Megcsináltam Textdrawos-ra, és odaírtam mi micsoda!
+ te az sscanf-ot is beágyaztad, pedig az nem kell.
Script:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Text:CheatAct; // Változó létrehozása!
forward TextOff(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
CheatAct = TextDrawCreate(29.000000, 114.000000, \"Cheat actived!\"); // Új Textdraw létrehozása!
TextDrawBackgroundColor(CheatAct, 255);
TextDrawFont(CheatAct, 1);
TextDrawLetterSize(CheatAct, 0.410000, 0.899999);
TextDrawColor(CheatAct, -1);
TextDrawSetOutline(CheatAct, 0);
TextDrawSetProportional(CheatAct, 1);
TextDrawSetShadow(CheatAct, 1);
TextDrawUseBox(CheatAct, 1);
TextDrawBoxColor(CheatAct, 255);
TextDrawTextSize(CheatAct, 126.000000, 0.000000);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(CheatAct); // Textdraw eltûntetése mindenkinek!
TextDrawDestroy(CheatAct); // Textdraw törlése
return 1;
}
CMD:uzumymw(playerid, params[])
{
GivePlayerWeapon(playerid, 9,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 23,50);
GivePlayerWeapon(playerid, 27,150);
GivePlayerWeapon(playerid, 29,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 31,200);
GivePlayerWeapon(playerid, 36,15);
GivePlayerWeapon(playerid, 34,75);
GivePlayerWeapon(playerid, 37,300);
TextDrawShowForPlayer(playerid, CheatAct); // Textdraw megjelenítése
SetTimerEx(\"TextOff\", 3000, false, \"d\", playerid); // Textdraw eltûntetése 3 másodperc után!
return 1;
}
public TextOff(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, CheatAct);
return 1;
}
Frissítettem és oda írtam,hogy a textdrawot te hoztad létre.