GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: ZeRo - 2009. December 14. - 16:19:28

Cím: SetMapName & GetMapName
Írta: ZeRo - 2009. December 14. - 16:19:28
Szerintem a cím mindent elárul, ezzel a két( végtelenül egyszerû ) függvénnyel módosíthatjuk, illetve lekérhetjük a szerverünk pályájának nevét( server.cfg ).
 

stock SetMapName( name[  ] ) {
    new Mapstr[ 64 ]; format( Mapstr, sizeof Mapstr, \"mapname %s\", name );
    return SendRconCommand( Mapstr );
}

 


stock GetMapName(  ) {
    new Varstr[ 64 ]; GetServerVarAsString( \"mapname\", Varstr, sizeof Varstr );
    return Varstr;
}

 
ZeRo
Cím: SetMapName & GetMapName
Írta: jana4 - 2009. December 14. - 18:31:05
Hasznos kód, grat. Ilyen kódot én is írtam, csak nem mappot váltott hanem módnevet.  ;D
Cím: SetMapName & GetMapName
Írta: Epsilon - 2009. December 26. - 09:58:40
Makróként:
// GetServerMap(pályanevet eltároló tömb)
#define GetServerMap(%1) GetServerVarAsString(\"mapname\",%1,sizeof(%1))
// SetServerMap(\"pálya neve idézojelekben\")
#define SetServerMap(%1) SendRconCommand(\"mapname \"%1)
Azért hogy aki nem kívánja megformázni a pályanevet ne kelljen felesleges sorokkal munkával bovíteni a szkriptje forrását.
Epsilon
Cím: SetMapName & GetMapName
Írta: .::* Shepard *::. - 2009. December 26. - 19:21:12
Epsilon megoldása hatékonyabb.