Szerző Téma: RC Jármûvekbe be-/ki szállás  (Megtekintve 1319 alkalommal)

Nem elérhető Cube.

RC Jármûvekbe be-/ki szállás
« Dátum: 2014. július 30. - 01:06:45 »
0 Show voters
sziasztok. köztudott, hogy az rc illetve a villamos jármûvekbõl nem lehet kiszállni. ez a kód ezt segít kiküszöbölni.
készítõ:én
idõ: 3-4 perc + a teszt.




GetVehicleWithinDistance( playerid, Float:x1, Float:y1, Float:z1, Float:dist, &veh)
{
    for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
        if(GetVehicleModel(i) > 0)
{
           if(GetPlayerVehicleID(playerid) != i )
   {
            new Float:x, Float:y, Float:z;
            new Float:x2, Float:y2, Float:z2;
            GetVehiclePos(i, x, y, z);
            x2 = x1 - x; y2 = y1 - y; z2 = z1 - z;
            new Float:vDist = (x2*x2+y2*y2+z2*z2);
            if( vDist < dist)
      {
            veh = i;
            dist = vDist;
            }
            }
        }
    }
}
IsVehicleRc(vehicleid)
{
  new vid= GetVehicleModel(vehicleid);
  switch(vid)
  {
     case 441, 464, 501, 465, 449, 564, 594: return 1;
     else return 0;
  }
  return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK )
{
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
            new Float:x, Float:y, Float:z, vehicle;
            GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
            GetVehicleWithinDistance(playerid, x, y, z, 20.0, vehicle);
            if(IsVehicleRc(vehicle))
   {
              PutPlayerInVehicle(playerid, vehicle, 0);
            }
        }
        else
{
            new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
            if(IsVehicleRc(vehicleID) || GetVehicleModel(vehicleID) == 594)
   {
                 if(GetVehicleModel(vehicleID) != 449)
        {
           new Float:x, Float:y, Float:z;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                SetPlayerPos(playerid, x+0.5, y, z+1.0);
              }
            }
        }
    }
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 30. - 03:23:41 írta Cube. »

RC Jármûvekbe be-/ki szállás
« Válasz #1 Dátum: 2014. július 30. - 02:43:30 »
0 Show voters
Hát nem tudom, nem akarok jogtalanul vádaskodni, de én ezt találtam: www.forum.sa-mp.com/archive/index.php/t-125880.html
Itt az egyik válaszíró scriptje hasonlít erre szerintem

Nem elérhető Cube.

RC Jármûvekbe be-/ki szállás
« Válasz #2 Dátum: 2014. július 30. - 03:16:00 »
0 Show voters
Idézetet írta: Nukerdog date=1406681010\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49747\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nem tudom, nem akarok jogtalanul vádaskodni, de én ezt találtam: www.forum.sa-mp.com/archive/index.php/t-125880.html
Itt az egyik válaszíró scriptje hasonlít erre szerintem
 
hasonlíthat, mert tanulok, és más scriptekbõl :)
bár a linkedre nekem nem mutat semmit, nagy eséllyel azt akartad linkelni, ami az ihletet adta. :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 30. - 03:17:40 írta Cube. »

RC Jármûvekbe be-/ki szállás
« Válasz #3 Dátum: 2014. július 30. - 03:20:14 »
0 Show voters
Akkor kérlek írd ki az eredeti készítõ nevét, vagy legalábbis a forrásokat!

Nem elérhető Cube.

RC Jármûvekbe be-/ki szállás
« Válasz #4 Dátum: 2014. július 30. - 03:22:13 »
0 Show voters
Idézetet írta: Nukerdog date=1406683214\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49747\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor kérlek írd ki az eredeti készítõ nevét, vagy legalábbis a forrásokat!
 
1. az eredeti készítõje én vagyok, az, hogy az ötletet egy másik script adta, attól ezt még én írtam.
2. ezt ne úgy írd, mintha moderátor lennél, hagy döntsék el õk.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
RC Jármûvekbe be-/ki szállás
« Válasz #5 Dátum: 2014. július 30. - 04:15:37 »
0 Show voters
Nem szeretnék most veszekedni de hazudni sem. Nekem is volt régen lopott szkriptem .. sokat megszívtam érte évekkel ezelõtt mert más munkáját a sajátomnak neveztem. Idõvel rájön minden fórumozó, hogy nem szép dolog mások munkáját és idõpazarlását sajátjának nevezni. Nem tudod mirõl beszélek? Hát felvilágosítlak kedves, Cube.
Lássuk az alábbi stock kódodat amit szíved szerint te készítettél és írtál:
 
GetVehicleWithinDistance( playerid, Float:x1, Float:y1, Float:z1, Float:dist, &veh)
{
    for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++)
        {
        if(GetVehicleModel(i) > 0)
                {
                if(GetPlayerVehicleID(playerid) != i )
                        {
                    new Float:x, Float:y, Float:z;
                    new Float:x2, Float:y2, Float:z2;
                    GetVehiclePos(i, x, y, z);
                    x2 = x1 - x; y2 = y1 - y; z2 = z1 - z;
                    new Float:vDist = (x2*x2+y2*y2+z2*z2);
                    if( vDist < dist)
                                {
                            veh = i;
                            dist = vDist;
                    }
            }
        }
    }
}

 
Hivatalos fórumon lévõ stock kód amit még Deat_Itself készített:
 
GetVehicleWithinDistance( playerid, Float:x1, Float:y1, Float:z1, Float:dist, &veh){//It should be in script other wise the GetVehicleWithInDistance will not work
    for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++){
        if(GetVehicleModel(i) > 0){
            if(GetPlayerVehicleID(playerid) != i ){
            new Float:x, Float:y, Float:z;
            new Float:x2, Float:y2, Float:z2;
            GetVehiclePos(i, x, y, z);
            x2 = x1 - x; y2 = y1 - y; z2 = z1 - z;
            new Float:vDist = (x2*x2+y2*y2+z2*z2);
            if( vDist < dist){
            veh = i;
            dist = vDist;
                }
            }
        }
    }
}

 
Nézzük a saját jármû szám lekérdezés stockodat:
 
IsVehicleRc(vehicleid)
{
  new vid= GetVehicleModel(vehicleid);
  switch(vid)
  {
        case 441, 464, 501, 465, 449, 564, 594: return 1;
        else return 0;
  }
  return 0;
}

 
Nézzük a hivatalos fórumon lévõ Dead_Itself kódját:
 
IsVehicleRc( vehicleid ){//defines the RC vehicles.
  new model = GetVehicleModel(vehicleid);
  switch(model){
  case RC_GOBLIN, RC_BARON, RC_BANDIT, RC_RAIDER, RC_MINITANK: return 1;
  default: return 0;
    }
  return 0;
}

 
Lássuk hát a gombok lekérdezését amit te készítettél:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK )
        {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                {
            new Float:x, Float:y, Float:z, vehicle;
            GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
            GetVehicleWithinDistance(playerid, x, y, z, 20.0, vehicle);
            if(IsVehicleRc(vehicle))
                        {
              PutPlayerInVehicle(playerid, vehicle, 0);
            }
        }
        else
                {
            new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
            if(IsVehicleRc(vehicleID) || GetVehicleModel(vehicleID) == 594)
                        {
                if(GetVehicleModel(vehicleID) != 449)
                                {
                                        new Float:x, Float:y, Float:z;
                        GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                        SetPlayerPos(playerid, x+0.5, y, z+1.0);
                        }
            }
        }
    }
    return 1;
}

 
Nézzük az eredeti készítõ kódját amit még since 2009 -ben készített elõ:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK ){//the secondary attack key ,which you can change into your own choice
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //checks the player if he/she is in the vehicle.
            new Float:x, Float:y, Float:z, vehicle; //these Float gets the player position that where the player is present
            GetPlayerPos(playerid, x, y, z );//gets player position
            GetVehicleWithinDistance(playerid, x, y, z, 20.0, vehicle);//gets the player distance from the vehicle
            if(IsVehicleRc(vehicle)){ //it checks the player vehicle is RC or not .
              PutPlayerInVehicle(playerid, vehicle, 0);
            }
        }
        else {
            new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
            if(IsVehicleRc(vehicleID) || GetVehicleModel(vehicleID) == RC_CAM){
              if(GetVehicleModel(vehicleID) != D_TRAM){
                new Float:x, Float:y, Float:z;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                SetPlayerPos(playerid, x+0.5, y, z+1.0);
                }
            }
        }
    }
}

 
Bizonyíték, hogy saját munkádnak tekinted ezt a kódot:
 
Idézetet írta: Cube. date=1406675205\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49747\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sziasztok. köztudott, hogy az rc illetve a villamos jármûvekbõl nem lehet kiszállni. ez a kód ezt segít kiküszöbölni.
készítõ:én
idõ: 3-4 perc + a teszt.
 


Eredeti leírás illetve kód:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=113302
 

[gmod]Témát zárom súlyos szkript lopás gyanúja miatt. Mivel loptad más munkáját ezért +50% figyelmeztetéssel részesülsz! További jó fórumozást![/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal