-
Nos,irtam egy egyszeru FS-t.
A témából kiderül,tilthatunk vele autó tipusokat.
X helyére az autó Model IDjét ird.
Kommenteket/észrevételeket várok.
forward DisabledCars();
public DisabledCars() {
for(new car=0;car<MAX_VEHICLES;car++) //minden jármure vonatkozik.
if(GetVehicleModel(car)==X||GetVehicleModel(car)==X) //ha több kell,rakj többet
DestroyVehicle(car);// jármu törlés
return 1;
}
public OnFilterScriptInit() {
SetTimer(\"DisabledCars\",300,true); //timer
}
public OnFilterScriptExit() {
KillTimer(DisabledCars);
}
-
300ms-enként lecsekkolja 2000 jármu modelljét? Nem terhel kicsit? :)
-
Nem hiszem...Amúgy ha jol tudom 1000 = 1ms-el. Vagyis itt a 300 az kevesebb mint 1 másodperc.
Amúgy2: Nekem is a szeromon 300as timerrel van a kocsik autómatikus javítása és nem huzza le...
-
Nem fog le terhelni.
-
Nem hiszem...Amúgy ha jol tudom 1000 = 1ms-el. Vagyis itt a 300 az kevesebb mint 1 másodperc.
Amúgy2: Nekem is a szeromon 300as timerrel van a kocsik autómatikus javítása és nem huzza le...
Timernél msben kell megadni, 1000 = 1s.
Amúgy terhel, ha kicsi a módod, akkor (még) nem látszik.
-
Szerintem elég a tiltott jármuveket akkor törölni mikor a játékos használatba veszi.
-
Le\"firkantanád\",hogyan oldanád meg? ;)
-
#define VA 2// a tiltott jármuvek száma
new Disabled [VA] = { 411,522 }; // a tiltott jármuvek modeljei
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
for(new i = 0; i < VA; i++) if(GetVehicleModel(vehicleid)-(Disabled+1)) return DestroyVehicle(vehicleid);
return 1;
}
-
Ez szerintem hatékonyabb:
new DisabledCars[]={411,522};
public OnVehicleSpawn(vehicleid) for(new v=0;v<MAX_VEHICLES;v++)if(GetVehicleModel(vehicleid)==DisabledCars[v]) return DestroyVehicle(vehicleid);
-
Felesleges 2000-es ciklust használni
-
össz-vissz a játékban 212db jármű van. ID 400-612
rem nem off ilyen régi témába írni xD
-
Nem 212 db hanem összességében 212 féle jármu létezik.
-
Egyszeru a mod tetején:
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES 400
Sztem így a legegyszerubb kiküszöbölni, h 2000autóval fusson le...
MJ: Nállam muködött nem jelzett error-t!
-
Hát ez nagy hülyeség volt Vampesz.. Ennyi lenne(még ciklus se kell...):
#define DISABLED_VEHICLES 450,413,541,477
public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
switch(GetVehicleModel(vehicleid)) {
case DISABLED_VEHICLES: DestroyVehicle(vehicleid);
}
return 1;
}
-
Jó én a ciklusos verzióból indultam ki és még reggel van... :(