GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Alap információk => SA-MP: verziók => A témát indította: ZyZu. - 2017. november 11. - 02:26:48
-

SA-MP 0.3.8 RC
A 0.3.8 SA-MP verzió mostantól támogatja a szerver-oldali egyéni modellezéseket. Mostantól a tárgyak és a karakter kinézet modellezések támogatottak, több opció lesz elérhető a közel jövőben. Ez a verzió egy nagy fejlesztés pár szerver számára, 0.3.8 verzió csak \'korai RC\' publikálásnak van kihirdetve egyenlőre. A szerver tulajdonosoknak így van idejük tervezni és gondolkozni, hogy mit hogyan csináljanak. Bele fog telni egy kis időbe mire előkészül a teljes verzió, szóval ha találnátok hibákat jelezzétek a hivatalos fórumon és legyetek türelmesek a javítására és újra publikálására.
Néhány új biztonsági funkciók lettek hozzáadva klienshez ami a modellezést érinti, ezek még nem lettek engedélyezve a jelenlegi kliens építésében. A mostani RC verziót olyan emberekkel teszteld akiben megbízol mivel a GTA:SA modellezési formátumokban lehetnek ismeretlen biztonsági hibák is.
Pontosabban hogyan működik a modellezés?
Az egyéni modellezések el vannak raktározva a SA-MP szerverrel, általában a modellek könyvtárában. Amikor egy játékos csatlakozik előhív neki egy listát a szerver modellekről. A játékosok letöltik majd a modelleket és így elraktározza nekik egy \'cache\' nevű mappában. Minden szerver amire egy játékos csatlakozik létrehoz nekik külön egy modell cachet. A helyi cache itt található meg: Documents\\GTA San Andreas User Files\\SAMP\\cache szerver IP.Portnak követően.
Az egyéni karakter modelleket a játékos kezdésnél fogja letölteni, mivel a játékot nem lehet szüneteltetni, hogy karaktereket betöltsön. A tárgyak amik a játékoshoz vannak csatolva azokat is épp így kellesz letölteni, játék kezdésnél. Viszont a virtuális világoknak csak akkor lesz letöltve ha benne vagy abba a bizonyos világban. Ez azt jelenti hogy lehetséges mostantól saját világ modellezést is előkészíteni és nem kötelező minden játékosnak letölteni azt a modellezést amíg be nem lép abba a virtuális világba.
Modell formátumok
A karakter formátumok ugyan azok mint a normális játék formátumai. Tárgy modelleknek pedig szükségük lesz egy bizonyos ütközésre amit muszáj lesz hozzácsatolni a dff fájlhoz, ezt pedig a kdff eszközzel lehet lesz megtenni.
A fő modellezési eszköz a GTA:SA -ban 3dsmax -al lettek megírva, de viszont van ennél több elérhető eszközök is a konvertálásra. Létrehoztam egy rövid bemutatót a konvertálásról amit itt megtudtok nézni.
Egyéni modellek az artconfig.txt fájlban
Az egyéni modellezéseket fel kell tüntetni a szervernek az artconfig.txt fáljaiban. AddCharModel segítségével új karakter modelleket adhatunk meg és az AddSimpleModel segítségével pedig tárgyakat tudunk meghatározni a szervernek amit a szerverünk hozzáad majd a játékosokhoz mint kiegészítők.
A játékos karakterek tartományokat használnak: 20000 -től egészen 30000 -ig. (10000 rés)
Tárgyak pedig negatív azonosítót: -1000 -től egészen -30000 -ig. (29000 rés)
[/quote]
Más javítás 0.3.7 verzió óta
- A radar vázlata mostantól tisztább és pontosabban nagyít nagyobb képernyő felbontásnál, nagyon pikkelyes volt nagyobb képernyő felbontásnál, ez javításra került.
- Volt egy hiba a PlayerPlaySound -nál amikor a(z) ID 0 hangot játszották le, mostantól javítva kellene hogy legyen.
- Aktorok mostantól újra tudnak forogni.
Letöltések:
0.3.8 RC1 Kliens
SA-MP 0.3.8 RC1 Kliens Telepítő
0.3.8 RC1 Szerver
SA-MP 0.3.8 RC1 Windows Szerver
-
A színészeknek most újra kell forgatniuk?
-
- Aktorok mostantól újra tudnak forogni.
Hibás a fordítás... a hivatalosban ez nem így volt!!
-
Hibás a fordítás... a hivatalosban ez nem így volt!!
Ha tudsz jobbat írni módosítom, várom a válaszodat.
A színészeknek most újra kell forgatniuk?
Nem értettem azt az egy sort ott.. nem értem most mire értette.. de amit én gondolok az újraforgatásra azt érti, hogy animációk sokszor nem futottak le az aktoroknál, mondjuk beraksz egy aktort táncolni.. nem fog végig táncolni amíg nem állítod le hanem csak addig amíg az animáció tart, gondolom ez az újraforgatás(rotate).
-
A forgatás a forgatást jelenti. Mármint az elforgatást..érted..mint az objekteknél. Azt hiszem volt is itt egy téma, hogy az actor forgását (tehát azt az irányt, amerre az actor néz) nem lehetett módosítani lerakás után. (vagy valami ilyesmi..)
-
SetActorFacingAngle
-
Köszi, átírom majd !
-
Kocsikat nem lehet modolni?
-
Nem.
-
Esetleg nemtudnád elmondani, hogy lehet saját objectet csinálni?:D
-
Van róla leírás.
-
Nem lesz 0.3.8. Helyette a letoltes funkciot kiadjak a 0.3.7 be, 0.3.7-DL neven.
Kesobb az osszes 0.3.8 ben levo modositasokat, es funkciokat alapbol tartalmazni fogjak a kovetkezo samp verziok
-
Majd a következő SA:MP verziókra várhatunk megint 2 éveket. Amúgy készül egy új kliens is (talán a SA:MP 0.2.5 -ből), RenderWare a neve, ha érdekel valakit.
-
Majd a következő SA:MP verziókra várhatunk megint 2 éveket. Amúgy készül egy új kliens is (talán a SA:MP 0.2.5 -ből), RenderWare a neve, ha érdekel valakit.
Mar nem azert, de a RenderWare az a SA grafikai motorja.
-
skyline date=1516311651]
Mar nem azert, de a RenderWare az a SA grafikai motorja.
A fű színe pedig a zöld.
-
Témát lezárom, nincs miért nyitva hagyni, úgy sem fejlesztik tovább.