GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Striker - 2013. Január 10. - 22:39:10

Cím: Skin Váltó
Írta: Striker - 2013. Január 10. - 22:39:10
Sziasztok! mivel egy jópár map vissza maradt a régi szerverembõl ezért nincs mit csináljak vele ezért gondoltam publikálom.
Ez a map egy skin váltó nem nagy cucc de nekem tetszik , remélem nektek is :)
Használjátok egészséggel :D
Munkaidõ:10 perc
Obejctek száma:62
Teleport: -3283.1000976563, -1883.4000244141, 2.60000002384186
Készítõ: Striker
Itt egy pár kép róla :D
http://kepfeltoltes.hu/view/130110/72030963sa-mp-060_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130110/sa-mp-061_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130110/sa-mp-062_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130110/sa-mp-063_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130110/sa-mp-064_www.kepfeltoltes.hu_.png
 
CreateDynamicObject(3374, -3283.1000976563, -1883.4000244141, -0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3374, -3283.1000976563, -1879.5, -0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3374, -3283.1000976563, -1875.5, -0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3374, -3283.1000976563, -1871.5, -0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3374, -3287, -1883.5, 0.89999997615814, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3374, -3287, -1879.5999755859, 0.89999997615814, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3374, -3283.1000976563, -1867.8000488281, -0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3374, -3287, -1871.8000488281, 0.89999997615814, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3374, -3287, -1867.8000488281, 0.89999997615814, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3374, -3287, -1875.6999511719, -0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3851, -3288.8999023438, -1879.8000488281, 1.2000000476837, 0, 0, 180);
CreateDynamicObject(3851, -3289, -1871.4000244141, 1.2000000476837, 0, 0, 179.99450683594);
CreateDynamicObject(3851, -3287.5, -1879.8000488281, 4, 0, 301.50003051758, 179.99450683594);
CreateDynamicObject(3851, -3287.6000976563, -1871.4000244141, 4, 0, 301.49780273438, 179.99450683594);
CreateDynamicObject(3851, -3283.8999023438, -1879.8000488281, 5.4000000953674, 0, 281.24792480469, 179.99450683594);
CreateDynamicObject(3851, -3283.8999023438, -1871.4000244141, 5.4000000953674, 0, 281.24450683594, 179.99450683594);
CreateDynamicObject(899, -3287.1000976563, -1896.8000488281, -0.80000001192093, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(899, -3283.8999023438, -1853, -0.80000001192093, 0, 0, 248);
CreateDynamicObject(899, -3302.3000488281, -1882.9000244141, -0.80000001192093, 0, 0, 334);
CreateDynamicObject(899, -3301.8999023438, -1869.4000244141, -0.80000001192093, 0, 0, 333.99536132813);
CreateDynamicObject(899, -3305.3999023438, -1869.8000488281, 2.2000000476837, 0, 0, 333.99536132813);
CreateDynamicObject(899, -3303.3999023438, -1885.9000244141, 2.2000000476837, 0, 0, 333.99536132813);
CreateDynamicObject(3437, -3281, -1880.0999755859, -0.5, 0, 90, 270.43579101563);
CreateDynamicObject(3437, -3281, -1870.6999511719, -0.5, 0, 90, 90.433898925781);
CreateDynamicObject(3515, -3284.8999023438, -1877.5, -0.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3515, -3284.6999511719, -1873.8000488281, -0.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281.1000976563, -1884.9000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281.1000976563, -1884, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281.1000976563, -1883.0999755859, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281.1000976563, -1881.9000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281.1000976563, -1880.8000488281, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281.1000976563, -1879.5999755859, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281.1000976563, -1878.5, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281.1000976563, -1877.5999755859, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281, -1873.5999755859, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281, -1872.5, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281, -1871.4000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281, -1870.3000488281, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281, -1869, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281, -1867.5, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3281, -1866.4000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, -3281.3999023438, -1884.6999511719, 1.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, -3281.3999023438, -1866.3000488281, 1.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3877, -3281.6000976563, -1876.9000244141, -0.69999998807907, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3877, -3281.5, -1873.8000488281, -0.69999998807907, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(8397, -3283.8999023438, -1863.6999511719, -43.900001525879, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(8397, -3283.8999023438, -1887.4000244141, -43.900001525879, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(8397, -3287.1000976563, -1887.4000244141, -43.900001525879, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(8397, -3287.8999023438, -1863.6999511719, -43.900001525879, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(8397, -3285.3000488281, -1887.4000244141, -43.900001525879, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(8397, -3287.8994140625, -1863.69921875, -43.900001525879, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(8397, -3286, -1863.6999511719, -43.900001525879, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3437, -3283.1999511719, -1880.4000244141, 7, 0, 90, 270.43395996094);
CreateDynamicObject(3437, -3283.1999511719, -1869.9000244141, 7, 0, 90, 90.433959960938);
CreateDynamicObject(3374, -3279.5, -1875.4000244141, -0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3374, -3276, -1875.4000244141, -0.60000002384186, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3524, -3274.1999511719, -1877.1999511719, 0.80000001192093, 0, 0, 88);
CreateDynamicObject(3524, -3274.1999511719, -1873.5999755859, 0.80000001192093, 0, 0, 87.994995117188);
CreateDynamicObject(3525, -3274.5, -1873.9000244141, 0.10000000149012, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3274.5, -1874.8000488281, 0.10000000149012, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3274.5, -1875.8000488281, 0.10000000149012, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3525, -3274.5, -1876.6999511719, 0.10000000149012, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3528, -3281.1999511719, -1875.9000244141, 5.9000000953674, 0, 0, 0);

 
                   
Cím: Skin Váltó
Írta: ZyZu. - 2013. Január 10. - 22:54:21
Nekem tetszik szépen ki lett dolgozva csak egy kicsit kicsi az egész :D Egész szép lett !! :)
Cím: Skin Váltó
Írta: Striker - 2013. Január 10. - 22:55:32
skin váltónak szerintem nem is kell nagyobb de azért köszi :)
Cím: Skin Váltó
Írta: TryStar - 2013. Január 11. - 11:18:01
Szép lett!
Cím: Skin Váltó
Írta: Sheamus - 2013. Január 11. - 11:57:41
Szép lett!

Ezért megérdemelsz 1 +-t!
Cím: Skin Váltó
Írta: Striker - 2013. Január 11. - 14:20:34
köszi :)
Cím: Skin Váltó
Írta: Beckham - 2013. Január 11. - 20:17:44
Szerintem skinválasztónak teljesen jó.Grat!!
Cím: Skin Váltó
Írta: Striker - 2013. Január 11. - 20:18:24
Köszi :D
Cím: Skin Váltó
Írta: kishatoos - 2013. Január 12. - 21:22:11
Szép munka lett! Gratulálok!
Cím: Skin Váltó
Írta: Flash - 2013. Január 12. - 21:39:56
nem is rossz tõled, sztrájkõr. ;)
Cím: Skin Váltó
Írta: Striker - 2013. Január 12. - 23:50:33
köszi :D
Cím: Skin Váltó
Írta: overgame - 2013. Január 24. - 15:39:22
Jó lett:)
konvertálá nélkül el tudod küldeni?
Cím: Skin Váltó
Írta: Striker - 2013. Január 28. - 21:17:16
sajnos már nincs meg .map fálj mivel új windwost raktam és törlõdött, sajnálom :/
Cím: Skin Váltó
Írta: Bali - 2013. Január 30. - 05:56:45
Szép lett    :)
Ment a +!   ;D
Cím: Skin Váltó
Írta: overgame - 2013. Január 30. - 16:57:42
WOOOOOW,ezt felhasználom,ment a + :D
Cím: Skin Váltó
Írta: xD1999 - 2013. Február 04. - 14:00:14
Gran nekem is tetszik nagyon jó!
Cím: Skin Váltó
Írta: Striker - 2013. Február 19. - 22:56:33
Köszi :)
Cím: Skin Váltó
Írta: Blade1996 - 2013. Március 27. - 19:52:57
Jól néz ki. :)
Cím: Skin Váltó
Írta: Streamer - 2013. Március 31. - 00:20:46
Nagyon szép lett, tetszik az az üvegkidolgozás :D
Cím: Skin Váltó
Írta: mooph - 2013. Július 29. - 12:39:37
ezt én is felhasználom