Helló!
Ezzel csak az a gond, hogy gyakran van egy-két embernél, hogy pár másodpercre, vagy akár pillanatra 65535 a pingje. Teljesen normális, viszont a te scripted már ilyenkor kickeli.
Megoldás: Mondjuk beleraksz egy változót, ami mindig no, amikor magasabb a ping a kelleténél. És amikor ez a változó elér egy maximális értéket, akkor kickeli a szerver.
Én nem OnPlayerUpdate-tel oldanám meg, hanem egy 1 mp intervallumú Timerrel
![Mosolyog :)](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/smiley.gif)
És akkor minden másodpercben hozzáad a változóhoz egyet, és ha pl a változó 10 (vagyis 10 mp-ig magas a ping) akkor kickeli csak.
Remélem azért értheto voltam
![Bibííí :P](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/tongue.gif)
Sok sikert a fejlesztéshez
![Kacsint ;)](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/wink.gif)