Sziasztok!
Készítettem egy egyszerû kis idõ scriptet.
Annyit csinál hogy amikor elindítod a szervert akkor mindenkinek este lesz.
Az idõ úgy van elkészítve mint a singleplayerben hogy az óra a perc a perc pedig másodperc.
Illetve a SAMP kliensben a szabályoknál a \"worldtime\" sorban is állítódik az idõ.
Nagyon kezdõn írtam ezt szóval ha valami hibát találtok benne jelezzétek!
Parancsok:
- /morning - Reggel
- /night - Este
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define zold \"00FF00\"
#define arany \"FFBB00\"
new Hours;
new Minutes;
CMD:morning(playerid, params[])
{
new string[500];
format(string, sizeof(string), \"{\"arany\"}%s (%d) {\"zold\"}átállította az idõt reggelre.\",GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
Hours = 12;
Minutes = 0;
return 1;
}
CMD:night(playerid, params[])
{
new string[500];
format(string, sizeof(string), \"{\"arany\"}%s (%d) {\"zold\"}átállította az idõt estére.\",GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
Hours = 0;
Minutes = 0;
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"WorldTime\", 1000, true);
return 1;
}
public WorldTime()
{
Minutes++;
if(Minutes == 60)
{
Minutes = 0;
Hours++;
}
if(Hours == 23)
{
Hours = 0;
}
new str[50];
format(str, sizeof(str), \"worldtime %02d:%02d\",Hours,Minutes);
SendRconCommand(str);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
SetPlayerTime(i, Hours, Minutes);
}
}
return 1;
}
stock GetName(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
return pName;
}