GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: dominik65 - 2015. Június 24. - 00:17:59

Cím: Szabályzat TEXTDRAW
Írta: dominik65 - 2015. Június 24. - 00:17:59
                                                                                                 Sziasztok
Készítettem nektek egy szabályzat Filterszkripter ami textdrawban irja ki a szabályt  8)
Készítési idő: 5-10 perc
Készítette: dominik65
 
-

 
Köszönöm hogy elolvastad.
[gmod]A szkriptlopást a törvény bünteti! A warnokat kiosztottam, többet ilyet ne lássak meg, mert nem leszel a tagja, e közösségnek! [/gmod]
Cím: Szabályzat TEXTDRAW
Írta: Flash - 2015. Június 24. - 09:33:31
Kicsit jobban is kilehetett volna dolgozni a szabályokat de hát az igényességtől is függ. Amúgy kellene egy kép hogy hogyis néz ez ki!
Cím: Szabályzat TEXTDRAW
Írta: Trainex - 2015. Június 24. - 10:48:50
Nekem tetszik
Cím: Szabályzat TEXTDRAW
Írta: [GA]MER - 2015. Június 24. - 12:02:56
Én személy szerint értékelem, hogy publikáltad, és remélem még jó sok szkriptet fogsz, de egy kép nem árott volna..
 
szabályzat Filterszkripter [/quote]
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw9);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw10);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw11);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw12);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw13);
        return 1;
}

 
Így sorokat megtudtál volna takarítani:
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);       
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
        És ezt így folytatni tovább...
        return 1;
}

 
VAGY ha ezt mégegyszerübben szeretted volna megoldani, akkor:
new Text:Szabalytext[ 14 ];
        Szabalytext[ 1 ] = TextDrawCreate(38.000000, 120.000000, \"Szabalyzat!\");
        TextDrawBackgroundColor(Szabalytext[ 1 ], 65535);
        TextDrawFont(Szabalytext[ 1 ], 0);
        TextDrawLetterSize(Szabalytext[ 1 ], 0.909999, 2.800000);
        STB........
Onplayerconnect...
for ( new i = 0; i < 14; i++ )
      TextDrawShowForPlayer (playerid, Szabalytext[ i ] );
Cím: Szabályzat TEXTDRAW
Írta: blackdog476 - 2015. Június 24. - 12:29:54
Hi.
Ilyen munkák publikálásakor előnyös, ha képet raksz róla. Ezt a szabályzat elő is írja.
[GA]MER:
Magát a scriptet nem ő csinálta, csak rá ment a Zamaroth\'s Textdraw Editorban arra, hogy export..
Az ilyen dolgokat pár perc alatt össze lehet kattintgatni, nem sok értelme van ilyet kirakni
Cím: Szabályzat TEXTDRAW
Írta: DrAkE - 2015. Június 24. - 12:43:14
http://sampforum.hu/index.php?topic=15461.0
Cím: Szabályzat TEXTDRAW
Írta: Flash - 2015. Június 24. - 12:48:59
A munkád szépítése érdekében én még megcsináltam volna legalább annyit hogy:
1: printeket kiveszem mert tök felesleges.
2: változókat tömbben illetve játékos változóval oldottam volna meg: new PlayerText:Textdraw[13];
3: szerintem az OnFilterScriptExit rész felesleges. Én sose használtam és nem is bugolt tőle semmi szerver újraindításkor!
4: Az OnPlayerRequestClass minden karakterlépéskor meghívódik szóval ha 54. karaktert akarja a játékos akkor a textdrawok megjelenése annyiszor fog lehívódni. Érdemes lenne OnPlayerConnect alá helyezni.
5: Használnék a helyedbe ennyi egyező sornál ciklust is. Így:
for(new i; i < 13; i++) PlayerTextDrawShow(playerid, Textdraw);



Ezek csak észrevételek és tanácsok!
Cím: Szabályzat TEXTDRAW
Írta: gbr333 - 2015. Június 24. - 12:54:06
Gratulálok!
10 percig tartott átírni az eredti készítő nevét? -.- xD



 
Cím: Szabályzat TEXTDRAW
Írta: blackdog476 - 2015. Június 24. - 13:34:35
Szerintem ennél felesleges \"felkapni a vizet\", mert ezt bárki meg tudja csinálni, még az is aki életében nem látott még programozási nyelvet. /rcon loadfs TD, és már mehet is a /text. A végén kikonvertálja és felrakja ide, ennyi a nagy munka.