Funkciója:
Random színekben írja ki az üzenetet chatboxba
Paraméterei:
SendMessage(playerid, const message[])
stock SendMessage(playerid, const message[])
{
new colors[][21]={
{0x000000AA},{0x00A3C0AA},{0x00BFFFAA}, {0xCCFFDD56}, {0x0FFDD349}, {0xABCDEF01}, {0xAAFFCC33},
{0xDDDD2357}, {0x7CFC00AA}, {0xFFE87DAA}, {0x7E60FFAA}, {0xCBFF45AA}, {0x15005EAA}, {0xAA3333AA},
{0xFF0606FF}, {0xFB0000FF}, {0x99FF00AA}, {0xB22222FF}, {0xFFFFF0FF}, {0x778899FF}, {0xCD853FFF} // több szint is berakhatsz
};
new rand = random(sizeof(colors));
SendClientMessage(playerid, colors[rand][0], message);
return 1;
}
Le egyszerûsíti a SendClientMessage függvény
Én pl már unom hogy mindig kikeresgéljek színeket meg minden :)
0.3b verzión teszteltem!
Kérdés: Ha return colors; -t tettem volna akkor milenne? :-\\
Hát csak úgy ideírom az átjavított változatot, meg amit találtam hivatalos fórumon.
Javított változat:
stock
SendMessageToAll(const message[])
{
static
SMTAcolors[] =
{
0x000000AA, 0x00A3C0AA, 0x00BFFFAA, 0xCCFFDD56, 0x0FFDD349, 0xABCDEF01, 0xAAFFCC33,
0xDDDD2357, 0x7CFC00AA, 0xFFE87DAA, 0x7E60FFAA, 0xCBFF45AA, 0x15005EAA, 0xAA3333AA,
0xFF0606FF, 0xFB0000FF, 0x99FF00AA, 0xB22222FF, 0xFFFFF0FF, 0x778899FF, 0xCD853FFF
};
SendClientMessageToAll(SMTAcolors[random(sizeof(SMTAcolors))], message);
return 1;
}
Amit a hivatalos fórumon találtam:
#define RandColor ((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF)
Példa a használatra:
SendClientMessageToAll(RandColor, \"Vajon mûködik?\");
Amúgy nem régi a topic: