GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: bencarter007 - 2014. Május 01. - 17:27:53

Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: bencarter007 - 2014. Május 01. - 17:27:53
Hali emberek!
A single playerben miutánegy ped meghal, pénzt hagy maga után.
Ha ez a script be van töltve és a játékos meghal,
pénzt hagy maga után halálakor, az õ pénze elveszik.
Bárki elmegy a pénz mellett, felveszi és megkapja
a halott ember odaveszett pénzét.
 
#include <a_samp>
#include <GetObjectModel>
new Value[MAX_OBJECTS];
new Fresher[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"----Single Player Style Money System----\");
print(\"------------------by--------------------\");
print(\"--------------BenCarter007--------------\");
print(\"----------------Speedy552---------------\");
print(\"-----------------loaded-----------------\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillTimer(Fresher[playerid]);
new Money = GetPlayerMoney(playerid);
if (Money != 0)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
new MoneyObject = CreateObject(1212,x,y,z,0,0,0);
Value[MoneyObject] = Money;
ResetPlayerMoney(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
forward MoneyFresher(playerid);
public MoneyFresher(playerid)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS; i++)
    {
    GetObjectPos(i, x, y, z);
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,x,y,z))
    {
           if(GetObjectModel(i) == 1212)
           {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
               GivePlayerMoney(playerid,Value);
               DestroyObject(i);
      }
      }
       }
}
Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid);
}

 
használtam hozzá magnetec include-ját, amely itt érhetõ el:
http://samp-scripts.com/post/13388/GetObjectModel/magnetec/other/include
Tesztelve, mûködik.
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: [LOL]Adam_HUN - 2014. Május 01. - 18:08:44
Grat, szép lett, nagyon ötletes, mert így valósághûbb lesz tõle a játék  :thumbsup:
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: bencarter007 - 2014. Május 01. - 18:22:50
köszi szépen :)
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: huhboy - 2014. Május 04. - 23:16:02
az ötlet nem rossz. de egy egyszerû pickup-pal megtudnád oldani, hizs a single-ben is pickup van :D neg nem az összes pénzét kéne elvenni a halottnak >.< xd most ha szegény venni akar valamit, nem futja neki rá :D tehát körözöttségi szintekre köthetnéd, hogy minél nagyobb körözöttsége volt, annál többet bukjon a halállal. de ez persze csak egy ötlet :)
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: bencarter007 - 2014. Május 05. - 09:34:11
Majd egy 2.0-s verzióban megcsinálom.
De a körözés nem minden a szerverre jó,
a pickupokkal pedig még nem tudom lekérni
milyen a pickup modellje. Majd kicsit utánanézek ;)
Köszönöm az ötletet!
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: KovaNovik - 2014. Május 05. - 09:43:44
Szia, ha streamerrel hozod létre a pickupot, több mindent le tudsz vele ellenõrizni, ha jól tudom.
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: Geno - 2014. Május 11. - 14:10:00
Ez kurva jó. :)
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: bencarter007 - 2014. Május 01. - 17:27:53
Hali emberek!
A single playerben miutánegy ped meghal, pénzt hagy maga után.
Ha ez a script be van töltve és a játékos meghal,
pénzt hagy maga után halálakor, az õ pénze elveszik.
Bárki elmegy a pénz mellett, felveszi és megkapja
a halott ember odaveszett pénzét.
 
#include <a_samp>
#include <GetObjectModel>
new Value[MAX_OBJECTS];
new Fresher[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"----Single Player Style Money System----\");
print(\"------------------by--------------------\");
print(\"--------------BenCarter007--------------\");
print(\"----------------Speedy552---------------\");
print(\"-----------------loaded-----------------\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillTimer(Fresher[playerid]);
new Money = GetPlayerMoney(playerid);
if (Money != 0)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
new MoneyObject = CreateObject(1212,x,y,z,0,0,0);
Value[MoneyObject] = Money;
ResetPlayerMoney(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
forward MoneyFresher(playerid);
public MoneyFresher(playerid)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS; i++)
    {
    GetObjectPos(i, x, y, z);
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,x,y,z))
    {
           if(GetObjectModel(i) == 1212)
           {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
               GivePlayerMoney(playerid,Value);
               DestroyObject(i);
      }
      }
       }
}
Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid);
}

 
használtam hozzá magnetec include-ját, amely itt érhetõ el:
http://samp-scripts.com/post/13388/GetObjectModel/magnetec/other/include
Tesztelve, mûködik.
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: [LOL]Adam_HUN - 2014. Május 01. - 18:08:44
Grat, szép lett, nagyon ötletes, mert így valósághûbb lesz tõle a játék  :thumbsup:
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: bencarter007 - 2014. Május 01. - 18:22:50
köszi szépen :)
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: huhboy - 2014. Május 04. - 23:16:02
az ötlet nem rossz. de egy egyszerû pickup-pal megtudnád oldani, hizs a single-ben is pickup van :D neg nem az összes pénzét kéne elvenni a halottnak >.< xd most ha szegény venni akar valamit, nem futja neki rá :D tehát körözöttségi szintekre köthetnéd, hogy minél nagyobb körözöttsége volt, annál többet bukjon a halállal. de ez persze csak egy ötlet :)
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: bencarter007 - 2014. Május 05. - 09:34:11
Majd egy 2.0-s verzióban megcsinálom.
De a körözés nem minden a szerverre jó,
a pickupokkal pedig még nem tudom lekérni
milyen a pickup modellje. Majd kicsit utánanézek ;)
Köszönöm az ötletet!
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: KovaNovik - 2014. Május 05. - 09:43:44
Szia, ha streamerrel hozod létre a pickupot, több mindent le tudsz vele ellenõrizni, ha jól tudom.
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: Geno - 2014. Május 11. - 14:10:00
Ez kurva jó. :)
Cím: Single Player stilusú pénz rendszer
Írta: Tony_Cole - 2014. Július 29. - 23:17:35
Ötletes és ügyes :)