Sziasztok!Irtam egy SpeedBoost szkriptet hátha jól jön valakinek használata H betû nyomásával aktiválódik!Itt a code:
//SpeedBoost 0.3e!By:[sDW]BlackJack
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"SpeedBoost 0.3e By:[sDW]BlackJack\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
//SpeedBoost 0.3e!By:[sDW]BlackJack
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
//SpeedBoost H gomb
if ((newkeys & KEY_CROUCH) && !(oldkeys & KEY_ANALOG_UP) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) ){
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid) ,vx*1.5,vy*1.5 ,vz*1.5);
}
}
}
Letöltése:http://www.solidfiles.com/d/e7b6df0891/
Érdemes ki/be kapcsolósra írni, de ezt a scriptet biztos te írtad?
Erre vagyok kíváncsi:
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid) ,vx*1.5,vy*1.5 ,vz*1.5);
És észrevettem, hogy 2x kérdezi le hogy a játékos jármûben ül.
Vagyis:
if ((newkeys & KEY_CROUCH) && !(oldkeys & KEY_ANALOG_UP) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) ){
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
helyett így:
if ((newkeys & KEY_CROUCH) IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) ){