Gratulálok, kezdésnek jó!
Viszont ez:
if(ONLINE[killerid] == 1)
{
pInfo[killerid][Kills] ++;
}
if(ONLINE[playerid] == 2)
{
pInfo[playerid][Deaths] ++;
}
mit szolgál?:D
Ahogy láttam az ONLINE változó nem lehet 2 :D
---
A modot a sampforum.hu felhasználóinak készítettem!
[/quote]
Ez nem mod, hanem filterscript! :)
---
Nem tudom ki hogy van vele, de én jobban preferálom a második módszert az alábbi két példában (te az elsőt használtad):
1:
if(a == a) {
if(b == b) {
if(c == c) {
// végrehajtandó kód
}
}
}
2:
if(a != a) return 0;
if(b != b) return 0;
if(c != c) return 0;
// végrehajtandó kód
Remélem érted :)
---
E: most vettem észre, hogy az \'ONLINE\' felhasználót arra használod, hogy megnézed hogy online-e a player. Arra ott az IsPlayerConnected(playerid); funkció :)
Gratulálok, kezdésnek jó!
Viszont ez:
if(ONLINE[killerid] == 1)
{
pInfo[killerid][Kills] ++;
}
if(ONLINE[playerid] == 2)
{
pInfo[playerid][Deaths] ++;
}
mit szolgál?:D
Ahogy láttam az ONLINE változó nem lehet 2 :D
---
A modot a sampforum.hu felhasználóinak készítettem!
Ez nem mod, hanem filterscript! :)
---
Nem tudom ki hogy van vele, de én jobban preferálom a második módszert az alábbi két példában (te az elsőt használtad):
1:
if(a == a) {
if(b == b) {
if(c == c) {
// végrehajtandó kód
}
}
}
2:
if(a != a) return 0;
if(b != b) return 0;
if(c != c) return 0;
// végrehajtandó kód
Remélem érted :)
---
E: most vettem észre, hogy az \'ONLINE\' felhasználót arra használod, hogy megnézed hogy online-e a player. Arra ott az IsPlayerConnected(playerid); funkció :)
[/quote]
Köszi a biztatást blackdog, meg hogy leírtad a hibákat, de én az ONLINE-t használom IsPlayerConnected-ként...