Sziasztok!
Megírtam egy sebességkorlátos scriptet.
A \"SetVehicleSpeed\" és a \"GetVehicleSpeed\" függvényeket nem én írtam, hanem a hivatalos fórumrol tettem be a scriptbe.
Írjátok be hogy \"/sebességkorlát\", és mellé a kívánt sebességhatárt. Ha nullát írtok, akkor nem lesz sebességkorlát.
Ha autóban vagy és a sebességed nagyobb mint a beállított korlát akkor automatikusan beállítja a jármû sebességét a meghatározott értékre.
Kód:
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
new seb[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Rupert sebessegkorlatozoja betoltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"Rupert sebessegkorlatozoja bezarva.\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
seb[playerid] = 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(seb[playerid] > 0)
{
new vehid;
vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetVehicleSpeed(vehid) > seb[playerid])
{
SetVehicleSpeed(vehid,seb[playerid]);
}
}
}
return 1;
}
stock SetVehicleSpeed(vehicleid,mph)
{
new Float:Vx,Float:Vy,Float:Vz,Float:DV,Float:multiple;
GetVehicleVelocity(vehicleid,Vx,Vy,Vz);
DV = floatsqroot(Vx*Vx + Vy*Vy + Vz*Vz);
if(DV > 0)
{
multiple = (mph / (DV * 100));
return SetVehicleVelocity(vehicleid,Vx*multiple,Vy*multiple,Vz*multiple);
}
return 0;
}
stock GetVehicleSpeed(const vehicleid, bool:mph = false)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetVehicleVelocity(vehicleid, x, y, z);
if(mph) return floatround(((floatpower(x, 2)) + (floatpower(y, 2)) + (floatpower(z, 2))) * 100);
else return floatround((((floatpower(x, 2)) + (floatpower(y, 2)) + (floatpower(z, 2))) * 100) * 1.6);
}
CMD:sebessegkorlat(playerid,params[])
{
new szam;
if(sscanf(params,\"i\",szam)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /sebessegkorlat [sebesség]\");
seb[playerid] = szam;
new str[128];
format(str,128,\"A sebességkorlátod beállítva erre: %i\",szam);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
return 1;
}
Letöltési link:
>>Katt ide<<Tesztelve, mûködik!