enum E_KICK_TYPE
{
KICK_TYPE_CHANNEL = 1,
KICK_TYPE_SERVER
};
enum E_CHANNEL_TYPE
{
CHANNEL_TYPE_PERMANENT = 1,
CHANNEL_TYPE_SEMI_PERMANENT,
CHANNEL_TYPE_TEMPORARY
};
native TSC_Connect(ip[], port[]); //Ezzel hozzuk létre a csatlakozást
native TSC_Disconnect(); //Ezzel töröljük a csatlakozást
native TSC_Login(user[], pass[], nickname[]); //Ezzel lépünk be- mint adminisztrátor
native TSC_ChangeNickname(nickname[]); //Ezzel válthatjuk a szerver TS-nevét, amit a loginban megadtunk.
native TSC_CreateChannel(channelname[]); //Szoba készítéséhez
native TSC_DeleteChannel(channelname[]); //Szoba törléséhez
native TSC_SetChannelName(channelname[], newchannelname[]); //Szoba név átíráshoz
native TSC_SetChannelDescription(channelname[], channeldesc[]); //Szoba leírás váltás
native TSC_SetChannelType(channelname[], E_CHANNEL_TYPE:type); //Szoba típus váltás, a fentebbi ENUM-ban megadottakra
native TSC_SetChannelPassword(channelname[], channelpasswd[]); //Szoba jelszó váltás
native TSC_SetChannelTalkPower(channelname[], talkpower); //Szoba \'TalkPower\' váltása
native TSC_SetChannelSubChannel(channelname[], parentchannelname[]); //Szoba mozgatása
native TSC_MoveChannelBelowChannel(channelname[], parentchannelname[]); //Szoba mozgatása
native TSC_KickClient(uid[], E_KICK_TYPE:kicktype, reason[]); //Felhasználókidobása, az ENUM-ban megadottak alapján. (szerver, vagy szoba)
native TSC_BanClient(uid[], seconds, reason[]); //Felhasználó Bannolása TS-rõl*
native TSC_MoveClient(uid[], channelname[]); //Felhasználó mozgatása
native TSC_SetClientChannelGroup(uid[], groupid, channelname[]); //Felhasználó szoba csoport váltás
native TSC_AddClientToServerGroup(uid[], groupid); //Felhasználó hozzáadása egy szerver csoporthoz (pl admin adása..)
native TSC_RemoveClientFromServerGroup(uid[], groupid); //Felhasználó törlése egy szerver csoportból
native TSC_PokeClient(uid[], msg[]); //Poke-olás..
native TSC_SendClientMessage(uid[], msg[]); //üzenet küldése XYZ-nek
native TSC_SendChannelMessage(channelname[], msg[]); //szobaüzenet küldése
native TSC_SendServerMessage(msg[]); //szerver üzenet küldése
//Forwardok
forward TSC_OnClientConnect(nickname[], uid[]); //Ha egy Felhasználó csatlakozik
forward TSC_OnClientDisconnect(nickname[], uid[]); //Ha egy Felhasználó lecsatlakozik
forward TSC_OnClientChannelMove(nickname[], uid[], channelname[]); //Ha a Felhasználó szobát vált
forward TSC_OnClientChannelText(nickname[], uid[], channelname[], msg[]); //Ha a valaki ír valamit a szobába
forward TSC_OnClientServerText(nickname[], uid[], msg[]); //Ha valaki szerver üzenetet küld
//!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fontos tudni: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//A TS-rõl való bannolást, ki lehet kijátszani a TS ID megváltoztatásával.
//SSCANF darabolásra
//TSConnector include, ami nélkül ez létre sem jött volna
//ZCMD a könyebb SSCANF-hoz (és gyorsabb parancskezeléshez)
//y_ini a fájlban lévõ tároláshoz
//A scripten belüli lekéréshez pedig PString-eket csináltam, de így utólag
//belegondolva lehet jobb lett volna ha azt is Y_INI-vel csinálom.
// vagy mégsem...
//Az egy generált, 27 szám/betû és egy =-jelbõl álló azonosítókulcs, amit a TeamSpeak-ünk ad.
//A szerveren való azonosításhoz :) ez alapján mozgat/rúg ki/bannol a script.
//A szerver elõkészíti a játékos INI-jét
//kiolvassa a TSUserID-t.
//
//Ha ez megvan, ellenõrizzük hogy a TSUserID kevesebb mint 27 vagy több mint 29 karakter
//ha az egyik igaz, (vagy nem is létezik, vagy hibás a TSID)
//
//Feldobjuk azt a dialogot, ahol megadhatja a (valódi) TSUSER ID-t.
public OnPlayerConnect(playerid)
{
//Valami módon csatlakozáskor, definiálnunk kell a TSUSER-id változót.
//Ha ezt nem tesszük meg, akkor gyakorlatilag használhatatlan a scriptünk ^^
//Ezt akár megírhatjuk egy MySQL -es táblára, lekéréssel is, melynek lényege:
//A script lekéri az X tábla Y sorából a \"TSUserID\" változót.
//Tipp: Ezt összeköthetjük a weblapunkkal, hogy a játékosok
// pl.: játékon kívül megadják a TSUserID-jüket, és azt használja majd a szerver azonosításra.
//Én, egy szipla játékon belüli kérést (input boxot) írok most meg, aminek
//eredményét mentjük egy INI-fájlban.
INI_ParseFile( user_ini_file( playerid ), \"load_user_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid ); //INI Elõkészítése
new vanvagynincs[28]; //változó
SetPVarString(playerid, \"TSUserID\", TSUserID[ playerid ]); //PVar beállítása az INI-ben megadottakhoz
GetPVarString(playerid, \"TSUserID\", vanvagynincs, 28); //Majd ennek lekérése
if(strlen(vanvagynincs) >= 27 && strlen(vanvagynincs) <= 29) //TSUserID ellenõrzése
{ //Ha nem megfelelõ
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TSID, DIALOG_STYLE_INPUT, \"TS USER ID\", \"Kérlek add meg, mi a TS3-user ID-d:\", \"Mentés\", \"Mégsem\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Ha nem tudod mi az, nézz utána a szerver honlapján, vagy használd a \'/tsidhelp\' parancsot!\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new INI:File = INI_Open( user_ini_file( playerid ) );
new pvarid[28];
GetPVarString(playerid, \"TSUserID\", pvarid, 28);
INI_SetTag( File, \"TeamSpeak Connector BY: Bloody44 ||ReMoTe\" );
INI_WriteString( File, \"TSUserID\", pvarid);
INI_Close( File );
return 1;
}
//----------------------- PUBLIC --------------------------
public TSC_OnClientConnect(nickname[], uid[])
{
new string[512];
new string2[512];
format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s csatlakozott a TS-szerverünkre! Gyere te is! :)\", nickname);
format(string2,sizeof(string2),\"TSConnector: %s lecsatlakozott. TSUserID: %s\", nickname, uid);
SendClientMessageToAll(-1, string);
print(string2);
}
public TSC_OnClientDisconnect(nickname[], uid[])
{
new string[512];
new string2[512];
format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s lecsatlakozott a TS-szerverünkrõl.\", nickname);
format(string2,sizeof(string2),\"TSConnector: %s lecsatlakozott. TSUserID: %s\", nickname, uid);
SendClientMessageToAll(-1, string);
print(string2);
}
public TSC_OnClientChannelMove(nickname[], uid[], channelname[])
{
new string[512];
format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s(UserID: %s) átment ebbe a szobába: %s\", nickname, uid, channelname);
SendToAdmins(0xFFFFFFF, string);
return 1;
}
public TSC_OnClientChannelText(nickname[], uid[], channelname[], msg[])
{
new string[512];
format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s(UserID: %s) ezt írta TS-en: %s szoba: %s\", nickname, uid, msg, channelname);
SendToAdmins(0xFFFFFFF, string);
return 1;
}
public TSC_OnClientServerText(nickname[], uid[], msg[])
{
new string[512];
format(string,sizeof(string),\"Szerver üzenet TS-en: (%s:) %s\", nickname, msg);
SendClientMessageToAll(-1, string);
}
CMD:tsservermsg(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
}
else
{
new uzenet[128]; //Változó a 1. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
if(sscanf(params,\"s\", uzenet)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /tsservermsg [üzenet]\");
TSC_SendServerMessage(uzenet);
}
return 1;
}
CMD:tschannelmsg(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
}
else
{
new chname[256]; //Változó az 1. értéknek
new uzenet[256]; //Változó a 2. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
if(sscanf(params,\"ss\", chname, uzenet)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /tschannelmsg [szoba] [üzenet]\");
TSC_SendChannelMessage(chname, uzenet);
}
return 1;
}
CMD:bants(playerid, params[])
{
//Parancs darabolása SSCANF-al
new gamerid; //Változó az 1. értéknek
new ok[129]; //Változó a 2. értéknek
new ido; //Változó a 3. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
if(sscanf(params,\"uis\", gamerid, ido, ok)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /bants [játékos ID] [idõ(másodperc)] [ok]\");
//Ha nem admin
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
//Az \"userrid\"-nek a játékoshoz kötött TSID-jének lekérdezése..
new tsid[28];
GetPVarString(gamerid, \"TeamSpeakID\", tsid, 28);
//\"tsid\" bannolása a szerverrõl, \"ok\"-miatt..
TSC_BanClient(tsid, ido, ok);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
//ha a játékos az adott pontban van, akkor TS-en egy bizonyos
//szobába rakja át [AUTOMATIKUSAN]
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438)) //Ha a pontban van
{
new tsid[28]; //TeamSpeakID változó lekérése.
GetPVarString(playerid, \"TeamSpeakID\", tsid, 28);
//Berakjuk a \'SZOBANÉV\' szobába :D
TSC_MoveClient(tsid, \"Szobanév\");
}
}
//DIALOG KEZELÉS!!!
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_TSID) //Dialog..
{
if(!response) // Ha MÉGSEM-re megy, kidobás
{
new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[256+MAX_PLAYER_NAME+1]; //Változó
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); //Név lekérése a forrmázáshoz
format(string, sizeof(string), \"TSConncetor: %s ki lett rúgva, mert nem adta meg a TS ID-jét..\", name); //Formázás
SendToAdmins(-1,string); //Üzenet küldése az adminoknak
KickWithMessage(playerid, -1, \"Sajnálom, de ahhoz hogy a szerveren játszhass, rendelkezned kell TS ID-vel.. Ha nem tudod mi az, olvasgass kicsit a szerver honlapján.\"); //Játékos kidobása üzenettel
}
else // Ha MENTÉS-re megy, megézzük hogy 24 karakter-e a bevitt érték (mint csatlakozáskor)
{
if(strlen(inputtext) >= 27 && strlen(inputtext) <= 29)
{ //Ha nem 28 (több vagy kevesebb), hibaüzenet és dialog újramutatása
SendClientMessage(playerid, -1, \"HIBA: A megadott Team Speak User ID hibásnak tûnik. Kérlek ellenõrizd!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TSID, DIALOG_STYLE_INPUT, \"TS USER ID\", \"Kérlek add meg, mi a TS3-user ID-d:\", \"Mentés\", \"Mégsem\");
} //Ha 28 (helyes), akkor mentés \"TeamSpeakID\"-PString be.
else {SetPVarString(playerid, \"TeamSpeakID\", inputtext);}
}
return 1;
}
return 0;
}
Szerintem nem egyedül vagyok, aki nem ért ezzel egyet :)Sramm, csak ara akart utalni, hogy ezt egyáltalán nem te készítetted hannem úgy tüntetted fel, hogy mintha te készítetted volna. Csak simán ara kért, hogy az EREDETI készítõ nevét rakd ki, és ne a te neved legyen ott, hogy: \"by: Bloody\"
ha neked nem tetszik, hát nem használod... :angel:
Érdemes lenne odaírni az eredeti készítõt\' date=\'..[/quote\']
Te még mindig azzal vagy elfoglalva hogy összehoztál egy pluginhoz, egy szkriptet, ami alap járatban az eredeti készítõ témájához ki van írva, mit hogy kell. Jó lenne tényleg végre ki írni, az eredeti készítõ nevét. (maddinat0r)
Eredeti téma: Itt
[/quote]
EREDETI KÉSZÍTÕ: ReMoTe(Bloody44) [ÉN].[/quote]
Akkor ez mi? Bár igen láttom ki van írva, de ez még b*ssza a csõröm.
Plugin/Include készítõ: maddinat0r
Script készítõ: Bloody44
[/quote]
Szépen berakod a Szia alá és senki nem fog belekötni, illetve nekem a leírás alapján végig az jön le, hogy te és te, senki más, a \"kisbetûs\" részben pedig az alap, tulajdonképpen majdnem az egész (azért egy ilyet megírni max 10 perc, fõleg hogy hiv. fórumon majdnem ugyan ilyen van..) script készítõje csak így oda van firkantva...
Idézetet írta: kurta999 date=1400875449\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48291\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicA k*rv* életbe hát mi a \'csa ami itt megy már? Szégyen..Azért ezzel olyan sokat nem kell szopni.
Csórika írt egy **szott scriptet a plugin alá, nemhogy örülnétek neki. Nem, fél témán át azzal kell **szogatni, hogy nincs kint az \"eredeti készítõ neve\".....................
enum E_KICK_TYPE
{
KICK_TYPE_CHANNEL = 1,
KICK_TYPE_SERVER
};
enum E_CHANNEL_TYPE
{
CHANNEL_TYPE_PERMANENT = 1,
CHANNEL_TYPE_SEMI_PERMANENT,
CHANNEL_TYPE_TEMPORARY
};
native TSC_Connect(ip[], port[]); //Ezzel hozzuk létre a csatlakozást
native TSC_Disconnect(); //Ezzel töröljük a csatlakozást
native TSC_Login(user[], pass[], nickname[]); //Ezzel lépünk be- mint adminisztrátor
native TSC_ChangeNickname(nickname[]); //Ezzel válthatjuk a szerver TS-nevét, amit a loginban megadtunk.
native TSC_CreateChannel(channelname[]); //Szoba készítéséhez
native TSC_DeleteChannel(channelname[]); //Szoba törléséhez
native TSC_SetChannelName(channelname[], newchannelname[]); //Szoba név átíráshoz
native TSC_SetChannelDescription(channelname[], channeldesc[]); //Szoba leírás váltás
native TSC_SetChannelType(channelname[], E_CHANNEL_TYPE:type); //Szoba típus váltás, a fentebbi ENUM-ban megadottakra
native TSC_SetChannelPassword(channelname[], channelpasswd[]); //Szoba jelszó váltás
native TSC_SetChannelTalkPower(channelname[], talkpower); //Szoba \'TalkPower\' váltása
native TSC_SetChannelSubChannel(channelname[], parentchannelname[]); //Szoba mozgatása
native TSC_MoveChannelBelowChannel(channelname[], parentchannelname[]); //Szoba mozgatása
native TSC_KickClient(uid[], E_KICK_TYPE:kicktype, reason[]); //Felhasználókidobása, az ENUM-ban megadottak alapján. (szerver, vagy szoba)
native TSC_BanClient(uid[], seconds, reason[]); //Felhasználó Bannolása TS-rõl*
native TSC_MoveClient(uid[], channelname[]); //Felhasználó mozgatása
native TSC_SetClientChannelGroup(uid[], groupid, channelname[]); //Felhasználó szoba csoport váltás
native TSC_AddClientToServerGroup(uid[], groupid); //Felhasználó hozzáadása egy szerver csoporthoz (pl admin adása..)
native TSC_RemoveClientFromServerGroup(uid[], groupid); //Felhasználó törlése egy szerver csoportból
native TSC_PokeClient(uid[], msg[]); //Poke-olás..
native TSC_SendClientMessage(uid[], msg[]); //üzenet küldése XYZ-nek
native TSC_SendChannelMessage(channelname[], msg[]); //szobaüzenet küldése
native TSC_SendServerMessage(msg[]); //szerver üzenet küldése
//Forwardok
forward TSC_OnClientConnect(nickname[], uid[]); //Ha egy Felhasználó csatlakozik
forward TSC_OnClientDisconnect(nickname[], uid[]); //Ha egy Felhasználó lecsatlakozik
forward TSC_OnClientChannelMove(nickname[], uid[], channelname[]); //Ha a Felhasználó szobát vált
forward TSC_OnClientChannelText(nickname[], uid[], channelname[], msg[]); //Ha a valaki ír valamit a szobába
forward TSC_OnClientServerText(nickname[], uid[], msg[]); //Ha valaki szerver üzenetet küld
//!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fontos tudni: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//A TS-rõl való bannolást, ki lehet kijátszani a TS ID megváltoztatásával.
//SSCANF darabolásra
//TSConnector include, ami nélkül ez létre sem jött volna
//ZCMD a könyebb SSCANF-hoz (és gyorsabb parancskezeléshez)
//y_ini a fájlban lévõ tároláshoz
//A scripten belüli lekéréshez pedig PString-eket csináltam, de így utólag
//belegondolva lehet jobb lett volna ha azt is Y_INI-vel csinálom.
// vagy mégsem...
//Az egy generált, 27 szám/betû és egy =-jelbõl álló azonosítókulcs, amit a TeamSpeak-ünk ad.
//A szerveren való azonosításhoz :) ez alapján mozgat/rúg ki/bannol a script.
//A szerver elõkészíti a játékos INI-jét
//kiolvassa a TSUserID-t.
//
//Ha ez megvan, ellenõrizzük hogy a TSUserID kevesebb mint 27 vagy több mint 29 karakter
//ha az egyik igaz, (vagy nem is létezik, vagy hibás a TSID)
//
//Feldobjuk azt a dialogot, ahol megadhatja a (valódi) TSUSER ID-t.
public OnPlayerConnect(playerid)
{
//Valami módon csatlakozáskor, definiálnunk kell a TSUSER-id változót.
//Ha ezt nem tesszük meg, akkor gyakorlatilag használhatatlan a scriptünk ^^
//Ezt akár megírhatjuk egy MySQL -es táblára, lekéréssel is, melynek lényege:
//A script lekéri az X tábla Y sorából a \"TSUserID\" változót.
//Tipp: Ezt összeköthetjük a weblapunkkal, hogy a játékosok
// pl.: játékon kívül megadják a TSUserID-jüket, és azt használja majd a szerver azonosításra.
//Én, egy szipla játékon belüli kérést (input boxot) írok most meg, aminek
//eredményét mentjük egy INI-fájlban.
INI_ParseFile( user_ini_file( playerid ), \"load_user_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid ); //INI Elõkészítése
new vanvagynincs[28]; //változó
SetPVarString(playerid, \"TSUserID\", TSUserID[ playerid ]); //PVar beállítása az INI-ben megadottakhoz
GetPVarString(playerid, \"TSUserID\", vanvagynincs, 28); //Majd ennek lekérése
if(strlen(vanvagynincs) >= 27 && strlen(vanvagynincs) <= 29) //TSUserID ellenõrzése
{ //Ha nem megfelelõ
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TSID, DIALOG_STYLE_INPUT, \"TS USER ID\", \"Kérlek add meg, mi a TS3-user ID-d:\", \"Mentés\", \"Mégsem\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Ha nem tudod mi az, nézz utána a szerver honlapján, vagy használd a \'/tsidhelp\' parancsot!\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new INI:File = INI_Open( user_ini_file( playerid ) );
new pvarid[28];
GetPVarString(playerid, \"TSUserID\", pvarid, 28);
INI_SetTag( File, \"TeamSpeak Connector BY: Bloody44 ||ReMoTe\" );
INI_WriteString( File, \"TSUserID\", pvarid);
INI_Close( File );
return 1;
}
//----------------------- PUBLIC --------------------------
public TSC_OnClientConnect(nickname[], uid[])
{
new string[512];
new string2[512];
format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s csatlakozott a TS-szerverünkre! Gyere te is! :)\", nickname);
format(string2,sizeof(string2),\"TSConnector: %s lecsatlakozott. TSUserID: %s\", nickname, uid);
SendClientMessageToAll(-1, string);
print(string2);
}
public TSC_OnClientDisconnect(nickname[], uid[])
{
new string[512];
new string2[512];
format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s lecsatlakozott a TS-szerverünkrõl.\", nickname);
format(string2,sizeof(string2),\"TSConnector: %s lecsatlakozott. TSUserID: %s\", nickname, uid);
SendClientMessageToAll(-1, string);
print(string2);
}
public TSC_OnClientChannelMove(nickname[], uid[], channelname[])
{
new string[512];
format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s(UserID: %s) átment ebbe a szobába: %s\", nickname, uid, channelname);
SendToAdmins(0xFFFFFFF, string);
return 1;
}
public TSC_OnClientChannelText(nickname[], uid[], channelname[], msg[])
{
new string[512];
format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s(UserID: %s) ezt írta TS-en: %s szoba: %s\", nickname, uid, msg, channelname);
SendToAdmins(0xFFFFFFF, string);
return 1;
}
public TSC_OnClientServerText(nickname[], uid[], msg[])
{
new string[512];
format(string,sizeof(string),\"Szerver üzenet TS-en: (%s:) %s\", nickname, msg);
SendClientMessageToAll(-1, string);
}
CMD:tsservermsg(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
}
else
{
new uzenet[128]; //Változó a 1. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
if(sscanf(params,\"s\", uzenet)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /tsservermsg [üzenet]\");
TSC_SendServerMessage(uzenet);
}
return 1;
}
CMD:tschannelmsg(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
}
else
{
new chname[256]; //Változó az 1. értéknek
new uzenet[256]; //Változó a 2. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
if(sscanf(params,\"ss\", chname, uzenet)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /tschannelmsg [szoba] [üzenet]\");
TSC_SendChannelMessage(chname, uzenet);
}
return 1;
}
CMD:bants(playerid, params[])
{
//Parancs darabolása SSCANF-al
new gamerid; //Változó az 1. értéknek
new ok[129]; //Változó a 2. értéknek
new ido; //Változó a 3. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
if(sscanf(params,\"uis\", gamerid, ido, ok)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /bants [játékos ID] [idõ(másodperc)] [ok]\");
//Ha nem admin
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
//Az \"userrid\"-nek a játékoshoz kötött TSID-jének lekérdezése..
new tsid[28];
GetPVarString(gamerid, \"TeamSpeakID\", tsid, 28);
//\"tsid\" bannolása a szerverrõl, \"ok\"-miatt..
TSC_BanClient(tsid, ido, ok);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
//ha a játékos az adott pontban van, akkor TS-en egy bizonyos
//szobába rakja át [AUTOMATIKUSAN]
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438)) //Ha a pontban van
{
new tsid[28]; //TeamSpeakID változó lekérése.
GetPVarString(playerid, \"TeamSpeakID\", tsid, 28);
//Berakjuk a \'SZOBANÉV\' szobába :D
TSC_MoveClient(tsid, \"Szobanév\");
}
}
//DIALOG KEZELÉS!!!
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_TSID) //Dialog..
{
if(!response) // Ha MÉGSEM-re megy, kidobás
{
new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[256+MAX_PLAYER_NAME+1]; //Változó
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); //Név lekérése a forrmázáshoz
format(string, sizeof(string), \"TSConncetor: %s ki lett rúgva, mert nem adta meg a TS ID-jét..\", name); //Formázás
SendToAdmins(-1,string); //Üzenet küldése az adminoknak
KickWithMessage(playerid, -1, \"Sajnálom, de ahhoz hogy a szerveren játszhass, rendelkezned kell TS ID-vel.. Ha nem tudod mi az, olvasgass kicsit a szerver honlapján.\"); //Játékos kidobása üzenettel
}
else // Ha MENTÉS-re megy, megézzük hogy 24 karakter-e a bevitt érték (mint csatlakozáskor)
{
if(strlen(inputtext) >= 27 && strlen(inputtext) <= 29)
{ //Ha nem 28 (több vagy kevesebb), hibaüzenet és dialog újramutatása
SendClientMessage(playerid, -1, \"HIBA: A megadott Team Speak User ID hibásnak tûnik. Kérlek ellenõrizd!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TSID, DIALOG_STYLE_INPUT, \"TS USER ID\", \"Kérlek add meg, mi a TS3-user ID-d:\", \"Mentés\", \"Mégsem\");
} //Ha 28 (helyes), akkor mentés \"TeamSpeakID\"-PString be.
else {SetPVarString(playerid, \"TeamSpeakID\", inputtext);}
}
return 1;
}
return 0;
}
Szerintem nem egyedül vagyok, aki nem ért ezzel egyet :)Sramm, csak ara akart utalni, hogy ezt egyáltalán nem te készítetted hannem úgy tüntetted fel, hogy mintha te készítetted volna. Csak simán ara kért, hogy az EREDETI készítõ nevét rakd ki, és ne a te neved legyen ott, hogy: \"by: Bloody\"
ha neked nem tetszik, hát nem használod... :angel:
Érdemes lenne odaírni az eredeti készítõt\' date=\'..[/quote\']
Te még mindig azzal vagy elfoglalva hogy összehoztál egy pluginhoz, egy szkriptet, ami alap járatban az eredeti készítõ témájához ki van írva, mit hogy kell. Jó lenne tényleg végre ki írni, az eredeti készítõ nevét. (maddinat0r)
Eredeti téma: Itt
[/quote]
EREDETI KÉSZÍTÕ: ReMoTe(Bloody44) [ÉN].[/quote]
Akkor ez mi? Bár igen láttom ki van írva, de ez még b*ssza a csõröm.
Plugin/Include készítõ: maddinat0r
Script készítõ: Bloody44
[/quote]
Szépen berakod a Szia alá és senki nem fog belekötni, illetve nekem a leírás alapján végig az jön le, hogy te és te, senki más, a \"kisbetûs\" részben pedig az alap, tulajdonképpen majdnem az egész (azért egy ilyet megírni max 10 perc, fõleg hogy hiv. fórumon majdnem ugyan ilyen van..) script készítõje csak így oda van firkantva...
Idézetet írta: kurta999 date=1400875449\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48291\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicA k*rv* életbe hát mi a \'csa ami itt megy már? Szégyen..Azért ezzel olyan sokat nem kell szopni.
Csórika írt egy **szott scriptet a plugin alá, nemhogy örülnétek neki. Nem, fél témán át azzal kell **szogatni, hogy nincs kint az \"eredeti készítõ neve\".....................
A k*rv* életbe hát mi a \'csa ami itt megy már? Szégyen..Teljes mértékben jogosnak érzem, én is így gondolom. Egyébként elsõre jónak tûnik, kicsit írhatnál még arról, hogy milyen parancsok vannak még stb.. Egyébként nekem amikor még régebben megláttam az includeot, pont ugyan ez jutottceszembe, hogy írok hozzá ilyen scriptet :D
Csórika írt egy **szott scriptet a plugin alá, nemhogy örülnétek neki. Nem, fél témán át azzal kell **szogatni, hogy nincs kint az \"eredeti készítõ neve\".....................