#if defined scmex_included#endinput#endif#define scmex_includedstockdarabolas_SCM(playerid, color, const text[], darabolas = 128){newseged1[148 + 1],valami = 0 - darabolas,lenght = strlen(text);while(lenght > (valami += darabolas))strmid(seged1, text[valami], 0, darabolas), SendClientMessage(playerid, color, seged1);}#if defined _ALS_SendClientMessage #undef SendClientMessage#else #define _ALS_SendClientMessage#endif#define SendClientMessage darabolas_SCMstockdarabolas_SCMToAll(color, const text[], darabolas = 128){newseged1[148 + 1],valami = 0 - darabolas,lenght = strlen(text);while(lenght > (valami += darabolas))strmid(seged1, text[valami], 0, darabolas), SendClientMessageToAll(color, seged1);}#if defined _ALS_SendClientMessageToAll #undef SendClientMessageToAll#else #define _ALS_SendClientMessageToAll#endif#define SendClientMessageToAll darabolas_SCMToAll
És ez alatt azt akarod mondani, hogy rossz, hogy goto utasítást használtam?
Nos, igazság szerint, a SendClientMessage maximális hossza 144 karakter (már többen is írták), és ez úgy vélem, hogy felbontás függõ. Részemrõl a 128. karakter utáni rész nem jelenne meg, vagy zavaró lenne.
Nos, igazság szerint, a SendClientMessage maximális hossza 144 karakter (már többen is írták), és ez úgy vélem, hogy felbontás függõ. Részemrõl a 128. karakter utáni rész nem jelenne meg, vagy zavaró lenne. tényleg felbontástól függ. 640x480on 70-80 körül van, 800x600on már 100 korül. Írná tovább is, csak a betûméret miatt kimegy a kép jobb oldalán a képernyõbõl :whistle:Szép kód. Megoldhatnád, hogy ott darabolja, ahol \' \' (space) van. :thumbsup: [/quote]Éppen meglehet
Frissítve!Így megfelel zsoleszka?
Frissítve!Kimaradt a SendClientMessageToAll