TextDraw Editor
Sziasztok! Sokan kérdeztétek, hogy hogyan lehet szerveren belül textdrawokat keszíteni. Angol samp fórumon található egy textdraw editor, viszont azt már nem találom, úgyhogy a szöveg alján lesz egy link, ahol az én textdraw editorom van.
1.Lépés! - Nyisd meg a \"server.cfg\" fájlt, és a \"port\" nevezetű sor után írj 4 számot, pl.: \"7777\". Utána a \"filterscripts\" nevezetű sor mögé írd oda a \"TDE\" szót(ezzel engedélyezed, hogy a script elérhető legyen a játékon belül). Utána a \"plugins\" neveztű sor mögé írd a \"TDE\" szót, ezzel jelezve hogy HÉ, A PLUGINT IS OLVASD BE HE\'
2.Lépés! - Indítsd el a \"samp-server\" nevezetű parancsfájlt
3.Lépés! - Nyisd meg a SAMP klienst, és add hozzá a következő IP címet: 127.0.0.1:(Ide a CFG-ben megadott 4 számot gépeld be |Port-ot|)
4.Lépes! - Csatlakott a szerverre és írd be a /tde parancsot, innentől egy klikk és készítheted a textdrawokat! FONTOS!!!! - miután kész vagy exportáld azt, hogy utána fel tudd használni!
5.Lépés! - Ha készen vagy az exportálással, a scriptfiles mappában létrejött egy \"TDE_(általad megadott projekt neve)\" nevű szövegesfájl. Ezt nyisd ki és eléd kerül a textdraw, amit ingame készítettél
6.Lépés! - Nyisd meg a modot, filtersciptet ahová elszeretnéd helyezni ezt
7.Lépés! - Keresd ki a többi létrehozott bizbaszt(magyarul nem találom az alkalmas szót, sorry:D) és helyezd ezt a sort oda. Ez röviden a textdrawot jelezi, viszont ha te elnevezted a tetxdrawot máshogy akkor a második sorban használtad használd.
new Text:TDEditor_TD[(a létrehozott textdrawok száma)];
new Text:AltaladMegadottNev;
8.Lépés! - Ide másold be a textdrawokat.
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TDEditor_TD[0] = TextDrawCreate(3.200001, 431.500091, \"Szia!\");
TextDrawLetterSize(TDEditor_TD[0], 0.375500, 1.483332);
TextDrawAlignment(TDEditor_TD[0], 1);
TextDrawColor(TDEditor_TD[0], 255);
TextDrawSetShadow(TDEditor_TD[0], 0);
TextDrawSetOutline(TDEditor_TD[0], 0);
TextDrawBackgroundColor(TDEditor_TD[0], 255);
TextDrawFont(TDEditor_TD[0], 3);
TextDrawSetProportional(TDEditor_TD[0], 1);
TextDrawSetShadow(TDEditor_TD[0], 0);
return 1;
}
9.Lépés! - Ezt a sord másolhatod parancsba is, ez attól függ hogy mikor szeretnéd hogy megjelenjen. Ha spawn után akkor az OnPlayerSpawn forma után...stb
TextDrawShowForPlayer(playerid, TDEditor_TD);
Röviden ennyi lenne, este van már, az esetleges hibákért elnézést
TDEditor letöltés -
https://www.mediafire.com/file/fiuxsesqk78isuv/TDEditor.rar/file