Szerző Téma: Teleport  (Megtekintve 1142 alkalommal)

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Teleport
« Dátum: 2011. Augusztus 29. - 11:31:52 »
0
forward Felold(playerid);
stock Teleport(playerid,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle,VirtualWorld,Interior,Freezetime)
{
SetPlayerVirtualWorld(playerid,VirtualWorld);
SetPlayerInterior(playerid,Interior);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(veh,X,Y,Z);
SetVehicleZAngle(veh,Angle);
}
else
{
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
}
if(Freezetime != 0)
{
SetTimerEx(\"Felold\", Freezetime, 0,\"e\",playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,false);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Objectek toltese...\",Freezetime,1);
}
}
public Felold(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Objectek betoltve!\",3000,1);
TogglePlayerControllable(playerid,true);
}

 
Használat:
 

Teleport(playerid,-16.0775,-90.1799,1003.5469,42.254,0,0,4000);

 
playerid = játékos akit teleportálsz
Float:X,Float:Y,Float:Z =  koordináták ahová teleportál
Float:Angle = Merre nézzen a játékos
Interior = Melyik interiorba rakja
VirtualWorld = Melyik virtualworldbe rakja
Freezetime = Mennyi idõre fagyassza le teleportálásnál(ameddig betölti az objecteket) ezt úgy kell megadni mint egy timernél, 1000 = 1 másodperc. Ha 0-t raksz akkor nem lesz.
Készítette: BuBa
« Utoljára szerkesztve: 2011. November 14. - 22:37:49 írta Zsolesszka »

Kovacs_Bela

  • Vendég
Teleport
« Válasz #1 Dátum: 2011. Augusztus 29. - 18:25:20 »
0
Nem rossz grat :D

herban

  • Vendég
Teleport
« Válasz #2 Dátum: 2011. Augusztus 29. - 18:44:22 »
0
Hasznos 8)

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Teleport
« Válasz #3 Dátum: 2011. Augusztus 30. - 13:44:37 »
0
kössz

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal