Ennek a függvénynek a használatával üzenetet küldhetünk a közelünkben tartózkodó játékosoknak.
A playerid paraméter azt a játékost jelöli, akitol nézzük a távolságot a többi játékos között. [ Int ]
A rad paraméter a távolságot jelöli, amin ha belül van egy játékos, akkor megkapja az üzenetet. [ Float ]
A color paraméter az üzenet színét jelöli. [ Hex ]
A message paraméter az elküldendo üzenetet jelöli. [ String ]
stock SendCloseMessage( playerid, Float: rad, color, const message[ ] ) {
static Float: fPosX, Float: fPosY, Float: fPosZ;
for( new index = 0; index < MAX_PLAYERS; ++index ) {
if( IsPlayerConnected( index ) ) {
GetPlayerPos( playerid, fPosX, fPosY, fPosZ );
if( IsPlayerInRangeOfPoint( index, rad, fPosX, fPosY, fPosZ ) ) {
SendClientMessage( index, color, message );
}
}
}
return 1;
}
Én RP módhoz készítettem ezt a függvényt, például amikor valaki ír valamit, azt az üzenofalon ne lássa mindenki.
ZeRo