Szerző Téma: Timerek Egyszerûsítése  (Megtekintve 1639 alkalommal)

Timerek Egyszerûsítése
« Dátum: 2014. június 27. - 11:21:13 »
+2 Show voters
Sziasztok!
Legelsõ kis codom (kicsit féltem belekezdeni) vagy minek nevezzem :)
Sehol se találtam ilyen kódot úgy hogy ink megcsináltam magam.
Nem nagy kunszt  a kódom de lehet hogy a szervert se terheli annyira ha nincs igazam nyugodtan mondjátok meg:)
Készítõ: én;
Készítési idõ:5 perc;
itt a kód:
 

#include <a_samp>
//meg csináljuk a new a-t és a forwardot
new timer[MAX_PLAYERS];
new timerdolog1[MAX_PLAYERS]=5;
new timerdolog2[MAX_PLAYERS]=10;
forward timerfeladatok(playerid);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KillTimer(timer[playerid]);//ki löjük a timert.
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    timer[playerid]=SetTimerEx(\"timerfeladatok\", 1000, true, \"i\", playerid);//spawnál inditunk egy timert
return 1;
}
public timerfeladatok(playerid)
{
    timerdolog1[playerid]--;//ki vonogatunk másodpercenként
    timerdolog2[playerid]--;
if(timerdolog1[playerid] == 0)
{
    //ide azt amit le akarsz futtatni.
    timerdolog2[playerid] =5;
}
if(timerdolog2[playerid] == 0)
{
    //ide azt amit le akarsz futtatni.
    timerdolog2[playerid] =10;
}
return 1;
}

 
Ha valamit elírtam vagy nem kellõen elég a \"leírás\" akkor szóljatok:)
Egészségel használjátok!
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 29. - 16:07:31 írta kriszrap »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Timerek Egyszerûsítése
« Válasz #1 Dátum: 2014. június 27. - 11:25:16 »
0 Show voters
Ez szép, csak ismerõs. De javítsatok ki, ha tévedek. :)

Timerek Egyszerûsítése
« Válasz #2 Dátum: 2014. június 27. - 12:28:32 »
0 Show voters
hát ki kell hogy javítsalak. Topick nyitása elõtt egy 5 perce állítottam össze a dolgot.
De lehet hogy az elméletem egyezik valakivel lehet nem kizárt.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Timerek Egyszerûsítése
« Válasz #3 Dátum: 2014. június 27. - 12:35:04 »
0 Show voters
Lehetséges. Nekem is volt ilyen.

Timerek Egyszerûsítése
« Válasz #4 Dátum: 2014. június 27. - 13:13:22 »
0 Show voters
lehet off de igy nem annyira terheli a rendszert nem?

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Timerek Egyszerûsítése
« Válasz #5 Dátum: 2014. június 27. - 13:18:34 »
0 Show voters
Igen. Ez a TimerFix alapja :).
Csak ha egy Timer sokáig tart, késõbb ér célba a többi is.

Timerek Egyszerûsítése
« Válasz #6 Dátum: 2014. június 27. - 23:45:15 »
0 Show voters
okés csak nem voltam biztos magamba de lehet így fogom csinálni a timereimet:)
köszönöm KovaNovik

Nem elérhető Mate.

  • 223
  • Advertising Designer. Video Editor. Ex-Mapper.
    • Profil megtekintése
Timerek Egyszerûsítése
« Válasz #7 Dátum: 2014. június 28. - 15:02:07 »
0 Show voters
Legközelebb: [*code=pawn][/code*] tagekkel írd ki (Csak szóltam.) :)
(( \" * \" nélkül ))


Edit: Ment a + ..
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 28. - 23:44:46 írta ]RTM[Mate »

Timerek Egyszerûsítése
« Válasz #8 Dátum: 2014. június 29. - 16:08:07 »
0 Show voters
úgy mond kint volt így(pwn):D
javítva:)

Timerek Egyszerûsítése
« Válasz #9 Dátum: 2014. december 31. - 21:03:25 »
0 Show voters
Ez nagyon érdekes! Nekem is ilyen van.
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 01. - 13:01:12 írta Dani99 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal