Felesleges az ujjunkat koptatni, mert a MAX_PLAYER_NAME értéke 24, nem egyszerûbb csak 2 számot begépelni?
A név hosszúságához vagy épp a maximális játékosszám helyett azért érdemes a behelyettesítést használni, mert ezek a verziók között eltérõek lehetnek.
Lehet, hogy 0.3d-n már a névhossz akár 30 is lehet.
Ez csak egy példa, de a lényeg, hogy ezek változhatnak és ha változtak a régi érték hibás lesz (nem lehet majd átalakítás nélkül használni más verzión, mert bugos lesz).
Megnéztem a forrást és arra a következtetésre kellett jutnom, hogy a szkript a játékosokat igazságtalanul is kidobhatja;
Míg te a leírásban azt írtad, hogy 10 perc után dobja ki az AFKban lévõ játékost, ez nem igaz.
Valójában 10 percenként dobja ki az afkban lévõ játékosokat, tehát ha valaki AFKba megy, lehet, hogy a következõ másodpercben éppen repül is a szerverrõl.
A leírásban 5 alkalmat említesz, a szkriptben szintén 5 alkalomra van lehetõség, viszont mindenhol hármat írtál.
Az általad használt függvénykönyvtár már rendelkezik az érzékelõvel (eljárással, ami meghívódik, ha valaki ESC-ezik), tehát teljesen felesleges a globális idõzítõ az ellenõrzésre. (hisz a függvénykönyvtár már tartalmazza)
Használd a paused.inc-ben lévõ eljárást és megválhatsz egy idõzítõtõl.
(viszont ha akarod, hogy 10 perc után dobja ki, szükséged lesz egy másikra (nem globálisra))
Jó munkát