GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Alap információk => SA-MP: verziók => A témát indította: Zharko - 2013. Január 08. - 13:50:19

Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zharko - 2013. Január 08. - 13:50:19
\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3x R1-2
A SA:MP új verziója (0.3x) megjelent.
Ha egy ideje már követed a SA:MP kiadásokat, tudhatod hogy az \"x\" verzió azt jelenti, hogy valószínûleg ez lesz az utolsó kiadás a 0.3-as ágon.
Frissítések:
Kliens és szerver frissítés SA-MP 0.3x R1-2
Kliens:
- Javítva: A szerverböngészõ mértéktelen CPU erõforrást használt miközben a szerverlistát töltötte be, ezáltal lassítva a betöltõdést.
- Javítva: A játékosnév melletti homokóra ikon ha nem töltõdött be, kifagyást okozhatott ha ALT-TAB-ozunk a játékból.
- Javítva: Az objektum megvilágítás letiltva, mert az objektum anyaga változott, de nem a színe.
Szerver:
- A kliens figyelmen kívül hagyja a(z) \"Unacceptable NickName\" (Nem elfogadott játékosnév) üzenetet.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x R1
- Visszajelzés alapján a SA-MP kliens újra alkalmazni fogja a 128MB stream memóriát.


Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC3
- fordításra vár -
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-4
- \"Lebegõ játékoshoz csatolt object-ek\" probléma megoldva. A játékoshoz csatolt object-ek néha lebegtek, úgy, hogy nem voltak egy játékoshoz se csatolva.
- A SA-MP névmutató mostantól mutatja, ha egy játékos Alt-TAB-ozott, vagy a menüben van. Ez ki/bekapcsolható a /nametagstatus kliensparancs segítségével.
\"afk.png\"
- Átszerkesztett verziók a haj és kalap \"tárgyakból\" hozzáadva.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-3
- Mégtöbb javítás az object-ek anyagváltoztatásán. Világítási, és hátsó felületi problémák voltak.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-2-2
- Kijavít különbözõ problémákat a object-ek anyagjának színének megváltoztatásával (SetObjectMaterial) kapcsolatban, beleértve világítási problémákat és kifagyásokat.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-2
- Némely object-ek kifagyást okoztak, amennyiben nagy látótávolsággal használtuk õket. Kijavítva.
Kliens/szerver frissítés: SA-MP 0.3x RC2
- Az EnableVehicleFriendlyFire() bekapcsolja a \"friendly fire\" opciót a csapat jármûvekre. Néhány szerver megköveteli ezt a játékosokhoz, de nem a csapatjármûvekhez.
- Új speciális akció: SPECIAL_ACTION_CARRY, tárgyak cipelésére használható.
- 0.3x-ben a OnVehicleDeath killerid paramétere az lesz, amelyik játékos miatt robbant fel a jármû. Lehetséges, hogy át lesz nevezve, habár hogy kompatibilis legyen a régi szkriptekkel, a név nem fog változni.
- A meglévõ problémák a nagy látótávolságú object-eknek eltûnésével különbözõ kameraszögekben elméletileg megoldva.
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-3-1
- Javítva néhány crash amelyet a jármûvek robbanása okozott.
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-3
- Volt egy probléma, amely miatt bizonyos kamerával szemben lévõ objectek eltûntek. Emiatt van szükség az RC1-3-as frissítésre.
- Ha a szerver a SA:MP csapat rendszerét használja \"frendly fire\"-rel, akkor a csapat sebzés már nincs hatással a csapat jármûveit.
- A 128-255 közötti jármû színek le lettek cserélve néhány egzotikusabb színre. Néhány szín ebben a tartományban ezelõtt is használható volt, de a többségük azonos szín volt. A teljes szín készlet fel lett újítva.
- Ha az EditObject() eszközt használtad, elõfordult hogy a scale mód véletlenül aktiválódott, és emiatt nem lehetett menteni.
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-2
- Bizonyos videokártyáknál ködös volt a jármû elõnézet.
- A streaming memória nem mindig szabadult fel, a skin elõnézeteknél.
Model elõnézet:
Hozzáadtunk egy új \'TextDraw\' font ID-t, mely segítségével 2D elõnézetet készíthetsz a modelekbõl in-game. A szerver meghatározhatja az elõnézet szögét, és távolságát.
 

TextDrawFont(playerid, txtSprite, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
native TextDrawSetPreviewModel(Text:text, modelindex);
native TextDrawSetPreviewRot(Text:text, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fZoom = 1.0);

 
Néhány választó menü példának, hogy hogyan is lehet ezeket az elõnézeteket létrehozni.
\"pmenu_s.png\" \"vmenu_s.png\"
\"omenu_s.png\" \"omenu2_s.png\"
A fenti példa szkriptet tartalmazza a Windows szerver csomag.
Kiterjesztett kirajzolódási távolság az objectekhez:
Mostantól be tudod állítani az objectek kirajzolódási távolságát bármekkorára. Ez lehetõvé tesz egy sokkal zavartalanabb object streaminget az egyéni területeken is.
\"ddist2_s.png\"
A fenti sziget készítõje Deadspirrit.
Megjegyzés: A fenti újítás még csak kísérleti. Amennyiben problémák merülnek fel bizonyos objectek esetén, ajánlott azok kirajzolódási távolságát csökkenteni.
Javítások:
A 0.3x tartalmaz néhány fontos netcode változást, beleértve általános biztonsági frissítéseket a szerver elleni DoS (Szolgáltatás megtagadás) támadásokkal szemben.
- Az alacsony szintû netcode probléma kiküszöbölve, így csökken a csomagok száma a szerver és a kliens között.
- A játékosoknak már nincs lehetõségük 0 karakteres üzenetet küldeni a szervernek.
- Korlátozva lettek a játékosok által lekérhetõ szerver adatok, mint pl. a játékos lista.
- %x kifejezés a format() format függvényen belül többé már nem elõjelesként értelmezi a nagy integereket.
Letöltés:
0.3x R1-2 Kliens
SA-MP 0.3x R1-2 Kliens
0.3x R1-2 Szerver
SA-MP 0.3x R1-2 Windows Szerver
SA-MP 0.3x R1-2 Linux Szerver


Csak ilyen gyors fordítás, mert nincs igazán idõm, ha valahova nagyon hülyeséget írtam, javítsatok ki, illetve ha valamit jobban is meg lehet fogalmazni akk szintén, ez csak ilyen 3 perces \"munka\" :)
Eredeti link:
SA-MP 0.3x Released,
SA-MP 0.3x RC
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rammstein - 2013. Január 08. - 13:52:40
NIICEEEEEEEEEEEEEEE gecijó lesz.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: shadee - 2013. Január 08. - 14:00:54
szép fejlesztés,beelõztél xD
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Flash - 2013. Január 08. - 14:30:27
Eddig nem rossz.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: UppeR! - 2013. Január 08. - 15:04:34
Eddig semmi extrát nem nyújt.
Többet lehetett tõle várni ennyi idõ után...
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: tonyo - 2013. Január 08. - 15:12:15
Hát... Többet vártam egy új verziótól...


\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3x RC
A SA:MP új verziója (0.3x) már úton van. Elérhetõvé tettük a scripterek számára az RC/beta verziót, hogy tesztelhessék az új funkciókat a megjelenés elõtt. Ha egy ideje már követed a SA:MP kiadásokat, tudhatod hogy az \"x\" verzió azt jelenti, hogy valószínûleg ez lesz az utolsó kiadás a 0.3-as ágon.
Model elõnézet:
Hozzáadtunk egy új \'TextDraw\' font ID-t, mely segítségével 2D elõnézetet készíthetsz a modelekbõl in-game. A szerver meghatározhatja az elõnézet szögét, és távolságát.
 

TextDrawFont(playerid, txtSprite, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
native TextDrawSetPreviewModel(Text:text, modelindex);
native TextDrawSetPreviewRot(Text:text, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fZoom = 1.0);

 
Néhány választó menü példának, hogy hogyan is lehet ezeket az elõnézeteket létrehozni.
\"pmenu_s.png\" \"vmenu_s.png\"
\"omenu_s.png\" \"omenu2_s.png\"
A fenti példa szkriptet tartalmazza a Windows szerver csomag.
Kiterjesztett kirajzolódási távolság az objectekhez:
Mostantól be tudod állítani az objectek kirajzolódási távolságát bármekkorára. Ez lehetõvé tesz egy sokkal zavartalanabb object streaminget az egyéni területeken is.
\"ddist2_s.png\"
A fenti sziget készítõje Deadspirrit.
Megjegyzés: A fenti újítás még csak kísérleti. Amennyiben problémák merülnek fel bizonyos objectek esetén, ajánlott azok kirajzolódási távolságát csökkenteni.
Javítások:
A 0.3x tartalmaz néhány fontos netcode változást, beleértve általános biztonsági frissítéseket a szerver elleni DoS (Szolgáltatás megtagadás) támadásokkal szemben.
- Az alacsony szintû netcode probléma kiküszöbölve, így csökken a csomagok száma a szerver és a kliens között.
- A játékosoknak már nincs lehetõségük 0 karakteres üzenetet küldeni a szervernek.
- Korlátozva lettek a játékosok által lekérhetõ szerver adatok, mint pl. a játékos lista.
- %x kifejezés a format() format függvényen belül többé már nem elõjelesként értelmezi a nagy integereket.
Letöltés:
SA-MP 0.3x RC1 kliens
SA-MP 0.3x RC1 Windows Server
SA-MP 0.3x RC1 Linux Server


Csak ilyen gyors fordítás, mert nincs igazán idõm, ha valahova nagyon hülyeséget írtam, javítsatok ki, illetve ha valamit jobban is meg lehet fogalmazni akk szintén, ez csak ilyen 3 perces \"munka\" :)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Mike. - 2013. Január 08. - 15:18:33
Épp most teszteltük pár haverral.
Nekem bejön eddig ez pár újítás.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 08. - 15:42:08
No comment. Ez nagyon kevés újítás, én azért + 10 funkciót elvártam volna ettõl az X-tõl.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Hugo.Cy - 2013. Január 08. - 15:52:15
Részben örülök, hogy kijött egy újabb verzió, másrészt meg szomorú vagyok, hogy csak ennyi, remélem ez a késõbbiekben még változni fog :)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ZyZu. - 2013. Január 08. - 16:01:24
Eddig nagyon jó lett szuper tetszik de nagyon kevés legalább csinálhattak volna többet is.. :(
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Striker - 2013. Január 08. - 16:12:34
nekem is nagyon tetszik :)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: divkn - 2013. Január 08. - 16:31:51
Idézetet írta: ZyZu date=1357657284\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Eddig nagyon jó lett szuper tetszik de nagyon kevés legalább csinálhattak volna többet is.. :(
 
Többet is? Csinálhattak?
Kalcor nem 20 év alatti személy aki folyamatosan a gép elõtt ül és csinál valamit, hanem van egy munkája és családja is
amivel jobban kéne törõdnie mint egy játékkal. Ezen kívül Kalcor az egyetlen SA-MP fejlesztõ. A béta tesztelõket ne számítsd bele.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zharko - 2013. Január 08. - 16:34:49
Idézetet írta: divkn date=1357659111\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Eddig nagyon jó lett szuper tetszik de nagyon kevés legalább csinálhattak volna többet is.. :(
 
Többet is? Csinálhattak?
Kalcor nem 20 év alatti személy aki folyamatosan a gép elõtt ül és csinál valamit, hanem van egy munkája és családja is
amivel jobban kéne törõdnie mint egy játékkal. Ezen kívül Kalcor az egyetlen SA-MP fejlesztõ. A béta tesztelõket ne számítsd bele.
 
[/quote]
Igen-igen, ráadásul hobbiként csinálja, nincs semmi bevétele belõle. Ezért nem is vártam többet valahogy.
De akkor meg átadhatná valakinek a fejlesztést, akiben megbízik, és kellõ mértékben ért hozzá.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ZyZu. - 2013. Január 08. - 17:09:40
Szóval akkor ez lesz az útolsó verzió amit kiadtak? 0.4 nem is lesz?  :OO  :cry3:
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 08. - 17:12:03
Szövegértés egyes... :facepalm:
 

...tudhatod hogy az \"x\" verzió azt jelenti, hogy valószínûleg ez lesz az utolsó kiadás a 0.3-as ágon.
 
[/quote]
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ZyZu. - 2013. Január 08. - 17:29:05
Igen bocsánat nem láttam  :facepalm: mivel nem olvastam végig :D Értem vagyis a 0.3 verzió X zárul és most jön a 0.4 verzió értettem  :wall:
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: divkn - 2013. Január 08. - 17:36:08
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=2312770&postcount=87
Ilyet is csak egyszer látok és ritka is Y_Less-tõl.
[CLAN]Y_Less Oh, wow.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: idokepp - 2013. Január 08. - 17:54:01
Remélem erre nem tudnak aimbotot, vagy egyéb más dolgot csinálni.....
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: DrAkE - 2013. Január 08. - 18:15:34
Idézetet írta: divkn date=1357659111\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Eddig nagyon jó lett szuper tetszik de nagyon kevés legalább csinálhattak volna többet is.. :(
 
Többet is? Csinálhattak?
Kalcor nem 20 év alatti személy aki folyamatosan a gép elõtt ül és csinál valamit, hanem van egy munkája és családja is
amivel jobban kéne törõdnie mint egy játékkal. Ezen kívül Kalcor az egyetlen SA-MP fejlesztõ. A béta tesztelõket ne számítsd bele.
 
[/quote]
\"We\'re making an RC/beta available...\"
Hazudik is....
Részemrõl több funkcióra számítottam ennyi idõ elteltével.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Amf - 2013. Január 08. - 18:57:06
Errõl ennyit.. többre számítottam...

Miért nem lehet olyanra bízni, aki fejlesztené de közben nem adná ki másnak?
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: .SaiiD. - 2013. Január 08. - 19:01:07
örüljetek hogy legalább fejlesztik, ne sírjatok már..
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: DrAkE - 2013. Január 08. - 19:07:34
Idézetet írta: HeySaiid date=1357668067\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
örüljetek hogy legalább fejlesztik, ne sírjatok már..
 
Mint ha te aztán scriptelnél, illetve foglalkoznál szerverrel kapcsolatos dolgokkal...
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: .SaiiD. - 2013. Január 08. - 19:11:24
és ez most hogy jön ide?  :facepalm:
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: DrAkE - 2013. Január 08. - 19:25:21
Idézetet írta: HeySaiid date=1357668684\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
és ez most hogy jön ide?  :facepalm:
 
Úgy, hogy az RC verziókat a scriptereknek adják ki tesztelés képen, ezen felül általában jönnek majd az újabb RC verziók, amiben több hasznos funkció is található. (elvileg)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ZyZu. - 2013. Január 08. - 19:31:07
Idézetet írta: DrAkE date=1357669521\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


és ez most hogy jön ide?  :facepalm:
 
Úgy, hogy az RC verziókat a scriptereknek adják ki tesztelés képen, ezen felül általában jönnek majd az újabb RC verziók, amiben több hasznos funkció is található. (elvileg)
 
[/quote]
Így igaz a forrásokat olyanoknak adják akik nem hobbiból csinálják hanem tényleg csinálják és foglalkoznak vele. Ez tényleg nagyon kevés elnézzem én is tudom van családja meg minden persze fontos neki de nem tudom mit mondjak ez édes kevés de azért ezt is köszönjük meg tõle, lehet már bele kezdett az újabb verzióba arra mostmár kiváncsi leszek mi fog kisûlni belõle.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 08. - 19:36:33
ZyZu... amit kiad(nak) nem forrás, csak a szerveroldali mûködéshez szükséges fájlok, illetve a PAWNO. Ne keverjük már a dolgokat.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ZyZu. - 2013. Január 08. - 19:40:21
Idézetet írta: Rupert date=1357670193\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ZyZu... amit kiad(nak) nem forrás, csak a szerveroldali mûködéshez szükséges fájlok, illetve a PAWNO. Ne keverjük már a dolgokat.
 
Tudom, hogy nem forrás csak nekik van forrásuk épp azért írtam.. tudom mire érted  ;)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: totar - 2013. Január 08. - 19:48:44
Nekem személy szerint nagyon bejön az a kis újítás(új \"Textdraw\", meg a látótávolság állítása), de azért még nem egy nagy bõségcsomag...
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 08. - 19:57:58
VÉGRE, KÖSZÖNÖM ISTENEM!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=405846
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: BigTics - 2013. Január 08. - 20:03:39
Végre eljött, amire vártam.
 
Idézetet írta: Anthony date=1357654335\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mostantól be tudod állítani az objectek kirajzolódási távolságát bármekkorára.
 
STS -t már csinálhatom nyugodt szível, mert akkor nem fog csak az iskola fele látszodni.  :angel:
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 08. - 20:06:42
Be ne szarjatok már hogy csak ennyi lesz..
Attól, hogy Te csak ennyit látsz vagy ennyirõl tudsz ki tudja mi lapul a kódban, csak nem tudod õket hogy meghívni  :)
Nézzétek meg a korábbi RC verziókat, http://sampforum.hu/index.php?topic=15584.0
Itt is RC-nként jöttek jobbnál jobb újítások.
Az hogy \'x\', meg hab a tortán, mivel 0.4 már egy új verzió kezdete, ami mindig nagy elõrelépést tartogat.  :)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: totar - 2013. Január 08. - 20:07:53
De vajon a sok object közelségébõl adódó crash tudják/akarják/fogják javítani???
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 08. - 20:10:30
chrast? Az valami kisülés? :D crash esetleg, amúgy biztos úgy van megcsinálva h a végtelenségig nem használhatod ezeket.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 08. - 20:11:27
Szerintem meg lehet használni, maximum annak a játékosnak lesz rossz akinek gyengébb gépe van.
(mint pl. nekem)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 08. - 20:13:14
Idézetet írta: Rupert date=1357672287\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem meg lehet használni, maximum annak a játékosnak lesz rossz akinek gyengébb gépe van.
(mint pl. nekem)
 
Pont miattatok nem fejlesztenek  agyba fõbe textúra dolgokat.


Amúgy remélem az RC-k során a 128MB felviszik 256MB-ra.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: totar - 2013. Január 08. - 20:15:25
Attól hogy nagyobb látótávolságot állítunk, az objectek közelsége még gond(pláne ha nagyobb a látótávolság, mert akkor a környezetedbe több object kerül betöltésre).
Vagy nem?
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 08. - 20:28:59
Gond, már azis gondvolt ami most volt a maximum, a 300.
Felraktam 600ra már kurva gyakran crasheltem, 1000 felett már eggyáltalán lespawnolni se tudtam.
Naha ez nem lenne, akkor aztmondanám, hogy kurvajó.
Így csak egykét speciális objectra lehet használni, amit messzirõl akarsz látni.
Deha már annyira rávan kattanva az objectekre, simán megcsinálhatná a LOD támogatást, mint MTA-ban.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: DrAkE - 2013. Január 08. - 22:02:05
A szemetek, kihagyták ezt a funkciót bemutatásról:
- TextDrawSetPreviewVehCol
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: takehun - 2013. Január 09. - 01:18:16
Ha már objectek, megkreálhatták volna a dupla oldalú objecteket is.  :shifty: (double side: true  - MTA mapeditorban)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Sheamus - 2013. Január 09. - 02:09:47
Hát nekem nem jött be szerintem semmi értelme nincsen 0.3x nak csak új objectek vannak.. :)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ►ѕтa - 2013. Január 09. - 07:13:11
Idézetet írta: Sheamus date=1357693787\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nekem nem jött be szerintem semmi értelme nincsen 0.3x nak csak új objectek vannak.. :)
 
Hát ezek egyátalán nem új tárgyak. És egyébként is, ez az elsõ RC verzió.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Gabor.. - 2013. Január 09. - 10:48:25
Idézetet írta: divkn date=1357659111\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Eddig nagyon jó lett szuper tetszik de nagyon kevés legalább csinálhattak volna többet is.. :(
 
Többet is? Csinálhattak?
Kalcor nem 20 év alatti személy aki folyamatosan a gép elõtt ül és csinál valamit, hanem van egy munkája és családja is
amivel jobban kéne törõdnie mint egy játékkal. Ezen kívül Kalcor az egyetlen SA-MP fejlesztõ. A béta tesztelõket ne számítsd bele.
 
[/quote]+1. Így igaz...
Amúgy nekem tetszenek az újítások.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Netelek - 2013. Január 09. - 11:23:20
Nekem tetszik:)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: RyDerBoy96 - 2013. Január 09. - 13:33:41
még mta-ból átrakhatnák a corona,ring és checkpoint objecteket, meg hogy a méretét és színét lehessen alakítani.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Amf - 2013. Január 09. - 16:20:42
Tényleg, új objecteket nem kaptunk?
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: totar - 2013. Január 09. - 17:03:31
a 0.3e-es sscanf, streamer(ha szükséges), stb. szükséges inc-ek/pluginok jók a 0.3x-hez, vajon???
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Hugo.Cy - 2013. Január 09. - 17:04:50
Ha egy ideje már követed a SA:MP kiadásokat, tudhatod hogy az \"x\" verzió azt jelenti, hogy valószínûleg ez lesz az utolsó kiadás a 0.3-as ágon.
[/quote]
Ennek örülök :)
Jöhet a 4.0 :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: vektor1998 - 2013. Január 09. - 17:06:32
Idézetet írta: Sheamus date=1357693787\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nekem nem jött be szerintem semmi értelme nincsen 0.3x nak csak új objectek vannak.. :)
 


Tényleg, új objecteket nem kaptunk?


[/quote]

Eddig még nincsenek új objectek.


Amúgy szerintem ezek a TD-k is hasznosak, pls RP szervereken sokat dob, persze ha tudják használni, és élnek is a lehetõséggel.





a 0.3e-es sscanf, streamer(ha szükséges), stb. szükséges inc-ek/pluginok jók a 0.3x-hez, vajon???



[/quote]

Streamer ugyanúgy szükséges lesz szerintem, és szerintem jók, maximum némi config módosítás, és valószínûleg ki fognak majd adni egyet ami direkt arra specializálódott, de 99%, hogy elmegy velük.


Anno 0.3c-s pluginokkal is lazán elment az e :D







Ha egy ideje már követed a SA:MP kiadásokat, tudhatod hogy az \"x\" verzió azt jelenti, hogy valószínûleg ez lesz az utolsó kiadás a 0.3-as ágon.

[/quote]

Ennek örülök :)


Jöhet a 4.0 :D



[/quote]

Úgy érted 0.4? :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Legend - 2013. Január 09. - 17:13:33
Idézetet írta: totar date=1357747411\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a 0.3e-es sscanf, streamer(ha szükséges), stb. szükséges inc-ek/pluginok jók a 0.3x-hez, vajon???
 
Teljesen jók. Én kipróbáltam már. Bár ez a 0.3x eddig nem a legjobb. Bugok ugyan úgy megvannak, mint 0.3e-be szinte.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 09. - 17:56:06
Eddig is szarráveri a 0.3e-t, mivel egykét olyan dolog lett javítva aminek nagyon ittvolt az ideje..
Pár HSZ-el ezelõtt egyet le is írtam.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rammstein - 2013. Január 09. - 18:29:52
Ez az ujítás amellet hogy elsõre nekem nagyon tetszett, kb ilyen jellegû: Na most kidobok valamit hogy ne éhezzenek annyira, kapnak egy két ujitást egy két bugfixet aztán koncentráljunk a 0.4-re
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: TengeriMalac - 2013. Január 09. - 18:30:25
ezt eddig mi a picsáért nem vettem észre???
szedem is le
Y_LESS 4 LIFE!
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: almightymartin - 2013. Január 09. - 18:42:21
Anyádddd et nagyon jó lesz
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: pisti525 - 2013. Január 09. - 18:46:20
jó lesz várom már  ;D ;D ;D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ZyZu. - 2013. Január 09. - 19:14:27
Egyébként: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=406048 kiváncsi leszek már az új verzióra mi fog belõle kisûlni, jó vagy szar.  :hmmm: :hmmm:
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: TwisT3R - 2013. Január 09. - 23:31:07
Zsír! Várom már. :thumbsup:
OFF: Amúgy GTA United 1.2-re kiadták a 0.3e multiplayert. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=155070
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Dante Sanders - 2013. Január 10. - 09:37:38
Ez nagyon állat,  :yes: habár ez még nagyon kevés...  :-[
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: tonyo - 2013. Január 10. - 11:00:20
Frissítések:
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-2
- Bizonyos videokártyáknál ködös volt a jármû elõnézet.
- A streaming memória nem mindig szabadult fel, a skin elõnézeteknél.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ZyZu. - 2013. Január 10. - 11:06:11
Idézetet írta: Anthony date=1357812020\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Frissítések:
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-2
- Bizonyos videokártyáknál ködös volt a jármû elõnézet.
- A streaming memória nem mindig szabadult fel, a skin elõnézeteknél.
 
Kiadták az 1-2 :D Letöltés: http://www.sa-mp.com/stuff/03xRC/sa-mp-0.3x-RC1-2-install.exe megelõztél :)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: vektor1998 - 2013. Január 10. - 16:32:32
Emberek, nem értem miért kell szidni, hogy kevés, meg bugos meg instabil...
Tudjátok mit jelent az, hogy Beta? Kiadták az egyik tesztverziót, hogy ne türelmetlenkedjünk.
0.3e-t hányadik RC-re is csinálták meg? Kb 8.-ra? (Csak nagyság rend miatt, fogalmam sincs a pontos számról)
Most a 0.3x hol is tart? 2.? Egy kis idõt adjatok már neki, amúgy meg ugye ismeritek a mondást? \"Aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli\"
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: DrAkE - 2013. Január 10. - 21:00:50
Idézetet írta: Vektor date=1357831952\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Emberek, nem értem miért kell szidni, hogy kevés, meg bugos meg instabil...
Tudjátok mit jelent az, hogy Beta? Kiadták az egyik tesztverziót, hogy ne türelmetlenkedjünk.
0.3e-t hányadik RC-re is csinálták meg? Kb 8.-ra? (Csak nagyság rend miatt, fogalmam sincs a pontos számról)
Most a 0.3x hol is tart? 2.? Egy kis idõt adjatok már neki, amúgy meg ugye ismeritek a mondást? \"Aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli\"
 
Jah kb 8 - 9 hónap alatt sikerült össze hozni 2-3 funkciót.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: lackos888 - 2013. Január 10. - 21:35:46
Idézetet írta: DrAkE date=1357848050\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Emberek, nem értem miért kell szidni, hogy kevés, meg bugos meg instabil...
Tudjátok mit jelent az, hogy Beta? Kiadták az egyik tesztverziót, hogy ne türelmetlenkedjünk.
0.3e-t hányadik RC-re is csinálták meg? Kb 8.-ra? (Csak nagyság rend miatt, fogalmam sincs a pontos számról)
Most a 0.3x hol is tart? 2.? Egy kis idõt adjatok már neki, amúgy meg ugye ismeritek a mondást? \"Aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli\"
 
Jah kb 8 - 9 hónap alatt sikerült össze hozni 2-3 funkciót.
 
[/quote]
Én inkább örülök, hogy valamit csinálnak, hogy, nem dobta ki a francba, mert azt is megtehette volna simán, meg meg is tehetné most is.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: vektor1998 - 2013. Január 10. - 21:43:03
Idézetet írta: DrAkE date=1357848050\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Emberek, nem értem miért kell szidni, hogy kevés, meg bugos meg instabil...
Tudjátok mit jelent az, hogy Beta? Kiadták az egyik tesztverziót, hogy ne türelmetlenkedjünk.
0.3e-t hányadik RC-re is csinálták meg? Kb 8.-ra? (Csak nagyság rend miatt, fogalmam sincs a pontos számról)
Most a 0.3x hol is tart? 2.? Egy kis idõt adjatok már neki, amúgy meg ugye ismeritek a mondást? \"Aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli\"
 
Jah kb 8 - 9 hónap alatt sikerült össze hozni 2-3 funkciót.
 
[/quote]
Emlékszel mi volt, mikor kikerült egy forráskód? Kiderült, hogy csomó olyan funkció/félkész funkció volt bent amirõl nem is tudunk.
Szerintem itt is lesz valami
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: DrAkE - 2013. Január 10. - 22:32:48
Idézetet írta: Vektor date=1357850583\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Emberek, nem értem miért kell szidni, hogy kevés, meg bugos meg instabil...
Tudjátok mit jelent az, hogy Beta? Kiadták az egyik tesztverziót, hogy ne türelmetlenkedjünk.
0.3e-t hányadik RC-re is csinálták meg? Kb 8.-ra? (Csak nagyság rend miatt, fogalmam sincs a pontos számról)
Most a 0.3x hol is tart? 2.? Egy kis idõt adjatok már neki, amúgy meg ugye ismeritek a mondást? \"Aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli\"
 
Jah kb 8 - 9 hónap alatt sikerült össze hozni 2-3 funkciót.
 
[/quote]
Emlékszel mi volt, mikor kikerült egy forráskód? Kiderült, hogy csomó olyan funkció/félkész funkció volt bent amirõl nem is tudunk.
Szerintem itt is lesz valami
 
[/quote]
Mondj már olyan félkész funkciót amit befejezett... Illetve semmi köze nincs hozzá....
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 10. - 22:49:19
Kiváncsi leszek a védelmekre, hogy mennyire sikerült levédeni a szervert a támodások ellen  :D
Remélem, hogy normális funkciók fognak bekerülni és minél több bugot javít a végére.
Eddig akárki mond akármit, kurva jó ez a verzió.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: antiban - 2013. Január 11. - 11:30:08
Ha adsz egy teszt szeró ip-t akkor megnézhetjük a védelmet mit tud. :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Kevin_Johnson - 2013. Január 11. - 23:26:08
Már azthittem 0.3f jön ki 8hónap alatt.De attól is ez lesz a legjobb!
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Dead - 2013. Január 12. - 11:03:52
R2 Szerver Ápdét!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=359193
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: divkn - 2013. Január 12. - 11:10:47
Idézetet írta: Dead date=1357985032\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
R2 Szerver Ápdét!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=359193
 
Elõször fel kéne venni a szemüveget, utána posztolni. :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 12. - 12:05:43
Idézetet írta: Dead date=1357985032\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
R2 Szerver Ápdét!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=359193
 
LOL. Ez 0.3e.



 :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zsolesszka - 2013. Január 12. - 22:26:17
Hát hurrá, végre itt egy újabb samp verzió.
Mit is mondjak, kaptunk 3 új native funkciót, igaz még csak RC 1 kiadás, de már rögtön probléma van vele, amit talán javítottak, RC1-2 ben.
Erre vártunk majdnem egy évet.
Hát nem semmi fellendülés, arról nem beszélve milyen lassan jön az újabb RC verzió, mert eddig úgy tûnik egy lépés elõre kettõ hátra elvet követve próbálnak fejleszteni, ami nem igazán válik be.
Hát kíváncsian várom a a folytatást.
Nem azért de nem hiszem el hogy nem lehetett volna már javítani a kezdetek kezdete óta meglévõ hibákat hiányosságokat, és nem kellene száz meg ezerféle .inc-t használni meg eljárást írni ezek javítására, ami hook hook hátán elvet követve próbálja meg javítani, lásd fixes2, fixes plugin stb., a sa-mp hibáit.
Sokkal egyszerûbb meg simább futást eredményezne ha magában a forrásban javítanák ezeket a dolgokat. Elõnyként gyorsaságot kevesebb memória használatot kapnánk meg stabilabb mûködést.
De hát ez kell nekünk CallLocalFunction használata egyetlen egy meghívás alkalmával 10 szer vagy többször, mert hook rendszer kell egy ilyen játékhoz is 146-szor.
Egy példa:


Elindulnánk a boltba de mindig közbe jön valami mert fontosabb, és a végén meg nem jutunk el oda, mert bezár.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 12. - 22:41:49
vicc, fõleg h egyedül akar megváltó lenni.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 12. - 22:43:04
Idézetet írta: Csabesz date=1358026909\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
vicc, fõleg h egyedül akar megváltó lenni.
 
Inkább leváltani kellene. :(
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: divkn - 2013. Január 12. - 22:44:58
Na de?! :OO
 
Idézetet írta: Zharko date=1357659289\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Eddig nagyon jó lett szuper tetszik de nagyon kevés legalább csinálhattak volna többet is.. :(
 
Többet is? Csinálhattak?
Kalcor nem 20 év alatti személy aki folyamatosan a gép elõtt ül és csinál valamit, hanem van egy munkája és családja is
amivel jobban kéne törõdnie mint egy játékkal. Ezen kívül Kalcor az egyetlen SA-MP fejlesztõ. A béta tesztelõket ne számítsd bele.
 
[/quote]
Igen-igen, ráadásul hobbiként csinálja, nincs semmi bevétele belõle. Ezért nem is vártam többet valahogy.
De akkor meg átadhatná valakinek a fejlesztést, akiben megbízik, és kellõ mértékben ért hozzá.
 
[/quote]
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 12. - 22:50:05
nem mondta neki senki, hogy ne vegyen fel senkit maga mellé, meg h ne adja ki a forrást.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: TengeriMalac - 2013. Január 13. - 07:31:28
Idézetet írta: Csabesz date=1358027405\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem mondta neki senki, hogy ne vegyen fel senkit maga mellé, meg h ne adja ki a forrást.
 
fosik. szerintem fél, hogy valaki megint publikálva a forrást..
bár sztem Y_Less simán lehetne fejlesztõ, többet kihozna belõle, mint Kalcor.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: divkn - 2013. Január 13. - 09:00:35
Idézetet írta: TengeriMalac date=1358058688\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
bár sztem Y_Less simán lehetne fejlesztõ, többet kihozna belõle, mint Kalcor.
 
http://forum.vicecitymultiplayer.com/index.php?action=profile;area=summary;u=21
Nem hiszem.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zsolesszka - 2013. Január 13. - 10:20:38
Idézetet írta: divkn date=1358027098\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na de?! :OO
 

 

 

Eddig nagyon jó lett szuper tetszik de nagyon kevés legalább csinálhattak volna többet is.. :(
 
Többet is? Csinálhattak?
Kalcor nem 20 év alatti személy aki folyamatosan a gép elõtt ül és csinál valamit, hanem van egy munkája és családja is
amivel jobban kéne törõdnie mint egy játékkal. Ezen kívül Kalcor az egyetlen SA-MP fejlesztõ. A béta tesztelõket ne számítsd bele.
 
[/quote]
Igen-igen, ráadásul hobbiként csinálja, nincs semmi bevétele belõle. Ezért nem is vártam többet valahogy.
De akkor meg átadhatná valakinek a fejlesztést, akiben megbízik, és kellõ mértékben ért hozzá.
 
[/quote]
 
[/quote]
Szerinted minek van külön \"Hosted\" elnevezéssel funkció beépítve a samp kliensbe?
Oda olyan szerverek kerülnek amelyek egy bizonyos host-tól bérelnek és ha jól tudom külön felárért.
Gondolod hogy akkor nincs bevétele a fejlesztõnek?
Csak kattints rá és nézd meg mennyi szerver van ott, és keresgélj egy kicsit hogy ha van szervered akkor az hogyan kerülhetne be oda.  :D


SA-MP 0.3x RC1-3 kiadva.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: DrAkE - 2013. Január 13. - 12:41:32
Idézetet írta: divkn date=1358064035\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


bár sztem Y_Less simán lehetne fejlesztõ, többet kihozna belõle, mint Kalcor.
 
http://forum.vicecitymultiplayer.com/index.php?action=profile;area=summary;u=21
Nem hiszem.
 
[/quote]
Nézd meg, mikor volt utoljára ott :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 13. - 14:16:08
Idézetet írta: divkn date=1358064035\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


bár sztem Y_Less simán lehetne fejlesztõ, többet kihozna belõle, mint Kalcor.
 
http://forum.vicecitymultiplayer.com/index.php?action=profile;area=summary;u=21
Nem hiszem.
 
[/quote]
VC-MP már halott, nincs benne semmi jövõ, SA-MPal ellentétben.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: messor2 - 2013. Január 13. - 18:09:20
Idézetet írta: TengeriMalac date=1358058688\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
fosik. szerintem fél, hogy valaki megint publikálva a forrást..
 
Te osztoznál a hosted fülbõl bejövõ pénzen?
Van 238 szerver ott, 238×9=2142 euro ~ 634,000 ft
Ebbõl vond le a beta testerek szervereinek az árát meg ha adózik az összeg után azt is, akkor sem rossz pénz. És akkor sokan mondják, hogy nincs ideje, stb. Jó ez fõállású munkának is. :)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Gentleman - 2013. Január 13. - 18:25:10
Gratulálok a SAMP készítõének megint sikerült elbaszni a klienst.
Elég kb 1 órát játszani bármely szerveren. Nem tölti be az épületeket rendesen (alap épületeket), ha meg be is tölti akkor 1 percel késõbb miután elhaladtam vagy tiszta homályos okádék az egész.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 13. - 18:34:57
Eggyet elõre, kettõt hátra.
RC1-3-1
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ZyZu. - 2013. Január 14. - 17:36:08
Csalodás az egész nem hittem volna, hogy a samp jövõje ide csúszik el.. ebbõl kiváncsi leszek mi fog kisûlni mivel itt valami kell történie..  :hmmm: De az, hogy így haladnak kb majdnem 1 évig az már tényleg hülyeség.. lehet, hogy már késsz neki a következõ verzió csak még csinálja.. nem tudom reméljük jobb lesz.  :shurg:
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 14. - 18:43:03
Nincs kész neki az új verzió, mert már rég kiatta volna.
De vedd azt, hogy még csak RC1-nél vagyunk, énis leszaroztam már párszor, de belegondoltam és RC1hez képest eddig nem olyan szar.
Majd ha kijön, akkor lehet rendessen itélkedni, hogy milyenre sikeredett.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zsolesszka - 2013. Január 14. - 18:49:57
Jha van benne valami, majd a végén kiderül.
Megjegyzés:
Miért nincs frissítve a fõposzt, miért pont olyan személy nyitotta aki szarik rá és nem fordítja az eredeti oldalt és frissíti itt a témát?
Ez már megint a moderátorokra maradt, de most õk is el lehetnek foglalva ezek szerint.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: tonyo - 2013. Január 14. - 18:53:24
Eddig is én fordítottam le, csak ma vizsgáztam, meg hnap is vizsga, talán este hozzáírom ami hiányzik, majd attól függ mennyi idõm lesz.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zsolesszka - 2013. Január 14. - 18:59:57
Láttam hogy te voltál aki frissítette mindig.
De a téma nyitó már megint csak a respecté nyitotta a témát, a helyedben kimásolnám az egészet azt nyitnék neki egy újat a te neveddel, mivel te dolgozol vele.  :D :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: tonyo - 2013. Január 14. - 19:13:40
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1358186397\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Láttam hogy te voltál aki frissítette mindig.
De a téma nyitó már megint csak a respecté nyitotta a témát, a helyedben kimásolnám az egészet azt nyitnék neki egy újat a te neveddel, mivel te dolgozol vele.  :D :D
 
:D Mindjárt frissítem, úgyse lesz ma már több tanulás.. :D


Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-3-1
- Javítva néhány crash amelyet a jármûvek robbanása okozott.
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-3
- Volt egy probléma, amely miatt bizonyos kamerával szemben lévõ objectek eltûntek. Emiatt van szükség az RC1-3-as frissítésre.
- Ha a szerver a SA:MP csapat rendszerét használja \"frendly fire\"-rel, akkor a csapat sebzés már nincs hatással a csapat jármûveit.
- A 128-255 közötti jármû színek le lettek cserélve néhány egzotikusabb színre. Néhány szín ebben a tartományban ezelõtt is használható volt, de a többségük azonos szín volt. A teljes szín készlet fel lett újítva.
- Ha az EditObject() eszközt használtad, elõfordult hogy a scale mód véletlenül aktiválódott, és emiatt nem lehetett menteni.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 15. - 08:36:15
Még ha lassan is, legalább haladnak. Az lenne a legjobb, ha a 0.4-be bekerülnének azok a függvények amiket Csabesz leírt egy másik témában.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: tonyo - 2013. Január 15. - 18:22:52
Kétlem, az rengeteg minden. Az a baj, h Kalcor úgy áll hozzá, hogy amire van scripti megoldás, azzal nem törõdik... És pont ettõl tiszta bug az egész samp.
Am letöltési linkeket is frissítettem, meg a téma nevet is.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 16. - 17:51:48
Jólnézki  :)
[hs width=500 height=300]http://i.solidfiles.net/ad8a508482.png[/hs]
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: totar - 2013. Január 16. - 18:56:41
Idézetet írta: Csabesz date=1358355108\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jólnézki  :)
[hs width=500 height=300]http://i.solidfiles.net/ad8a508482.png[/hs]
 
Nagyon zsír!
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 16. - 20:55:47
Nagyon.
Jelenleg egy sz*r, majd ha javítják az objectok miatt a crashet, azt fogom mondani, hogy ez a legjobb dolog amit valaha is csináltak.
Remélem még a kijövés elõtt ez befog következni  :angel:
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: hpeter94 - 2013. Január 17. - 19:38:43
Nicsak? :D Ezis halad még valahova? :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zsolesszka - 2013. Január 18. - 17:59:12
Idézetet írta: hpeter94 date=1358447923\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nicsak? :D Ezis halad még valahova? :D
 
Jha, visszafelé.  :D
Most elakadhattak, mivel már lassan 5 napja nincs újabb RC verzió kiadva.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: divkn - 2013. Január 18. - 19:44:26
SA-MP 0.3x RC2
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=405580
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 18. - 19:54:17
legalább igyekeznek, ennek a killerid paraméternek örülök :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zsolesszka - 2013. Január 18. - 20:16:45
Jha, talán most már újra használható az OnVehicleDeath, mivel 0.3e-nél nem lehetett szétlõni a jármûveket, nem sok haszna volt.
Most is csak remélem hogy ez a EnableVehicleFriendlyFire() az akar lenni, mivel még nem teszteltem. :D
Edit:
Hát nem az amire számítottam.  :(
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: tonyo - 2013. Január 18. - 20:47:55
Hajnalban lefordítom, és hozzáírom a fõposzthoz.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: vektor1998 - 2013. Január 18. - 21:23:39
Végre RC2 :D Azt hittem már sose jön meg :D Ahhoz képest milyen gyorsan adták ki az RC1 bugfixeit :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 18. - 21:38:01
Idézetet írta: Csabesz date=1358535257\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
legalább igyekeznek, ennek a killerid paraméternek örülök :D
 
Én nem igazán, de jobb mind a semmi..
Akkor nem hívódik meg, ha még senki nem ült a kocsiban. Ezt igazán megcsinálhatták volna.
vehicleid alapján eddig is meglehetett keresni a játékos id-t.
Objectek már nem tûnnek el, LEGALÁBB ennyi.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: TengeriMalac - 2013. Január 19. - 12:46:19
Olyan RC5ig nem nagyon fogom tesztelgetni.. Igazából nem is érdemes.. az RC1 bugfixeit tartalmazza a többi..
Haladhatnának valahova..
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: totar - 2013. Január 19. - 12:54:42
Azt valahogy meglehet csinálni scriptileg, hogy ha valaki nem ül az autóba akkor is meghívódjon az OnVehicleDeath?
Mert szerintem úgy lenne az igazi, hogy ha ülnek, vagy ha nem akkor is sérüljön...
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 19. - 13:20:36
Idézetet írta: totar date=1358596482\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azt valahogy meglehet csinálni scriptileg, hogy ha valaki nem ül az autóba akkor is meghívódjon az OnVehicleDeath?
Mert szerintem úgy lenne az igazi, hogy ha ülnek, vagy ha nem akkor is sérüljön...
 
0.1be sérült akkor is ha nem ültek benne, de sokaknak nem testszett és kivették.
Aztán Jött az http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDamageStatusUpdate eljárás, amivel valamilyen szinten tehettünk ez ellen, de erre is írtak védelmet.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ►ѕтa - 2013. Január 19. - 18:31:21
Kliens/szerver frissítés: SA-MP 0.3x RC2
- Az EnableVehicleFriendlyFire() bekapcsolja a \"friendly fire\" opciót a csapat jármûvekre. Néhány szerver megköveteli ezt a játékosokhoz, de nem a csapatjármûvekhez.
- Új speciális akció: SPECIAL_ACTION_CARRY, tárgyak cipelésére használható.
- 0.3x-ben a OnVehicleDeath killerid paramétere az lesz, amelyik játékos miatt robbant fel a jármû. Lehetséges, hogy át lesz nevezve, habár hogy kompatibilis legyen a régi szkriptekkel, a név nem fog változni.
- A meglévõ problémák a nagy látótávolságú object-eknek eltûnésével különbözõ kameraszögekben elméletileg megoldva.
Lehet rosszul fordítottam, de remélem jó :)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Gentleman - 2013. Január 19. - 22:00:02
Óriási taps a SAMP készítõinek.
Sikerült mégjobban játszhatatlanná tenni a SAMPot.
Zseniális fejlesztés: Az objectet a játékossal szembe töltsük be. Tehát ha hátrapillantasz akkor elõtted törli az alap SA objecteket és a mögötted levõt tölti be.
Ha meg laggolsz akkor Se elõtted se mögötted nincs object.
http://i.imgur.com/S2De7Xz.jpg
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 19. - 22:28:26
Valószinûleg túl kevés neki a 128MB stream memory, ha szétmódoltad. Ez esetben letudod szedni a StreamMemoryFix-et és minden a régi kerékvágásba.
Ha nem, akkor nézd meg mi után keletkezett ez és írj a samp fórumra róla, már volt egy hasonló probléma a preview textdraw miatt, de azt javították is.
Most jött ki ez az RC2-2, hát eddig ez éri a legtöbbet :D
(Viccen kívül!)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Gentleman - 2013. Január 19. - 22:33:17
Tehát akkor kell feltegyek egy stream memory fixet?
Azt hol tudom letölteni?
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 19. - 23:27:28
Idézetet írta: Gentleman date=1358631197\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tehát akkor kell feltegyek egy stream memory fixet?
Azt hol tudom letölteni?
 
http://ngaliwet.wordpress.com/2008/07/21/how-to-fix-high-quality-textures-modification-in-gta-san-andreas/
http://alexander.sannybuilder.com/?category=sa_programs&altname=san_andreas_texture_draw_fix_stream_memory_fix
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Gentleman - 2013. Január 20. - 07:47:25
Hát nekem nem hozza be.
De GTAPolicemods oldalon megleltem.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: totar - 2013. Január 20. - 08:41:53
Idézetet írta: Csabesz date=1358598036\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Azt valahogy meglehet csinálni scriptileg, hogy ha valaki nem ül az autóba akkor is meghívódjon az OnVehicleDeath?
Mert szerintem úgy lenne az igazi, hogy ha ülnek, vagy ha nem akkor is sérüljön...
 
0.1be sérült akkor is ha nem ültek benne, de sokaknak nem testszett és kivették.
Aztán Jött az http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDamageStatusUpdate eljárás, amivel valamilyen szinten tehettünk ez ellen, de erre is írtak védelmet.
 
[/quote]
Melyik kóddal tudnám kivitelezni?
Mert én azzal próbáltam és nem mûködött.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 20. - 13:10:24
Idézetet írta: totar date=1358667713\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Melyik kóddal tudnám kivitelezni?
Mert én azzal próbáltam és nem mûködött.
 


Aztán Jött az http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDamageStatusUpdate eljárás, amivel valamilyen szinten tehettünk ez ellen, de erre is írtak védelmet.
 
[/quote]
nincs megoldás.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: totar - 2013. Január 20. - 15:00:50
Ohh, na mindegy...
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Tawn - 2013. Január 20. - 15:39:45
Én csak azt sajnálom, hogy a 0.3c-s után után már egyikbe sincs az, hogy a játékos betudja színezni a mondanivalóját, pedig ebbe belepréselhették volna.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rammstein - 2013. Január 20. - 16:56:14
arra érted hogy cb-ba színesen írjon? mert azt bármikor meg lehet csinálni.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: [sdc]skyline - 2013. Január 22. - 14:30:04
Idézetet írta: Stuntzor date=1358697374\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
arra érted hogy cb-ba színesen írjon? mert azt bármikor meg lehet csinálni.
 
Igen.. scripteléssel..
De õ úgy gondolta, ha egy sima player chatba: \"{{ff0000}}Mondanivaló\" és akkor piros lesz...
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: pacekjani - 2013. Január 22. - 14:51:29
ahhoz hogy Y_Less fejlesztõ legyen jobban kéne hogy értsen a pawnohoz vagy akár a programozáshoz
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 22. - 16:25:08
Idézetet írta: pacekjani date=1358862689\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ahhoz hogy Y_Less fejlesztõ legyen jobban kéne hogy értsen a pawnohoz vagy akár a programozáshoz
 
Tudod te kirõl beszélsz?
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 22. - 16:46:38
Idézetet írta: pacekjani date=1358862689\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ahhoz hogy Y_Less fejlesztõ legyen jobban kéne hogy értsen a pawnohoz vagy akár a programozáshoz
 
Rég nevettem ekkorát :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: pacekjani - 2013. Január 22. - 18:12:46
Idézetet írta: kurta999 date=1358869598\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


ahhoz hogy Y_Less fejlesztõ legyen jobban kéne hogy értsen a pawnohoz vagy akár a programozáshoz
 
Rég nevettem ekkorát :D
 
[/quote]
tudom, a sscanf készítõjérõl
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 22. - 18:14:55
:facepalm:
Please, kill yourself.



De komolyan, most õ nem érti, vagy alapból hülye?
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 22. - 18:26:43
Idézetet írta: Rupert date=1358868308\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


ahhoz hogy Y_Less fejlesztõ legyen jobban kéne hogy értsen a pawnohoz vagy akár a programozáshoz
 
Tudod te kirõl beszélsz?
 
[/quote]
én tudom miért írta ezt. Kye szerinte se ért hozzá, ezért nem lett fejlesztõ.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 22. - 18:28:09
Most már leesett... egy pici irónia még jöhetett volna a szövegébe, mert úgy tûnt mintha azt se tudná kirõl beszél.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 22. - 19:24:39
vicceltem, HausPark (jani) azt se tudja mirõl beszél, olyanba üti az orrát amibe nem kéne :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: pacekjani - 2013. Január 22. - 19:51:06
nem ütöm bele []NP[]Csabi csak leírtam a véleményem de elhiszem hogy Y_Less sok mindent tud a programozásról
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 22. - 19:54:01
Te jó isten, ments meg kérlek. :facepalm:
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 22. - 20:06:20
Idézetet írta: pacekjani date=1358880666\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem ütöm bele []NP[]Csabi csak leírtam a véleményem de elhiszem hogy Y_Less sok mindent tud a programozásról de egy olyan role play rendszert megírni mint a God Father olyat nem tud
 
persze h nem, csak az általa megírt plugint használja a szerverek 75%-a. a maradék 25% meg segghülye h azt használja :D
am belehetne fejezni a hülyeséget.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: tonyo - 2013. Január 22. - 20:13:03
Idézetet írta: Csabesz date=1358881580\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


nem ütöm bele []NP[]Csabi csak leírtam a véleményem de elhiszem hogy Y_Less sok mindent tud a programozásról de egy olyan role play rendszert megírni mint a God Father olyat nem tud
 
persze h nem, csak az általa megírt plugint használja a szerverek 75%-a. a maradék 25% meg segghülye h azt használja :D
am belehetne fejezni a hülyeséget.
 
[/quote]
Akkor én segghülye vagyok :(
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 22. - 20:18:40
pontosan   :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: .SaiiD. - 2013. Január 22. - 20:32:09
ez nem hauspark hanem HNL herban
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 22. - 20:52:01
Idézetet írta: HeySaiid date=1358883129\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez nem hauspark hanem HNL herban
 
nos, akk ez estben kitiltom multiacc miatt :)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ►ѕтa - 2013. Január 24. - 17:41:29
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-4
- \"Lebegõ játékoshoz csatolt object-ek\" probléma megoldva. A játékoshoz csatolt object-ek néha lebegtek, úgy, hogy nem voltak egy játékoshoz se csatolva.
- A SA-MP névmutató mostantól mutatja, ha egy játékos Alt-TAB-ozott, vagy a menüben van. Ez ki/bekapcsolható a /nametagstatus kliensparancs segítségével.
\"afk.png\"
- Átszerkesztett verziók a haj és kalap \"tárgyakból\" hozzáadva.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-3
- Mégtöbb javítás az object-ek anyagváltoztatásán. Világítási, és hátsó felületi problémák voltak.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-2-2
- Kijavít különbözõ problémákat a object-ek anyagjának színének megváltoztatásával (SetObjectMaterial) kapcsolatban, beleértve világítási problémákat és kifagyásokat.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC 2-2
- Némely object-ek kifagyást okoztak, amennyiben nagy látótávolsággal használtuk õket. Kijavítva.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 24. - 19:23:16
nocsak, azt hiszik megoldják egy ikonnal a szinkronizációs hibát... na, ha valami akkor ez trehány munka.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: tonyo - 2013. Január 24. - 19:26:41
Ikont kapunk, de funkciót amivel lekérdezhetjük, azt már nem...  :-[
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 24. - 19:34:09
Idézetet írta: Anthony date=1359052001\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ikont kapunk, de funkciót amivel lekérdezhetjük, azt már nem...  :-[
 
akár egy eljárás is elég lenne.. azt már nem lenen nehéz hozzáírni.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Beckham - 2013. Január 24. - 19:41:59
Nagyon félek ettõl a verziótól :S
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Pajd Tamás - 2013. Január 25. - 13:53:55
Halad, halad.. már csak az írást kéne megcsinálni a menü + tab mellé
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: ZyZu. - 2013. Január 25. - 14:22:48
tetszik ez az új verzió :D Jól haladnak  ;)
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zsolesszka - 2013. Január 29. - 22:10:23
Idézetet írta: ZyZu date=1359120168\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
tetszik ez az új verzió :D Jól haladnak  ;)
 
Ezt, elkiabáltad.   :D
Már több mint 4 napja már semmi új verzió, lehetséges ennyire tellett és már rendes kiadás lesz belõle.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 30. - 11:03:56
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1359493823\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


tetszik ez az új verzió :D Jól haladnak  ;)
 
Ezt, elkiabáltad.   :D
Már több mint 4 napja már semmi új verzió, lehetséges ennyire tellett és már rendes kiadás lesz belõle.
 
[/quote]
vagy mégse? :D
RC3 kiadva!
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Rupert - 2013. Január 30. - 11:06:23
Linket kaphatok?:D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zharko - 2013. Január 30. - 12:09:43
Nálam meghalt a fórum :|
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zsolesszka - 2013. Január 30. - 12:32:47
@Csabesz
De, mégis.  :D
Köszönjük ismét ezt a sok remek új hasznos funkciót, a bõség zavara nem áll fenn.  :laugh:
Utolsó RC kiadás, hacsak nincs valami nagyobb hiba!
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zharko - 2013. Január 30. - 14:20:50
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1359545567\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
@Csabesz
De, mégis.  :D
Köszönjük ismét ezt a sok remek új hasznos funkciót, a bõség zavara nem áll fenn.  :laugh:
Utolsó RC kiadás, hacsak nincs valami nagyobb hiba!
 
pfff :D Ez az idei kiadás nagyon sok mindennel megáldott bennünket ... Köszi Kalcor.
Egyébként nem értem hogy mi a rákért nem bízza rá másra ...
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Vic15 - 2013. Január 30. - 14:27:49
Chö. Azért többet vártam... Most lehet elkezdi a 0.4a-t de az mire kész lesz... Tényleg felvehetne Kalcor valakit maga mellé, vagy átadhatná az egészet.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: TengeriMalac - 2013. Január 30. - 14:47:48
RC3 is the final RC before release?
Ez vicc..
a 0.3x konkrétan egy useless afk jelzõt kapott, ezen kívül az \'e\' helyére \'x\' került..
Q.Q
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: idokepp - 2013. Január 30. - 20:09:47
Megtudja valaki mondani mikor varhato a megjelenese??
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: UppeR! - 2013. Január 31. - 15:42:01
Már kijött.
http://www.sa-mp.com/download.php
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Csabesz - 2013. Január 31. - 16:15:48
hát ez 1 nagy nulla lett, ennyi idõ után.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Vic15 - 2013. Január 31. - 16:26:54
Idézetet írta: Csabesz date=1359645348\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hát ez 1 nagy nulla lett, ennyi idõ után.
 
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: hpeter94 - 2013. Január 31. - 17:59:11
Hááát h erre nem hozza ki pár hónapon belül a 0.4-et akkor télleg eléggé levan halva a sa-mp...
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: kurta999 - 2013. Január 31. - 19:13:30
RC 3 -> Zsír, ez mongyuk rá tetszik. Végre megömelték alapból a stream memoryt újra 256MB-ra.
R1 -> k*rv* ANYÁD!!! ROHAGGY MEG!
 
- Based on feedback, changes that were made to GTA:SA\'s streaming memory during 0.3x RC2 have been removed. The SA-MP client will continue to use 128MB of streaming memory, as it has done since SA-MP 0.2.[/quote]
Szerintem maga így 0.4 elõtti releasenek tûrhetõ..
Nem mondok rá semmit már, remélem a 0.4 az tényleg elõre lépés lesz.
Ezek a dolgok meg nagyon mennek már az agyamra, h végre valamit megcsinál ami jó, aztán kitörli, mer mensturál.
0.3d ~RC6 idejében is volt az, hogy ESC-nél nemvolt megálítva a játék, volt egy bug amit **szott javíttani, inkább vissz*rakta, ahogy azelõtt volt.
Most a Kick(), Ban() is használhatatlanná vált totál timer nélkül, már nemcsak a kapcsolódás ideje alatt.
(Akinek jó az, hogy nem küld elõtte üzenetet, az ezt a sort else olvassa)
Nade mindegy én lesz*rom mit csinál, legalább egykét bugot kijavított, annak örülök, több mind a semmi.. 0.4et várom.
Ha az nemlesz legalább egy 0.2x és 0.3 közötti szinten lévõ elõrelépés akkor nemtudom mitfogok..
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: st3an - 2013. Január 31. - 23:06:53
nem sokat változott az elõzõtõ...  :confused:
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zsolesszka - 2013. Január 31. - 23:40:01
Gyakorlatilag a samp közösség kapott egy új verziót olyan hibákkal amik korábban javításra kerültek.
Ez már kezd vicc lenni, egy évet kellett várni erre a 0.3x-re,  lesz két év mire lesz újabb verzió.
Remélem kijön a GTA V nemsokára és multiplayer-t is kapunk hozzá. Ha tényleg ütõs lesz akkor a samp-ot el lehet ásni jó mélyre.  :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: The - 2013. Február 01. - 00:42:52
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1359672001\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gyakorlatilag a samp közösség kapott egy új verziót olyan hibákkal amik korábban javításra kerültek.
Ez már kezd vicc lenni, egy évet kellett várni erre a 0.3x-re,  lesz két év mire lesz újabb verzió.
Remélem kijön a GTA V nemsokára és multiplayer-t is kapunk hozzá. Ha tényleg ütõs lesz akkor a samp-ot el lehet ásni jó mélyre.  :D
 
Ahan csak nem lesz PC re. Meg nem tudom a társaságnak milyen gépe van, hogy hogy futna. :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zharko - 2013. Február 01. - 07:56:51
Tévedés, valószínûleg lesz PC-re :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Sramm - 2013. Február 01. - 15:44:33
Kijött a végleges verzió - R1
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Scripter,mapper [Aldo] - 2013. Február 01. - 20:49:21
Teszteltem és KIRÁLY! :D
Csak kár hogy nincs sok script :(
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: P3ti - 2013. Február 02. - 13:08:12
Ennyi idõ alatt ez szerintem egy 0..  :(
Kaphatnánk a dialog helyett egy normális GUI-t (mint pl. MTA-ban) + igaza van kurtának, a streaming memoryt vissza venni hülyeség volt..
Nembaj hátha a 0.4-ben lesz érdemleges fejlesztés.. Bár a legjobb a nyílt forráskód lenne.
 
\" post=\"392400\" timestamp=\"1359748161\"]
Teszteltem és KIRÁLY! :D
Csak kár hogy nincs sok script :(
 
[/quote]
Nem is kaptunk szinte semmi új featuret amihez lehet scriptet készíteni, a 2D-s megjelenítéshez meg alapból van a szerverfájl mellett.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Scripter,mapper [Aldo] - 2013. Február 03. - 17:55:45
Idézetet írta: P3ti date=1359806892\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ennyi idõ alatt ez szerintem egy 0..  :(
Kaphatnánk a dialog helyett egy normális GUI-t (mint pl. MTA-ban) + igaza van kurtának, a streaming memoryt vissza venni hülyeség volt..
Nembaj hátha a 0.4-ben lesz érdemleges fejlesztés.. Bár a legjobb a nyílt forráskód lenne.
 
link=topic=36620.msg392400#msg392400 date=1359748161]
Teszteltem és KIRÁLY! :D
Csak kár hogy nincs sok script :(
 
Nem is kaptunk szinte semmi új featuret amihez lehet scriptet készíteni, a 2D-s megjelenítéshez meg alapból van a szerverfájl mellett.
 
[/quote]
Ez is igaz....
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zsolesszka - 2013. Február 03. - 18:28:05
Idézetet írta: P3ti date=1359806892\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem is kaptunk szinte semmi új featuret amihez lehet scriptet készíteni, a 2D-s megjelenítéshez meg alapból van a szerverfájl mellett.
 
Ez az, ezt én is észre vettem, már tényleg mi a fasznak írta meg a hozzá való felhasználás szkripteket is?
Így szó szerint semmilyen szórakozást nem adott a szkriptereknek, szépen el lettek volna vele sokan hogy gyártanak jármû object skin lekérõ/cserélõ szkripteket.
Sõt lehet pont ezeknek a megírásával cseszte el az idõt.  :D :D
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Zsolesszka - 2013. Március 06. - 17:57:44
   SA-MP 0.3x R1-2 client/server update (optional)
SA-MP 0.3x R1-2 update is available on the Download Page. This version corrects some minor problems in the original 0.3x release and is optional.
Client:
- Fixed: The server browser was using excessive CPU when loading the server lists, which slowed the loading of the lists.
- Fixed: If the nametag hourglass icon could not load, it may cause a crash when you alt-tab from the game.
- Fixed: Object lighting would be disabled when there were material changes but no colour changes.
Server:
- Clients would not see the \"Unacceptable NickName\" notice.
Please check back for any further updates to the SA-MP client/server
[/quote]
Mikor utoljára ezt a mondatot olvastam:
 
Please check back for any further updates to the SA-MP client/server[/quote]
másfél évig nem jött ki újabb verzió.
Cím: SA-MP 0.3x R1-2
Írta: Amf - 2013. Március 06. - 21:39:02
Sok tehetséges embert veszít a SA-MP ezek miatt.. ( Lásd: Zsoleszka )

Ha egy kicsit is foglalkoznának jobban a dolgokkal, nem leszarnák, egész jó dolgokat lehetne kihozni belõle.


Rengetek olyan ember van aki szívesen vinné tovább a SA-MP fejlesztését csak épp Kalcor félti a kódot..