GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: bitshoot - 2009. december 25. - 23:35:25

Cím: Tiltott autók.
Írta: bitshoot - 2009. december 25. - 23:35:25
Nos,irtam egy egyszeru FS-t.

A témából kiderül,tilthatunk vele autó tipusokat.


X helyére az autó Model IDjét ird.


Kommenteket/észrevételeket várok.




forward DisabledCars();
public DisabledCars() {
for(new car=0;car<MAX_VEHICLES;car++) //minden jármure vonatkozik.
if(GetVehicleModel(car)==X||GetVehicleModel(car)==X) //ha több kell,rakj többet
DestroyVehicle(car);// jármu törlés
return 1;
}
public OnFilterScriptInit() {
    SetTimer(\"DisabledCars\",300,true); //timer
}
public OnFilterScriptExit() {
    KillTimer(DisabledCars);
}
Cím: Tiltott autók.
Írta: Iceaac - 2009. december 25. - 23:55:15
300ms-enként lecsekkolja 2000 jármu modelljét? Nem terhel kicsit? :)
Cím: Tiltott autók.
Írta: Stray - 2009. december 26. - 00:11:24
Nem hiszem...Amúgy ha jol tudom 1000 = 1ms-el. Vagyis itt a 300 az kevesebb mint 1 másodperc.
Amúgy2: Nekem is a szeromon 300as timerrel van a kocsik autómatikus javítása és nem huzza le...
Cím: Tiltott autók.
Írta: bitshoot - 2009. december 26. - 11:16:12
Nem fog le terhelni.
Cím: Tiltott autók.
Írta: Iceaac - 2009. december 26. - 11:55:10
Idézetet írta: Stray date=1261782684\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"412\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem hiszem...Amúgy ha jol tudom 1000 = 1ms-el. Vagyis itt a 300 az kevesebb mint 1 másodperc.
Amúgy2: Nekem is a szeromon 300as timerrel van a kocsik autómatikus javítása és nem huzza le...
 
Timernél msben kell megadni, 1000 = 1s.
Amúgy terhel, ha kicsi a módod, akkor (még) nem látszik.
Cím: Tiltott autók.
Írta: Epsilon - 2009. december 26. - 20:48:42
Szerintem elég a tiltott jármuveket akkor törölni mikor a játékos használatba veszi.
Cím: Tiltott autók.
Írta: bitshoot - 2009. december 26. - 21:25:08
Le\"firkantanád\",hogyan oldanád meg? ;)
Cím: Tiltott autók.
Írta: Epsilon - 2009. december 27. - 15:58:58
#define VA 2// a tiltott jármuvek száma
new Disabled [VA] = { 411,522 }; // a tiltott jármuvek modeljei
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
for(new i = 0; i < VA; i++) if(GetVehicleModel(vehicleid)-(Disabled+1)) return DestroyVehicle(vehicleid);
return 1;
}
Cím: Tiltott autók.
Írta: bitshoot - 2009. december 28. - 19:01:48
Ez szerintem hatékonyabb:
 
 new DisabledCars[]={411,522};
public OnVehicleSpawn(vehicleid) for(new v=0;v<MAX_VEHICLES;v++)if(GetVehicleModel(vehicleid)==DisabledCars[v]) return DestroyVehicle(vehicleid);
Cím: Tiltott autók.
Írta: Epsilon - 2009. december 30. - 07:13:05
Felesleges 2000-es ciklust használni
Cím: Tiltott autók.
Írta: BeNiBoY - 2010. március 27. - 07:42:37
össz-vissz a játékban 212db jármű van. ID 400-612
rem nem off ilyen régi témába írni xD
Cím: Tiltott autók.
Írta: Epsilon - 2010. március 27. - 09:05:50
Nem 212 db hanem összességében 212 féle jármu létezik.
Cím: Tiltott autók.
Írta: Vampesz - 2010. március 27. - 09:45:35
Egyszeru a mod tetején:
 
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES 400

 
Sztem így a legegyszerubb kiküszöbölni, h 2000autóval fusson le...
MJ: Nállam muködött nem jelzett error-t!
Cím: Tiltott autók.
Írta: Gamestar - 2010. március 27. - 09:49:56
Hát ez nagy hülyeség volt Vampesz.. Ennyi lenne(még ciklus se kell...):
 
#define DISABLED_VEHICLES 450,413,541,477
public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
switch(GetVehicleModel(vehicleid)) {
    case DISABLED_VEHICLES: DestroyVehicle(vehicleid);
}
return 1;
}
Cím: Tiltott autók.
Írta: Vampesz - 2010. március 27. - 11:29:29
Jó én a ciklusos verzióból indultam ki és még reggel van... :(