forward Felold(playerid);
stock Teleport(playerid,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle,VirtualWorld,Interior,Freezetime)
{
SetPlayerVirtualWorld(playerid,VirtualWorld);
SetPlayerInterior(playerid,Interior);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(veh,X,Y,Z);
SetVehicleZAngle(veh,Angle);
}
else
{
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
}
if(Freezetime != 0)
{
SetTimerEx(\"Felold\", Freezetime, 0,\"e\",playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,false);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Objectek toltese...\",Freezetime,1);
}
}
public Felold(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Objectek betoltve!\",3000,1);
TogglePlayerControllable(playerid,true);
}
Használat:
Teleport(playerid,-16.0775,-90.1799,1003.5469,42.254,0,0,4000);
playerid = játékos akit teleportálsz
Float:X,Float:Y,Float:Z = koordináták ahová teleportál
Float:Angle = Merre nézzen a játékos
Interior = Melyik interiorba rakja
VirtualWorld = Melyik virtualworldbe rakja
Freezetime = Mennyi idõre fagyassza le teleportálásnál(ameddig betölti az objecteket) ezt úgy kell megadni mint egy timernél, 1000 = 1 másodperc. Ha 0-t raksz akkor nem lesz.
Készítette: BuBa