kezdõként nem is rossz , de ezt
Kategoriába Kellet Volna Raknod
Tulajdonképp ez teli van sok-sok pazarlással.. továbbá telivan bugokkal hibákkal -.- (ilyen egyszerû cuccot így elbaszni.. hát grat tesa..
sztem így egyszerûbb:
#include <a_samp>
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverre.\", pName);
SendClientMessageToAll(0xFF5500AA, string);
format(string, sizeof(string), \"%s connected to the server.\", pName);
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
switch(reason)
{
case 0:
{
format(string,sizeof(string),\"%s kírúgták. (KICK/BAN)\",pName);
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA,string);
format(string,sizeof(string),\"%s kicked and banned. (KICK/BAN)\",pName);
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA,string);
}
case 1:
{
format(string,sizeof(string),\"%s kilépett. (Idõtúllépés)\",pName);
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA,string);
format(string,sizeof(string),\"%s quit. (Time out)\",pName);
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA,string);
}
case 2:
{
format(string,sizeof(string),\"%s kilépett. (Kilépés)\",pName);
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA,string);
format(string,sizeof(string),\"%s quit. (Quit)\",pName);
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA,string);
}
}
return 1;
}