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kye megtudja valósítani, de minek? Minden járműnek más-más polygon sűrűsége van, mely már gyengébb gépeknél még jobban leveszi a játék FPS számát, ha meg kikapcsolható is lenne, akkor semmi értelme az egész dolognak. Jó ez így ahogy van, mindenki úgy módolhatja a játékát ahogyan akarja.
 
Ez igaz. De látod (láthatod), hogy manapság az MTA-ra sokkal nagyobb az igény. És talán, ezekben az új verziókban, látszólag is nagyobb fejlesztés kéne, amit a játékosok is tudnak értékelni. Mert ami mostanság ki jöttek verziók, ezek inkább a scriptereknek vehetők jobban észre, hogy bővült a megvalósítandó funkciók száma. Na de mindegy, felesleges ezen rágódni, majd kiderül, hogy mit hozz a sors (következő verzió).

SA-MP 0.3z R2 kliens frissítés
« Válasz #17 Dátum: 2014. december 30. - 18:23:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: Thomas -™ • ツ date=1419959353\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51722\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Kye megtudja valósítani, de minek? Minden járműnek más-más polygon sűrűsége van, mely már gyengébb gépeknél még jobban leveszi a játék FPS számát, ha meg kikapcsolható is lenne, akkor semmi értelme az egész dolognak. Jó ez így ahogy van, mindenki úgy módolhatja a játékát ahogyan akarja.
 
Ez igaz. De látod (láthatod), hogy manapság az MTA-ra sokkal nagyobb az igény. És talán, ezekben az új verziókban, látszólag is nagyobb fejlesztés kéne, amit a játékosok is tudnak értékelni. Mert ami mostanság ki jöttek verziók, ezek inkább a scriptereknek vehetők jobban észre, hogy bővült a megvalósítandó funkciók száma. Na de mindegy, felesleges ezen rágódni, majd kiderül, hogy mit hozz a sors (következő verzió).
 
[/quote]
Következők miatt nagy az érdeklődés az MTA iránt.
 
  • Több lehetőség

  • Gyakori fejlesztés

  • Skin, modell csere lehetőség


Ezt a három dolgot lehetne fel sorolni ami miatt annyira \"szeretik\" az MTA-t. De az örök kedvenc mindig is a SA-MP marad!

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R2 kliens frissítés
« Válasz #18 Dátum: 2015. január 02. - 00:16:18 »
+4 Show voters
Idézetet írta: divkn date=1419933130\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51722\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kye megtudja valósítani, de minek?
 
Ügyes? Akkor ideje lenne már egy normális anti cheat-et írni. Az aztán nem oszt, nem szoroz a játék gépigényén.
Meg azért már illene egy normális klienst is írni, mert elég gáz, hogy a játékos és a szerver csak akkor képes kommunikálni, ha már felléptél rá.
Elég szomorú, hogy a SA-MP Kliens nem képes leellenőrizni, hogy nincs-e tele a szerver, helyes-e a játékos neve, beírta-e a szerver jelszót(ha van) és ha igen, akkor jól-e, anélkül, hogy felmennél rá.
Csomó kis sz*r hasznos dolog lenne, amit megcsinálhatna, de nemfog mert **szik rá az egészre.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal