Sziasztok!
Elkészítettem egy autószerelõ munkát,melyben segített nekem Fl0rian is!
Remélem hasznát veszitek!
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include < sscanf2 >
#define Munka_Autoszerelo 1
#pragma tabsize 0
//==============================[ Munka felvétele ]=====================================//
CMD:autosz(playerid, params[])
{
SetPVarInt(playerid, \"Autoszerelo\", Munka_Autoszerelo);
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Mától autószerelõként dolgozol!\");
return 1;
}
//===============================[ Benzin feltöltés ]=======================================//
new Float:Benzin[MAX_VEHICLES];
CMD:feltoltbenzin(playerid,params[])
{
for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ )
{
new Float:Pos[3];
GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
{
Benzin = 100.0;
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Öntöttél az autóba még üzemanyagot!\");
break;
}
}
return 1;
}
//===============================[ Jármû javítása ]=======================================//
CMD:javit(playerid)
{
for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ )
{
new Float:Pos[3];
GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
{
RepairVehicle(i);
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Megjavítottad a jármûvet!Kaptál érte:$15000-t!\");
GivePlayerMoney(playerid,15000);
break;
}
}
return 1;
}
//===============================[ Kerékbilincs ]=======================================//
new bool:KerekBilincsa[MAX_VEHICLES];
CMD:kerekbilincs(playerid)
{
for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ )
{
new Float:Pos[3];
GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
{
KerekBilincsa = true;
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Feltetted a kerékbilincset!\");
break;
}
}
return 1;
}
//===============================[ Kerékbilincs leszedése ]=================================//
new bool:KerekBilincs[MAX_VEHICLES];
CMD:kble(playerid)
{
for( new i = 0; i <MAX_VEHICLES; i++ )
{
new Float:Pos[3];
GetVehiclePos(i,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,Pos[0],Pos[1],Pos[2]))
{
KerekBilincs = false;
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Levetted a kerékbilincset!\");
break;
}
}
return 1;
}
new autoszerelothivott[MAX_PLAYERS];
//===============================[ Szerelõ kihívása ]=======================================//
CMD:112(playerid, params[])
{
new String[128];
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(String, sizeof(String),\"%s kihívta az autószerelõket! Hogy elfogadd a hívását: /elfogad %d\",neve,playerid);
SendClientMessageToAll(0xAFAFAFAA, \"%s kihívta az autószerelõket!Ha a közelében vagy,vagy tudod merre ment,próbálj meg segíteni neki!\");
autoszerelothivott[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Autószerelõt hívtál, várj míg kiérnek!\");
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
SendClientMessage(i, 0x00FF00, String);
}
return 1;
}
//================================[ Autószerelõ chat ]=======================================//
CMD:ac(playerid, params[])
{
new Szoveg[128];
new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
if(sscanf(params,\"s[128]\", Szoveg))return SendClientMessage(playerid,0x00FF00,\"HIBA: /ac [szöveg]\");
GetPlayerName(playerid, Neve, MAX_PLAYER_NAME);
format(Szoveg, sizeof(Szoveg), \"*%s mondja(rádió): %s\", Neve, Szoveg);
SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, Szoveg);
return 1;
}
//===========================[ Hívás fogadása /elfogad ]====================================//
CMD:elfogad(playerid, params[])
{
new
id,
String[128],
String2[128],
FogadottNeve[MAX_PLAYER_NAME],
FogadoNeve[MAX_PLAYER_NAME],
Float:x,
Float:y,
Float:z;
GetPlayerName(playerid, FogadoNeve, sizeof(FogadoNeve));
if(sscanf(params, \"i\", id))return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"HIBA: /elfogad [iD]\");
{
GetPlayerName(id, FogadottNeve, sizeof(FogadottNeve));
if(GetPVarInt(playerid, \"Autoszerelo\") == Munka_Autoszerelo)
{
if(autoszerelothivott[id] == 1)
{
GetPlayerPos(id, x, y, z);
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0);
format(String, sizeof(String), \"%s elfogadta a hívásod.\",FogadoNeve);
format(String2, sizeof(String2),\"Elfogadtad %s hívását.\",FogadottNeve);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, String);
SendClientMessage(id, 0x00FF00, String2);
}
else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Az illetõ nem hívott autószerelõt.\");
}
else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy autószerelõ\");
}
return 1;
}
//============================[ Autószerelõ help ]==============================//
CMD:ahelp(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/112 <-> Autószerelõ kihívása!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/elfogad <-> Hívás elfogadása!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/ac <-> Autószerelõ chat! \");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/autosz <-> Munka felvétele! \");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/javit <-> Kocsi/Kamion megjavítása!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/feltoltbenzin <-> Benzin feltöltése!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/kerekbilincs <-> Kerékbilincs feltétele!\");
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"/kble <-> Kerékbilincs leszedése!\");
return 1;
}
Parancsok:
/112 ->Szerelõ kihívás
/elfogad ->Hívás fogadás
/ac -> Autószerelõ chat (ha ez nálad az adminchat át lehet írni!)
/autosz -> Munka vétel
/javit ->Kocsi javítás
/feltoltbenzin -> Üzemanyag feltöltés
/kerekbilincs -> Kerékbilincs
/kble ->Kerékbilincs leszedése
Ha hibát találtok vagy felturbózási lehetõséget javasolnátok írjátok!Köszi!
Használjátok egészséggel!