Sziasztok. Tudom régebben eléggé gagyi scripteket csináltam, de azóta fejlődtem, és ezt szeretném nektek bizonyítani is.
Szóval egy olyan scriptet hoztam nektek, ami olyan mint egy SetPlayerHealth, csak kicsivel több dolgot tud.
Írok pár példát nektek.
SetHP(playerid,50,\"-\"); // Ez azt fogja eredményezni, hogy a játékos jelenlegi életéből levon 50 HP-t.
SetHP(playerid,50,\"+\"); // Ez hozzáad az életéhze 50-et.
SetHP(playerid,50,\"=\"); // És ez meg beállítja a játékos életét 50-re.
És akkor itt is van az eljárás:
forward SetHP(playerid,hp,tipus[]);
public SetHP(playerid,hp,tipus[])
{
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid,health);
if(egyezik(tipus,\"+\"))
{
if(health+hp <= 1 && health+hp >= 100)
{
SetPlayerHealth(playerid,health+hp);
}
}
else if(egyezik(tipus,\"-\"))
{
if(health-hp <= 1 && health-hp >= 100)
{
SetPlayerHealth(playerid,health-hp);
}
}
else if(egyezik(tipus,\"=\"))
{
if(hp <= 1 && hp >= 100)
{
SetPlayerHealth(playerid,hp);
}
}
return 1;
}