GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Alap információk => SA-MP: verziók => A témát indította: Smoke - 2009. November 05. - 14:38:13

Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Smoke - 2009. November 05. - 14:38:13
Szerintetek miben fog különbözni az új verzió?
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Gergo1352 - 2009. November 05. - 15:12:55
Valószínuleg bug javítások lesznek benne, talán 1-2 újdonság.
Smoke: Nem gond, hogy, ha nyilvánosságra kerül valamilyen információ, akkor majd beleírom az témaindító hozzászólásba?
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Smoke - 2009. November 05. - 17:35:46
Nemgond : D a másik topicot is szerkesztheted nyugodtan : )
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Handoo - 2009. November 05. - 17:40:53
Már várom az új verziót  :D
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Stray - 2009. November 06. - 18:12:30
Ja jó lenne.xD
Már sok ido eltelt a 0.3a óta.Kell a válltozás :P
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Shanee - 2009. November 15. - 20:37:17
hát nem nagyon bizom a változásokba
Tartokzkodom Gergöhöz nemlessz sok uj
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: kurta999 - 2009. November 18. - 14:57:39
Én remélem h jobb limitek lesznek xD és több funkció
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Mike - 2009. November 18. - 15:11:28
Remélem a tuz bug-ot is kijavítják
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Shanee - 2009. November 18. - 16:14:22
Én nem tudok tüz bugrol
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Mike - 2009. November 18. - 16:55:50
Idézetet írta: Shanee date=1258557262\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én nem tudok tüz bugrol
 
Csinálj tüzet és öld meg magad vele ;) ( nem nyír ki elsore )
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Gergo1352 - 2009. November 18. - 17:34:18
A tüzet a kliens csinálja véletlenszerûen, nem biztos, hogy lehet szinkronizálni.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: silenthunter - 2009. December 10. - 11:29:08
A sa-mp 0.3-ban az a gond hogy nem lehet megölni a mesterséges karaktert. (NPC Bot)
Szerintetek ez direkt van így vagy a 0.3b -ben már javítva lesz?
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: BencEE - 2009. December 10. - 13:37:15
Idézetet írta: silenthunter date=1260440948\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A sa-mp 0.3-ban az a gond hogy nem lehet megölni a mesterséges karaktert. (NPC Bot)
Szerintetek ez direkt van így vagy a 0.3b -ben már javítva lesz?
 
Szerintem direkt. Minek mesterséges játékos ha kinyírod?
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Mike - 2009. December 10. - 15:40:10
Logikus az egész... éppen azért nem lehet kinyírni mert a felvevo olyasmi mint egy videókamera... ami a felvétel közben nem történik azt nem is fogja megcsinálni...
 

Szerintem direkt. Minek mesterséges játékos ha kinyírod?[/quote]
Ez is igaz...
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: ZeRo - 2009. December 10. - 16:31:34
Igaz, de van rá mód, hogy \'megöld\'.
ZeRo
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: kurta999 - 2009. December 10. - 19:46:46
Idézetet írta: ZeRo date=1260459094\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igaz, de van rá mód, hogy \'megöld\'.
ZeRo
 
Én inkább bannolom XD
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: BencEE - 2009. December 10. - 19:53:12
Idézetet írta: kurta999 date=1260470806\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Igaz, de van rá mód, hogy \'megöld\'.
ZeRo
 
Én inkább bannolom XD
 
[/quote]
Kitiltani jó móka.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: garfield - 2009. December 10. - 20:05:07
én adminnal se tom megölni XD
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: BencEE - 2009. December 11. - 13:06:49
Ki mondta, hogy adminisztrátori joggal meglehet ölni?
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: jana4 - 2009. December 11. - 15:49:34
Az lenne a legjobb hogyha visszaállítanák az instagibot. nagyon rossz NEKEM, hogy nincs már instagib  :\'(

ui.: .....szerencsére van Matthias_ instagib  :)
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: kurta999 - 2010. Március 20. - 20:35:02
Idézetet írta: ScreaM date=1260542974\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az lenne a legjobb hogyha visszaállítanák az instagibot. nagyon rossz NEKEM, hogy nincs már instagib  :\'(

ui.: .....szerencsére van Matthias_ instagib  :)
 
Meg még azt a 2-3 funkciót...
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Március 20. - 21:51:50
ui.: .....szerencsére van Matthias_ instagib  Smiley[/quote]
Ami bugos...
Használd az enyémet de ne publikáld :D
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Vampesz - 2010. Március 20. - 23:57:33
Ja tényleg jó lenne ha meg lehetne ölni normálisan az NPC-t :P AKkor lehetne 1-2 dologra még használni :)
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: SnicK - 2010. Március 21. - 19:19:35
Pár dolog ami jólenne:
- Megállapítható hova érkezik a lövés(végtagok, fej, test)
- A rádióra pár funkciót ( SetPlayerRadioStation, GetPlayerRadioStation, OnPlayerRadio, OffPlayerRadio, SetPlayerRadioStation )
- CreateYellowMarker :D
- Játékosnak ghost mod...
- Tuz bug javítása nagyon kéne
- Cj karakter fejlesztése ( SetCJClothes, GetCJClothes, SetCJFat, GetCJFat és a többi... )
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Vampesz - 2010. Március 21. - 20:45:36
Idézetet írta: SnicK date=1269195575\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pár dolog ami jólenne:
- Megállapítható hova érkezik a lövés(végtagok, fej, test)
- A rádióra pár funkciót ( SetPlayerRadioStation, GetPlayerRadioStation, OnPlayerRadio, OffPlayerRadio, SetPlayerRadioStation )
- CreateYellowMarker :D
- Játékosnak ghost mod...
- Tuz bug javítása nagyon kéne
- Cj karakter fejlesztése ( SetCJClothes, GetCJClothes, SetCJFat, GetCJFat és a többi... )
 
Ezek tényleg jók lennének :P De am akkor már azt is megllehetne csinálni, h megkülönböztesse a lövést az ütközéstol :) és akkor az RP Modokhoz megint 1-2 bugot ki lehetne javítani :)
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: SnicK - 2010. Március 21. - 21:42:34
Azt most is meglehet... csak le kell ellenorizni hogy a játékos autóban van e
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Vampesz - 2010. Március 21. - 22:30:45
Idézetet írta: SnicK date=1269204154\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azt most is meglehet... csak le kell ellenorizni hogy a játékos autóban van e
 
Jájj erre nem is gondoltam xD
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Március 22. - 17:00:09
Idézetet írta: SnicK date=1269195575\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
- Cj karakter fejlesztése ( SetCJClothes, GetCJClothes, SetCJFat, GetCJFat és a többi... )
 
Ja mint MTAba :D De akkor már a Bike Skill is jó lenne :)
 

Ezek tényleg jók lennének :P De am akkor már azt is megllehetne csinálni, h megkülönböztesse a lövést az ütközéstol :) és akkor az RP Modokhoz megint 1-2 bugot ki lehetne javítani :)
 
[/quote]
Az UC incbe van egy függvény ami akkor hívódik meg ha a játékos életet veszít. Ezt átlehet írni Jármu sérülésbe. De ha kell PM-be elküldöm a scriptem abba bennevannak ilyen dolgok, hogy ütközésnél kiesik a kocsiból meg ilyenek... 8)
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Vampesz - 2010. Március 22. - 17:05:09
Idézetet írta: GroX date=1269273609\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


- Cj karakter fejlesztése ( SetCJClothes, GetCJClothes, SetCJFat, GetCJFat és a többi... )
 
Ja mint MTAba :D De akkor már a Bike Skill is jó lenne :)
 

Ezek tényleg jók lennének :P De am akkor már azt is megllehetne csinálni, h megkülönböztesse a lövést az ütközéstol :) és akkor az RP Modokhoz megint 1-2 bugot ki lehetne javítani :)
 
[/quote]
Az UC incbe van egy függvény ami akkor hívódik meg ha a játékos életet veszít. Ezt átlehet írni Jármu sérülésbe. De ha kell PM-be elküldöm a scriptem abba bennevannak ilyen dolgok, hogy ütközésnél kiesik a kocsiból meg ilyenek... 8)
 
[/quote]
Köszi :) Elobb megpróbálkozok egyedül ha nem gond 8) Ha nem megy akkor majd megkérlek cépen :P
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Április 03. - 19:47:33
Am nagyot lesnék azon ha megtudnák oldani h legyen forgalom mint SP-ben ^^ Gengszter filmekhez nagyon jól jönne mivel nem értek a SanAnStudios-hoz >.< Pl Lenne 2 függvény:
 
EnableTraffic();
DisableTraffic();

 
Egész jó lenne am, meg talán Rp-hez is természetesebbnek láccana...
Bár szerintem lehetetlen :\'( NPC-ket lerakni meg kinek van ideje? Foleg h 500 a max...
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Vampesz - 2010. Április 03. - 19:50:45
Idézetet írta: GroX date=1270316853\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Am nagyot lesnék azon ha megtudnák oldani h legyen forgalom mint SP-ben ^^ Gengszter filmekhez nagyon jól jönne mivel nem értek a SanAnStudios-hoz >.< Pl Lenne 2 függvény:
 
EnableTraffic();
DisableTraffic();

 
Egész jó lenne am, meg talán Rp-hez is természetesebbnek láccana...
Bár szerintem lehetetlen :\'( NPC-ket lerakni meg kinek van ideje? Foleg h 500 a max...
 
500NPC Után Player nem is léphetne fel xD nem lenne hely Playernek xP
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Csabesz - 2010. Április 03. - 19:55:14
Idézetet írta: GroX date=1270316853\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Am nagyot lesnék azon ha megtudnák oldani h legyen forgalom mint SP-ben ^^ Gengszter filmekhez nagyon jól jönne mivel nem értek a SanAnStudios-hoz >.< Pl Lenne 2 függvény:
 
EnableTraffic();
DisableTraffic();

 
Egész jó lenne am, meg talán Rp-hez is természetesebbnek láccana...
Bár szerintem lehetetlen :\'( NPC-ket lerakni meg kinek van ideje? Foleg h 500 a max...
 
Jó ötlet.. ;)
IRC-n megemlíthetnéd, vagy a hiv. fórumon.  :)
Kíváncsi lennék mi lenne rá Kye válasza.  ::|
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Április 03. - 21:48:41
Idézetet írta: Csabesz date=1270317314\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Am nagyot lesnék azon ha megtudnák oldani h legyen forgalom mint SP-ben ^^ Gengszter filmekhez nagyon jól jönne mivel nem értek a SanAnStudios-hoz >.< Pl Lenne 2 függvény:
 
EnableTraffic();
DisableTraffic();

 
Egész jó lenne am, meg talán Rp-hez is természetesebbnek láccana...
Bár szerintem lehetetlen :\'( NPC-ket lerakni meg kinek van ideje? Foleg h 500 a max...
 
Jó ötlet.. ;)
IRC-n megemlíthetnéd, vagy a hiv. fórumon.  :)
Kíváncsi lennék mi lenne rá Kye válasza.  ::|
 
[/quote]
Pls kérdezzétek ti meg nagyon nince kedvem IRC-re felmenni meg nem is nagyon enged fel. xd
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: MusTanG - 2010. Április 10. - 22:09:58
A kövi kliens-be,sztem jo lenne ha megcsinálnák a vízszint emelését. :D
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: ZeRo - 2010. Április 10. - 22:22:40
Idézetet írta: Volum3 date=1270930198\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A kövi kliens-be,sztem jo lenne ha megcsinálnák a vízszint emelését. :D
 
Kódolj SCM-ben.  :angel: Nem, amúgy tényleg jók lennének azok a függvények, amik elérhetok az SCM-ben.  :D
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Április 11. - 10:56:40
Hát igen az SP-s actorok jóval intelligensebbek mint a SAMPos NPC-k.
 
05E2: AS_actor $victim kill_actor $innocent

 
De SCM-ben van vagy 1800+ opcode (függvény), pawn nyelvben meg nem tudom azért jóval keveseb :angel:
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: krisk - 2010. Május 31. - 14:42:27
Igaz, az nagyon jó lenne, ha meg lehetne oldani mint SMC-ben, hogy milyen legyen a bot státusza, neutral, friend vagy enemy (ebbol is vann több típus). Viszont az szinte lehetetlen, mivel ez route alapú. Szóval objectelt pályán ez a funkció el is van felejtve. Ám CJ öltözködését, ruházatát lehetne állítani, tuti van rá mód.
Egyébként sokan mondják, hogy MTA fejlettebb. Nem fejlettebb (max az, hogy vannak custom textúrák) de a többi alap SA funkció, amiket nem vettek ki. Errol ennyit
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Iceaac - 2010. Május 31. - 15:21:34
Pár jó MTA-s dolgot tényleg jó lenne betenni SAMPbe.. :(
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Csabesz - 2010. Május 31. - 15:39:08
Azért azt is vegyétek figyelembe, hogy a SAMPot mennyien fejlesztik és az MTA mennyien.  :angel:
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Május 31. - 22:38:18
Idézetet írta: Csabesz date=1275313148\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azért azt is vegyétek figyelembe, hogy a SAMPot mennyien fejlesztik és az MTA mennyien.  :angel:
 
Meg azt is h a rockstar inkább az MTA-t támogatja... (már valaki mondta elottem), meg amúgy MTA-ba SOKKAL több dolog lehetséges szóval 1 évbe is telhetne mire megcsinálnák hasonlóra...
Példakép:
\"mta-screen_2010-05-26_21-39-00.jpg\"
Ez odab*sz (és na jöjjetek a textdrawos dologba, beszúrt kép is van benne, amit scripteléssel raktak oda.)
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: krisk - 2010. Június 02. - 07:13:50
De rockstar nem támogathatja oket, hisz ez egy független projekt (vagyis szerény véleményem szerint). Ezeket a dolgokat (legalábbis szerintem) nem nehéz belerakni, de az igazán fontos dolgokat kéne fejleszteni, nem ezeket.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Június 02. - 16:40:25
Idézetet írta: krisk date=1275455630\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de az igazán fontos dolgokat kéne fejleszteni, nem ezeket.
 
De éppen ezt mondom h ez meg az egyáltalán nem fontos dolgokat is fejleszti, de mindegy nem lehet elmagyarázni mire gondolok.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: ►ѕтa - 2010. Június 02. - 17:03:47
Szerintem a Rockstar azért nem támogatja, mert itt úgy lett elkészítve hogy törttel is lehet játszani. ( Lehet hülyeséget mondok. )
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Csabesz - 2010. Június 02. - 17:31:32
Idézetet írta: StaR date=1275491027\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem a Rockstar azért nem támogatja, mert itt úgy lett elkészítve hogy törttel is lehet játszani. ( Lehet hülyeséget mondok. )
 
Jaja szerintem is, mivel így nem jön pénz a rockstarnak. De ez mindegy is lenne, ha
a SAMP-ot is tudnák annyian fejleszteni mint az MTA-t.  :D
Csakhát Kye nem sok mindenkibe bízik meg.   :(
U.I.: Habár az MTA is megy tört játékkal.  :neutral:
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: krisk - 2010. Június 04. - 16:25:58
Figy, ha kye az ilyen szarságokat fejlesztené,. nem halada a mód. nincs értelme. Az egyetlen, ami jó lenne SAMP-ba, a custom textúrák. A többit meg lehet oldani simán C++-ba.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Június 04. - 20:43:14
Idézetet írta: krisk date=1275661558\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a custom textúrák.
 
Én is ezt várom legjobban :heart: Amúgy én a rendes zenékre is gondoltam, tudom h van ilyen plugin, de jó lenne ha egyszeruen hallaná mindenki, ne kelljen feltelepíteniük a kliens oldalit.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: krisk - 2010. Június 07. - 20:14:29
Igen, én a custon textúrákat lávolom, jó lenne, be lehetne rakni (bár most is megy, de ahelyett hogy csak a textúrákat felrakod, az egész gt3.img-t kell, és pluginnal megy csak, melynek kliens oldali része is van :( )
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Június 07. - 22:05:13
Én még olyat szeretnék h pl képet beszúrni textdrawba, vagy (röhögni fogtok) hangulatjeleket chatbe xd. De én nekem most foként olyan kellene hogy a map/radarral kapcsolatos függvények (tehát érzékelni ha leteszi a piros kört a térképen a játékos, stb...), de a szerver oldali textúrázás LOOV
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: krisk - 2010. Június 08. - 06:57:11
Azt mondta Kye nem lehet, mivel nem tud jó Header Corrupt figyelot *.img-hez, szóval akárki felnyomhat egy dll-t gta3.img névvel és máris baj van.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: SnicK - 2010. Június 08. - 15:30:05
Idézetet írta: GroX date=1275941113\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én még olyat szeretnék h pl képet beszúrni textdrawba, vagy (röhögni fogtok) hangulatjeleket chatbe xd. De én nekem most foként olyan kellene hogy a map/radarral kapcsolatos függvények (tehát érzékelni ha leteszi a piros kört a térképen a játékos, stb...), de a szerver oldali textúrázás LOOV
 
Ez most is bent van lol.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Június 08. - 18:09:06
Idézetet írta: Keith date=1276003805\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Én még olyat szeretnék h pl képet beszúrni textdrawba, vagy (röhögni fogtok) hangulatjeleket chatbe xd. De én nekem most foként olyan kellene hogy a map/radarral kapcsolatos függvények (tehát érzékelni ha leteszi a piros kört a térképen a játékos, stb...), de a szerver oldali textúrázás LOOV
 
Ez most is bent van lol.
 
[/quote]
Nem a checkpointról beszélek thx.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: SnicK - 2010. Június 08. - 19:48:10
Idézetet írta: GroX date=1276013346\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Én még olyat szeretnék h pl képet beszúrni textdrawba, vagy (röhögni fogtok) hangulatjeleket chatbe xd. De én nekem most foként olyan kellene hogy a map/radarral kapcsolatos függvények (tehát érzékelni ha leteszi a piros kört a térképen a játékos, stb...), de a szerver oldali textúrázás LOOV
 
Ez most is bent van lol.
 
[/quote]
Nem a checkpointról beszélek thx.
 
[/quote]
Az AllowAdminTeleport, asszem ez a függvény neve hogyha bejelölsz a térképen egy pontot odarak.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Június 08. - 22:22:36
Idézetet írta: Keith date=1276019290\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Én még olyat szeretnék h pl képet beszúrni textdrawba, vagy (röhögni fogtok) hangulatjeleket chatbe xd. De én nekem most foként olyan kellene hogy a map/radarral kapcsolatos függvények (tehát érzékelni ha leteszi a piros kört a térképen a játékos, stb...), de a szerver oldali textúrázás LOOV
 
Ez most is bent van lol.
 
[/quote]
Nem a checkpointról beszélek thx.
 
[/quote]
Az AllowAdminTeleport, asszem ez a függvény neve hogyha bejelölsz a térképen egy pontot odarak.
 
[/quote]
Azt tudom de én lekérdezni szeretném a pozícióját az ikonnak amit lerakott nem pedig odateleportálni. Meg ami jó lenne még hogy az Alap SA-s funkciókba is bele lehetne piszkálni :)
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: krisk - 2010. Június 09. - 16:21:43
Tulajdonképp a SA:MP virtual machine egy plugin, amit egy exe-vel lehet elindítani. Szóval elméletben lehetséges.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Epsilon - 2010. Június 10. - 11:56:26
Idézetet írta: GroX date=1276028556\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 

Én még olyat szeretnék h pl képet beszúrni textdrawba, vagy (röhögni fogtok) hangulatjeleket chatbe xd. De én nekem most foként olyan kellene hogy a map/radarral kapcsolatos függvények (tehát érzékelni ha leteszi a piros kört a térképen a játékos, stb...), de a szerver oldali textúrázás LOOV
 
Ez most is bent van lol.
 
[/quote]
Nem a checkpointról beszélek thx.
 
[/quote]
Az AllowAdminTeleport, asszem ez a függvény neve hogyha bejelölsz a térképen egy pontot odarak.
 
[/quote]
Azt tudom de én lekérdezni szeretném a pozícióját az ikonnak amit lerakott nem pedig odateleportálni. Meg ami jó lenne még hogy az Alap SA-s funkciókba is bele lehetne piszkálni :)
 
[/quote]
Ennek is megvan a maga módja, megoldható.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: hpeter94 - 2010. Június 11. - 14:09:51
minden megoldhaó csak érteni kell hozzá :)
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Június 11. - 14:48:33
Idézetet írta: hpeter94 date=1276258191\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
minden megoldhaó csak érteni kell hozzá :)
 
Ööö nem.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: hpeter94 - 2010. Június 11. - 14:51:34
vájá rosszul fogalmaztam : minden megoldható csak rákell jönni a megoldásra :P
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Iceaac - 2010. Június 11. - 18:19:24
Idézetet írta: hpeter94 date=1276260694\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
vájá rosszul fogalmaztam : minden megoldható csak rákell jönni a megoldásra :P
 
(ha van megoldás)
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: krisk - 2010. Június 12. - 21:25:51
Oo ez egy ördögi kör :D
Lehetetlen megoldani -> Minden megoldható ha értesz hozzá -> Ha van rá megoldás -> Lehetetlen, ha nincs rá megoldás. xD
Amúgy megoldás mindnere van, csak ki kell fejleszteni. Amúgy én is támogatom hogy virtual machine-be belepiszkálhassunk :D
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: KaRcSii - 2010. Június 16. - 09:31:59
Szerintem kijavítják benne a bugokat és lesz benne pár újítás is!! :D
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: krisk - 2010. Június 20. - 10:39:18
Elvileg pluginban az lenne a jó, hogy lehet külön funkciókat írni ha valaki ismeri kicsit jobban az SCM-et, és a C++-t, pl akkor lehetne annyíi funkciója a SAMP-nak, mint az MTA-nak.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Június 20. - 23:34:29
Idézetet írta: krisk date=1277023158\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Elvileg pluginban az lenne a jó, hogy lehet külön funkciókat írni ha valaki ismeri kicsit jobban az SCM-et, és a C++-t, pl akkor lehetne annyíi funkciója a SAMP-nak, mint az MTA-nak.
 
Nem mert akkor MTA-ba is megcsinálják és akkor ott még 3szor annyi lesz mint most ami már 50k körül mozogna.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: krisk - 2010. Június 21. - 10:00:47
De ha valaki ír egy plugint, vegyük úgy, ami már meg is született, a custon textúrák, így valaki (ha elég jól tud SCM-be ill C++ba) megírhatna pár igen hasznos MTA funkciót is, milvehogy az összes SAMP funkció egy plugin.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: GroX - 2010. Július 25. - 15:13:34
Current Release: SA-MP 0.3a      Players Online: 14118   Servers Online: 3252[/quote]
Hova lett a \"Development: SA-MP 0.3b\"?
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: hpeter94 - 2010. Július 25. - 15:33:12
kb márciusban leszedteék :P
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Csabesz - 2010. Július 27. - 18:14:53
Idézetet írta: Fade date=1280063614\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Current Release: SA-MP 0.3a      Players Online: 14118   Servers Online: 3252
Hova lett a \"Development: SA-MP 0.3b\"?
 
[/quote]
Nincs idejük a fejlesztésre, legalábbis más dolguk akadt. Értem ezalatt a feltöréseket és a helyreállításokat.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: 01ToYoTa01 - 2010. Augusztus 10. - 23:24:17
Hivatalosan is megjelent a 0.3b RC1-es verziója. LINK ITT
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: Gamestar - 2010. Augusztus 10. - 23:25:48
De ezt csak tesztelni adták.
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: hpeter94 - 2010. Augusztus 11. - 14:13:12
már várom a full verziót :) szerintem még a nyáron meglessz
egy linekt tud ani valaki az angol topichoz?
Cím: SA-MP 0.3b
Írta: jana4 - 2010. Augusztus 11. - 18:34:05
0.3b RC1_1!
Ezt a verziót tesztre adták ki, ha a játékosok hibát észlelnek küldjék el a fejlesztő csapatnak.
Játékos javítások:
- Fontos kliens védelmi javítások

- Frissítve, és javítva a SA-MP szerverkereső, még pedig úgy hogy így is hozzáadhatjuk a kedvencekhez a szerver IP címeket: samp:// URL


- Játékos szinkronizáció (animációk stb) javítva


- Beszélgetőablak mostmár logolva lesz (tárolva)


- Chat időbélyegző a /timestamp paranccsal


- Fájlok, képek mostmár a GTA San Andreas User Files -ba lesz eltárolva (pl. képek)


- Mostmár nincs korlátozás a képernyőméretekkel kapcsolatban


- A framelimiter (/fpslimit érték) elmenti a te általad beállított értéket, és szervercsatlakozásnál betölti


- Javítva néhány egyéb hiba



Szerver javítások:
- Új sebességel kapcsolatos és elfordulási funkciók

- Lehetőség, hogy figyeljük a használt animációkat (lekérdezés)


- A játékosok, miután egy szkriptben lehetővé tették, tudják tartani egy-egy objektumot.


- Új HTTP kliens PAWN-hoz (béta verzió)


- Objektum limit mostantól 400


- Az a képesség, hogy változtatni a sorsoláson távolság tárgyak (300 egység)   
(Google fordító, ezt nem tudom mi)

- Az NPC-k mostantól feltudnak venni különböző animációkat


- PVar használat felgyorsítva


- Sok-sok hiba javítás

Szerver tulajdonosoknak tudniuk kell:
- A CreateObject/CreatePlayerObject -ben mostantól van egy alapértelmezett paraméter, a látótávolság. (Ez az utolsó paraméter a két funkcióban)

Nem kell változtass a szkriptedben a kódokon, de ha 0.3b-s szervered van kötelező átfordítani az új 0.3b-s függvénytárakkal, különben nem fognak betöltődni az objektumok.


Ha objektum-streamert használsz, akkor a 0.3b-ben kifog kapcsolni, vagy esetleg crashet okozhat, amíg a készítő(k) nem teszik lehetővé az új 0.3b-s objektum-streamert.


- Azt tapasztaltuk, hogy a lámpák (objektum) illetve a fények miatt FPS lag állhat fel, vagy okozhat crashet.


- Újra fel kell venned a gyalogos NPC-ket, ez nem hat ki a járműves NPC-kre.

Egyéb hibajavítások, kérések:
Mint említettük, van egy kérdés, kell-e a javítás azonnal.

Tudom, vannak olyan szerverek, amire az ő által kért dolgok kellenek.


Amiket kértek, és jó, illetve mindenkinek hasznára lesz, a következő kiadásban beletesszük.


Kérjük, mi SA-MP fejlesztő csapat, legyen egyetértés, és kérjük írjátok le azokat a látott hibákat, amik akadályozzák a játék megfelelő élményét, illetve inzultálja a játékosokat.



Új funkciók:
GetAnimationName

GetPlayerAnimationIndex

GetVehicleRotationQuat

SetPlayerHoldingObject

SetVehicleAngularVelocity

StopPlayerHoldingObject

HTTP
Letöltés:
RC1_1 Kliens
RC1_1 Windows szerver
RC1_1 Linux szerver
Fordította: ScreaM