/*=======================Kenguru\'s AFK System=======================*/#pragma tabsize 0#include <a_samp>#include <fixchars>#include <zcmd>new Text3D: AFK;CMD:pill(playerid, params[]){new string[256];new kuldoneve[MAX_PLAYER_NAME];SendClientMessage(playerid,0x99FF00AA,\"Ha visszajöttél /itt\");GameTextForPlayer(playerid,\"~r~ Pillen vagy\", 5000, 1);AFK = Create3DTextLabel(\"AFK\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);Attach3DTextLabelToPlayer(AFK, playerid, 0.0, 0.0, 0.4);TogglePlayerControllable(playerid, 0);GetPlayerName(playerid, kuldoneve, sizeof(kuldoneve));format(string, sizeof(string), \"%s Pillen Van [/pill]\",kuldoneve, playerid);SendClientMessageToAll(0x33CCFFCC, string);return 1;}CMD:itt(playerid, params[]){new tmp[256];new kuldoneve[MAX_PLAYER_NAME];Delete3DTextLabel(AFK);GameTextForPlayer(playerid,\"~g~ Visszajöttél Játszani\", 5000, 1);TogglePlayerControllable(playerid, 1);GetPlayerName(playerid, kuldoneve, sizeof(kuldoneve));format(tmp, sizeof(tmp), \"%s Viszajött Játszani [/itt]!\", kuldoneve, playerid);SendClientMessageToAll(0x33CCFFCC, tmp);return 1;}
Kenguru\'s??!![/quote]Igen mivel az is az õ neve
Nem akkarok belekötni, de:[pawn]/*=======================Kenguru s AFK System=======================*/[/pawn]Kenguru\'s??!![pawn]SendClientMessage(playerid,0x99FF00AA,\"Ha visszajöttél /back\");[/pawn] miért /back van írva?
Hello!Unalmamban írtam egy kisebb AFK systemet.Beírod hogy /pill akkor kiad neked egy üzenetet hogy AFK vagy(GameText,SendCillenTMessage) és elküld mindenkinek egy üzenetet hogy Pillen vagy a fejedfölé helyez egy 3D Textet hogy AFKHa beírod hogy /itt akkor kiad neked egy üzenetet hogy Visszajöttél Játszani(GameText,SendCillentMessage) és elküldi mindenkinek hogy visszajöttél és elt?nteti a 3D Textet hogy AFK vagy.Forráskód: /*=======================Kenguru\'s AFK System=======================*/#pragma tabsize 0#include <a_samp>#include <fixchars>#include <zcmd>new Text3D: AFK;CMD:pill(playerid, params[]){new string[256];new kuldoneve[MAX_PLAYER_NAME];SendClientMessage(playerid,0x99FF00AA,\"Ha visszajöttél /itt\");GameTextForPlayer(playerid,\"~r~ Pillen vagy\", 5000, 1);AFK = Create3DTextLabel(\"AFK\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);Attach3DTextLabelToPlayer(AFK, playerid, 0.0, 0.0, 0.4);TogglePlayerControllable(playerid, 0);GetPlayerName(playerid, kuldoneve, sizeof(kuldoneve));format(string, sizeof(string), \"%s Pillen Van [/pill]\",kuldoneve, playerid);SendClientMessageToAll(0x33CCFFCC, string);return 1;}CMD:itt(playerid, params[]){new tmp[256];new kuldoneve[MAX_PLAYER_NAME];Delete3DTextLabel(AFK);GameTextForPlayer(playerid,\"~g~ Visszajöttél Játszani\", 5000, 1);TogglePlayerControllable(playerid, 1);GetPlayerName(playerid, kuldoneve, sizeof(kuldoneve));format(tmp, sizeof(tmp), \"%s Viszajött Játszani [/itt]!\", kuldoneve, playerid);SendClientMessageToAll(0x33CCFFCC, tmp);return 1;} Nemtudtam tesztelni 100%-ban egyedül.
new Text3D: AFK;[/quote]Ez csak egy játékosnak tárolja el a Create3DTextLabel index értékét és közben ha más is használja a /pill parancsot akkor már felülírásra is került ezen érték, így a törlése (Delete3DTextLabel), már nem lesz jó.[pawn]new Text3D: AFK[MAX_PLAYERS];AFK[playerid] = Create3DTextLabel(\"AFK\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);Attach3DTextLabelToPlayer(AFK[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.4);Delete3DTextLabel(AFK[playerid]);[/pawn]