Szerző Téma: Teleportkezelo  (Megtekintve 2735 alkalommal)

Teleportkezelo
« Dátum: 2010. március 15. - 22:26:41 »
0 Show voters
Teleportkezelo
 
Bevezeto
Kérésre, és ötletekre tovább fejlesztettem az egykori teleportkezelo függvénykönyvtáramat. Az új verzióban számos újításra sor került, íme a lista:
 
- Új stílus, megfogalmazások javítása
- Hozzáadott definítiók: Verzió, alapméretezett 3 dimenziós szöveg szín- és látótávolság
- Érvényességvizsgáló makró hozzáadva (Teleport_CheckValid)
- Teleport_IsValid újraírva
- Teleport_Add & Teleport_Create törölve, helyette Teleport_New
- Teleport_New innmáron teljes konfigurációt biztosít, rendezett,
Új általános felépítés:
név, parancs, koordináták, interior, virtual world, ár, 3 dimenziós szöveg mód, 3d szöveg színe, 3d szöveg látóhatára, környezet töltése, ennek ideje, gyalogos mód, jármu mód, sofor mód, admin mód
- Betöltési ido ms-ben mérendo
- Teleport_GetCount átnevezve Teleport_CountAll-ra
- Teleport_LittleID újraírva (ha nincs teleport, MAX_TELEPORTS értékkel tér vissza)
- Teleport_HighestID újraírva
- Teleport_ToggleDriverMode, Teleport_IsUsingDriverMode hozzáadva (az utas nem teleportálhatja el az egész jármuvet)
- Teleport_UsingFoot átnevezve Teleport_ToggleFoot-ra
- Teleport_UsingVehicle átnevezve Teleport_ToggleVehicle-ra
- 3 dimenziós szöveg frissítése javítva
- 3 dimenziós szöveg törlése a teleport törlésekor
- Fájlba mentett adatok módosítása az új felépítésre
- Teleport_SaveToFileEx újraírva
- Szerverüzenetek \'hiányossága\' javítva
- Az egész rendszer lényegében rövidíve, ez a legjobb és legstabilabb verzió!

 
Vannak még persze tervbevett dolgok is - csak nincs sok idom fejleszteni:
 
- Gyalogos- és jármu mód hatékonyabb megírása
- Új motor
- Adminisztrációs felület

 
Jelenleg ez a rendszer az egyik leghatékonyabb és legegyszerubb teleportkezelo. Íme néhány funkció...
Használat
Eloször is ágyazd be a módba/szkriptbe így:
 
#include <teleport.h>[/quote]
Teleportot egy sorral létrehozhatsz, például:
 
Teleport_New(\"Farm\",\"/farm\",-1049.7108,-1307.3292,128.2483,1.0493,.object_loader=true);

 
Funkciók
Funkciók
forward OnPlayerTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, miutána  játékos teleportált
forward OnPlayerCallingTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, mielott a játékos teleportált. A return 0/false visszatéréssel a teleport megakadályozható
forward OnPlayerFailedTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, ha a játékosnak nem sikerült teleportálnia
forward OnPlayerStartingObjectLoad(playerid);
Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" elindul a játékosnak
forward OnPlayerEndingObjectLoad(playerid);
Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" véget ér a játékosnak
Létrehozás, eltávolítás, megszámolás
native Teleport_New(name[], cmd[], Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,interior=0,worldid=0,prize=0, bool:text3d = true,text3dcolor = TELEPORT_3D_DEFAULT_COLOR, Float:text3ddrawd = TELEPORT_3D_DEFAULT_DRAWD,bool:objectloader = false, objectltime = 2500, bool:foot = true, bool:vehicle = true,bool:drivermode = true, bool:adminonly = false);
native Teleport_Remove(teleportid);
native Teleport_CountAll();
native Teleport_LittleID();
native Teleport_HighestID();
native Teleport_IsActive( teleportid );
native Teleport_IsValid( teleportid );
3 dimenziós szövegek
native Teleport_IsValid3Dtext(teleportid);
native Teleport_Toggle3Dtext(teleportid,toggle);
native Teleport_IsUsing3Dtext(teleportid);
native Teleport_SetText3Dcolor(teleportid, color);
native Teleport_GetText3Dcolor(teleportid);
native Teleport_Set3DtextDrawDistance(teleportid, Float:distance);
native Teleport_Get3DtextDeawDistance(teleportid, &Float:dis);
Fájl funkciók
native Teleport_LoadFormFile(handle[]);
native Teleport_SaveToFile(...);
native Teleport_SaveToFileEx(teleportid,file[]);
Egyéb extrák
native Teleport_ToggleDriverMode(teleportid, toggle);
native Teleport_IsUsingDriverMode(teleportid);
native Teleport_ToggleAdminOnly( teleportid,toggle );
native Teleport_IsAdminOnly( teleportid );
native Teleport_SetLoaderTime( teleportid,time_second );
native Teleport_GetLoaderTime( teleportid );
native Teleport_ToggleFoot( teleportid,toggle );
native Teleport_IsUsingFoot( teleportid );
native Teleport_ToggleVehicle( teleportid,toggle );
native Teleport_IsUsingVehicle( teleportid );
native Teleport_ToggleObjectLoader(teleportid,toggle);
native Teleport_IsUsingObjectLoader(teleportid);
native Teleport_SetPrize(teleportid,prize);
native Teleport_GetPrize(teleportid);
native Teleport_SetPos(teleportid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle);
native Teleport_GetPos(teleportid,&Float:x,&Float:y,&Float:z,&Float:angle);
native Teleport_SetInterior(teleportid,interiorid);
native Teleport_GetInterior(teleportid);
native Teleport_SetVirtualWorld(teleportid,worldid);
native Teleport_GetVirtualWorld(teleportid);
native Teleport_SetName(teleportid,name[]);
native Teleport_GetName(teleportid,name[],len);
native Teleport_SetCommand(teleportid,cmd[]);
native Teleport_GetCommand(teleportid,cmd[],len);
native Teleport_GetIDByCommand(command[]);
Letöltés:
http://www.sa-mp.hu/index.php/topic,929.0.html
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 13. - 09:28:03 írta Jethro »

GroX

  • Vendég
Teleportkezelo
« Válasz #1 Dátum: 2010. március 16. - 14:03:53 »
0 Show voters
Az újítások teteszenek :D
Lehet h átírom a modomat teljesen és ezt fogom használni :)

Nem elérhető Mambo

  • 4239
    • Profil megtekintése
Teleportkezelo
« Válasz #2 Dátum: 2010. március 16. - 16:51:08 »
0 Show voters
ez nagyon jó kis inc  :dead:

Teleportkezelo
« Válasz #3 Dátum: 2010. március 17. - 18:26:18 »
0 Show voters
Amikor beágyazom ezt irja ki:  fatal error 100: cannot read from file: \"teleport.h\"
mi a problem?

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
Teleportkezelo
« Válasz #4 Dátum: 2010. március 17. - 18:59:14 »
0 Show voters
Szerintem azt .inc file nincs a megfelelo helyen.
Mert #include -val általába megnyitsz egy fáljt.

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
Teleportkezelo
« Válasz #5 Dátum: 2010. március 17. - 19:45:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: ALIEN date=1268848754\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"997\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem azt .inc file nincs a megfelelo helyen.
Mert #include -val általába megnyitsz egy fáljt.
 
Nem általában,és amúgy olyankor Fügvénykönyvtárat ágyazúnk be.

GroX

  • Vendég
Teleportkezelo
« Válasz #6 Dátum: 2010. március 17. - 20:11:18 »
0 Show voters
#include \"teleport.h\"
Esetleg...

Teleportkezelo
« Válasz #7 Dátum: 2010. március 18. - 17:03:29 »
0 Show voters
Gamestart látom te ezt nagyon vágod. :P

Teleportkezelo
« Válasz #8 Dátum: 2010. március 20. - 22:23:23 »
0 Show voters
Köszönöm a dicséreteket.
- Új stílus, megfogalmazások javítása
- Hozzáadott definítiók: Verzió, alapméretezett 3 dimenziós szöveg szín- és látótávolság
- Érvényességvizsgáló makró hozzáadva (Teleport_CheckValid)
- Teleport_IsValid újraírva
- Teleport_Add & Teleport_Create törölve, helyette Teleport_New
- Teleport_New innmáron teljes konfigurációt biztosít, rendezett,
Új általános felépítés:
név, parancs, koordináták, interior, virtual world, ár, 3 dimenziós szöveg mód, 3d szöveg színe, 3d szöveg látóhatára, környezet töltése, ennek ideje, gyalogos mód, jármu mód, sofor mód, admin mód
- Betöltési ido ms-ben mérendo
- Teleport_GetCount átnevezve Teleport_CountAll-ra
- Teleport_LittleID újraírva (ha nincs teleport, MAX_TELEPORTS értékkel tér vissza)
- Teleport_HighestID újraírva
- Teleport_ToggleDriverMode, Teleport_IsUsingDriverMode hozzáadva (az utas nem teleportálhatja el az egész jármuvet)
- Teleport_UsingFoot átnevezve Teleport_ToggleFoot-ra
- Teleport_UsingVehicle átnevezve Teleport_ToggleVehicle-ra
- 3 dimenziós szöveg frissítése javítva
- 3 dimenziós szöveg törlése a teleport törlésekor
- Fájlba mentett adatok módosítása az új felépítésre
- Teleport_SaveToFileEx újraírva
- Szerverüzenetek \'hiányossága\' javítva
- Az egész rendszer lényegében rövidíve, ez a legjobb és legstabilabb verzió!

Teleportkezelo
« Válasz #9 Dátum: 2010. március 21. - 00:18:36 »
0 Show voters

Idézetet írta: Gamestar date=1269120203\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"997\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm a dicséreteket.
- Új stílus, megfogalmazások javítása
- Hozzáadott definítiók: Verzió, alapméretezett 3 dimenziós szöveg szín- és látótávolság
- Érvényességvizsgáló makró hozzáadva (Teleport_CheckValid)
- Teleport_IsValid újraírva
- Teleport_Add & Teleport_Create törölve, helyette Teleport_New
- Teleport_New innmáron teljes konfigurációt biztosít, rendezett,
Új általános felépítés:
név, parancs, koordináták, interior, virtual world, ár, 3 dimenziós szöveg mód, 3d szöveg színe, 3d szöveg látóhatára, környezet töltése, ennek ideje, gyalogos mód, jármu mód, sofor mód, admin mód
- Betöltési ido ms-ben mérendo
- Teleport_GetCount átnevezve Teleport_CountAll-ra
- Teleport_LittleID újraírva (ha nincs teleport, MAX_TELEPORTS értékkel tér vissza)
- Teleport_HighestID újraírva
- Teleport_ToggleDriverMode, Teleport_IsUsingDriverMode hozzáadva (az utas nem teleportálhatja el az egész jármuvet)
- Teleport_UsingFoot átnevezve Teleport_ToggleFoot-ra
- Teleport_UsingVehicle átnevezve Teleport_ToggleVehicle-ra
- 3 dimenziós szöveg frissítése javítva
- 3 dimenziós szöveg törlése a teleport törlésekor
- Fájlba mentett adatok módosítása az új felépítésre
- Teleport_SaveToFileEx újraírva
- Szerverüzenetek \'hiányossága\' javítva
- Az egész rendszer lényegében rövidíve, ez a legjobb és legstabilabb verzió!
 
AHogy ismerem az életet és a dolgot lehet a legjobbnál is jobb és a legrosszabbnál is rosszabb :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal