Sziasztok! Új módom írása közben meguntam az állandó teleport írogatást, így kicsit leegyszerûsítettem, ami másoknak is jól jöhet, fõleg kezdõknek :D
Használat:
//a parancsba:
teleport(playerid, \"hely\", \"parancs\");
//tehát
CMD:ls(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
teleport(playerid, \"Los Santos-ba\", \"/ls\");
return 1;
}
forward teleport(playerid, teleport[], parancs[]);
public teleport(playerid, teleport[], parancs[])
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
new sstring[256];
format(sstring, sizeof(sstring), \"[TELEPORT] %s elment %s! (%s)\",pName, teleport, parancs);
SendClientMessageToAll(0xffffffaa, sstring);
return 1;
}
Ennyi erõvel már egy stockot is lehet használni, így nem kell semmi public és forwardot definálni. | Egyébként tesztelted te ezt? :)
stock teleport( playerid, teleport[ ], parancs[ ] )
{
new pName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, pName, sizeof( tName ));
new sstring[ 128 + 1 ];
format( sstring, sizeof( sstring ), \"[TELEPORT] %s elment %s! (%s)\",pName, teleport, parancs);
SendClientMessageToAll( -1 , sstring );
return 1;
}
Ennyi erõvel már egy stockot is lehet használni, így nem kell semmi public és forwardot definálni. | Egyébként tesztelted te ezt? :)
stock teleport( playerid, teleport[ ], parancs[ ] )
{
new pName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, pName, sizeof( pName ));
new sstring[ 128 + 1 ];
format( sstring, sizeof( sstring ), \"[TELEPORT] %s elment %s! (%s)\",pName, teleport, parancs);
SendClientMessageToAll( -1 , sstring );
return 1;
}
persze..teszteltem :D viszont..mindegy, hogy public, vagy stock...nem? xd van különbség? xd