#include <a_samp>
#include <dini>
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new n[24],f[64];
GetPlayerName(playerid,n,24);
format(f,64,\"Mentések/%s.ini\",n);
if(dini_Exists(f)) {
SetPlayerSkin(playerid,dini_Int(f,\"Skin\"));
SetPlayerPos(playerid,dini_Float(f,\"Xpos\"),dini_Float(f,\"Ypos\"),dini_Float(f,\"Zpos\"));
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
new n[24],f[64],Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerName(playerid,n,24);
format(f,64,\"Mentések/%s.ini\",n);
dini_Create(f);
dini_IntSet(f,\"Skin\",GetPlayerSkin(playerid));
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
dini_FloatSet(f,\"Xpos\",X); dini_FloatSet(f,\"Ypos\",Y); dini_FloatSet(f,\"Zpos\",Z);
return 1;
}
És ha a játékos nem akarja menteni/betölteni?akkor így járt
#define MAX_PLAYER_NAME 24[/quote]
ahogy létrehoztad az n-t 24 karakterrel,oda MAX_PLAYER_NAME-t kell írni.Teljesen mindegy, mert a MAX_PLAYER_NAME is csak egy definíció 24 -es értékkel.
vagyis:
new n[MAX_PLAYER_NAME];
Rossz :/ OnPlayerSpawn alatt is. Nem hoz létre semmilyen filet. Errort nem ír, szerverbe is betettem.csinálj egy Mentések mappát
#include <a_samp>
#include <dini>
new bool:ElsoBelepes[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ElsoBelepes[playerid] = true;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(ElsoBelepes[playerid])
{
new n[24],f[64];
GetPlayerName(playerid,n,24);
format(f,64,\"Mentések/%s.ini\",n);
if(dini_Exists(f)) {
SetPlayerSkin(playerid,dini_Int(f,\"Skin\"));
SetPlayerPos(playerid,dini_Float(f,\"Xpos\"),dini_Float(f,\"Ypos\"),dini_Float(f,\"Zpos\"));
}
ElsoBelepes[playerid] = false;
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
new n[24],f[64],Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerName(playerid,n,24);
format(f,64,\"Mentések/%s.ini\",n);
dini_Create(f);
dini_IntSet(f,\"Skin\",GetPlayerSkin(playerid));
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
dini_FloatSet(f,\"Xpos\",X); dini_FloatSet(f,\"Ypos\",Y); dini_FloatSet(f,\"Zpos\",Z);
return 1;
}