- Új stílus, megfogalmazások javítása- Hozzáadott definítiók: Verzió, alapméretezett 3 dimenziós szöveg szín- és látótávolság- Érvényességvizsgáló makró hozzáadva (Teleport_CheckValid)- Teleport_IsValid újraírva- Teleport_Add & Teleport_Create törölve, helyette Teleport_New- Teleport_New innmáron teljes konfigurációt biztosít, rendezett,Új általános felépítés: név, parancs, koordináták, interior, virtual world, ár, 3 dimenziós szöveg mód, 3d szöveg színe, 3d szöveg látóhatára, környezet töltése, ennek ideje, gyalogos mód, jármu mód, sofor mód, admin mód- Betöltési ido ms-ben mérendo - Teleport_GetCount átnevezve Teleport_CountAll-ra- Teleport_LittleID újraírva (ha nincs teleport, MAX_TELEPORTS értékkel tér vissza)- Teleport_HighestID újraírva - Teleport_ToggleDriverMode, Teleport_IsUsingDriverMode hozzáadva (az utas nem teleportálhatja el az egész jármuvet)- Teleport_UsingFoot átnevezve Teleport_ToggleFoot-ra- Teleport_UsingVehicle átnevezve Teleport_ToggleVehicle-ra- 3 dimenziós szöveg frissítése javítva- 3 dimenziós szöveg törlése a teleport törlésekor- Fájlba mentett adatok módosítása az új felépítésre- Teleport_SaveToFileEx újraírva- Szerverüzenetek \'hiányossága\' javítva - Az egész rendszer lényegében rövidíve, ez a legjobb és legstabilabb verzió!
- Gyalogos- és jármu mód hatékonyabb megírása- Új motor- Adminisztrációs felület
#include <teleport.h>[/quote]Teleportot egy sorral létrehozhatsz, például: Teleport_New(\"Farm\",\"/farm\",-1049.7108,-1307.3292,128.2483,1.0493,.object_loader=true); FunkciókFunkciókforward OnPlayerTeleport(playerid,teleportid);Akkor hívódik meg, miutána játékos teleportáltforward OnPlayerCallingTeleport(playerid,teleportid);Akkor hívódik meg, mielott a játékos teleportált. A return 0/false visszatéréssel a teleport megakadályozhatóforward OnPlayerFailedTeleport(playerid,teleportid);Akkor hívódik meg, ha a játékosnak nem sikerült teleportálniaforward OnPlayerStartingObjectLoad(playerid);Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" elindul a játékosnakforward OnPlayerEndingObjectLoad(playerid);Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" véget ér a játékosnakLétrehozás, eltávolítás, megszámolásnative Teleport_New(name[], cmd[], Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,interior=0,worldid=0,prize=0, bool:text3d = true,text3dcolor = TELEPORT_3D_DEFAULT_COLOR, Float:text3ddrawd = TELEPORT_3D_DEFAULT_DRAWD,bool:objectloader = false, objectltime = 2500, bool:foot = true, bool:vehicle = true,bool:drivermode = true, bool:adminonly = false);native Teleport_Remove(teleportid);native Teleport_CountAll();native Teleport_LittleID();native Teleport_HighestID();native Teleport_IsActive( teleportid );native Teleport_IsValid( teleportid );3 dimenziós szövegeknative Teleport_IsValid3Dtext(teleportid);native Teleport_Toggle3Dtext(teleportid,toggle);native Teleport_IsUsing3Dtext(teleportid);native Teleport_SetText3Dcolor(teleportid, color);native Teleport_GetText3Dcolor(teleportid);native Teleport_Set3DtextDrawDistance(teleportid, Float:distance);native Teleport_Get3DtextDeawDistance(teleportid, &Float:dis);Fájl funkcióknative Teleport_LoadFormFile(handle[]);native Teleport_SaveToFile(...);native Teleport_SaveToFileEx(teleportid,file[]);Egyéb extráknative Teleport_ToggleDriverMode(teleportid, toggle);native Teleport_IsUsingDriverMode(teleportid);native Teleport_ToggleAdminOnly( teleportid,toggle );native Teleport_IsAdminOnly( teleportid );native Teleport_SetLoaderTime( teleportid,time_second );native Teleport_GetLoaderTime( teleportid );native Teleport_ToggleFoot( teleportid,toggle );native Teleport_IsUsingFoot( teleportid );native Teleport_ToggleVehicle( teleportid,toggle );native Teleport_IsUsingVehicle( teleportid );native Teleport_ToggleObjectLoader(teleportid,toggle);native Teleport_IsUsingObjectLoader(teleportid);native Teleport_SetPrize(teleportid,prize);native Teleport_GetPrize(teleportid);native Teleport_SetPos(teleportid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle);native Teleport_GetPos(teleportid,&Float:x,&Float:y,&Float:z,&Float:angle);native Teleport_SetInterior(teleportid,interiorid);native Teleport_GetInterior(teleportid);native Teleport_SetVirtualWorld(teleportid,worldid);native Teleport_GetVirtualWorld(teleportid);native Teleport_SetName(teleportid,name[]);native Teleport_GetName(teleportid,name[],len);native Teleport_SetCommand(teleportid,cmd[]);native Teleport_GetCommand(teleportid,cmd[],len);native Teleport_GetIDByCommand(command[]);Letöltés:http://www.sa-mp.hu/index.php/topic,929.0.html
Teleport_New(\"Farm\",\"/farm\",-1049.7108,-1307.3292,128.2483,1.0493,.object_loader=true);
Szerintem azt .inc file nincs a megfelelo helyen.Mert #include -val általába megnyitsz egy fáljt.
Köszönöm a dicséreteket.- Új stílus, megfogalmazások javítása- Hozzáadott definítiók: Verzió, alapméretezett 3 dimenziós szöveg szín- és látótávolság- Érvényességvizsgáló makró hozzáadva (Teleport_CheckValid)- Teleport_IsValid újraírva- Teleport_Add & Teleport_Create törölve, helyette Teleport_New- Teleport_New innmáron teljes konfigurációt biztosít, rendezett,Új általános felépítés:név, parancs, koordináták, interior, virtual world, ár, 3 dimenziós szöveg mód, 3d szöveg színe, 3d szöveg látóhatára, környezet töltése, ennek ideje, gyalogos mód, jármu mód, sofor mód, admin mód- Betöltési ido ms-ben mérendo- Teleport_GetCount átnevezve Teleport_CountAll-ra- Teleport_LittleID újraírva (ha nincs teleport, MAX_TELEPORTS értékkel tér vissza)- Teleport_HighestID újraírva- Teleport_ToggleDriverMode, Teleport_IsUsingDriverMode hozzáadva (az utas nem teleportálhatja el az egész jármuvet)- Teleport_UsingFoot átnevezve Teleport_ToggleFoot-ra- Teleport_UsingVehicle átnevezve Teleport_ToggleVehicle-ra- 3 dimenziós szöveg frissítése javítva- 3 dimenziós szöveg törlése a teleport törlésekor- Fájlba mentett adatok módosítása az új felépítésre- Teleport_SaveToFileEx újraírva- Szerverüzenetek \'hiányossága\' javítva- Az egész rendszer lényegében rövidíve, ez a legjobb és legstabilabb verzió!