szerverekre lesz hasznos. A játékos csatlakozásakor leellenorzi a játékos nevét, hogy megfelel-e az
törvényeinek.
Copyright, 2009 Spatrik
#include <a_samp>
new symbols[] =
{
\'[\', \']\'
};
new abc[] =
{
\'A\', \'B\', \'C\', \'D\', \'E\', \'F\', \'G\', \'H\', \'I\', \'J\', \'K\', \'L\', \'M\', \'N\', \'O\',
\'P\', \'Q\', \'R\', \'S\', \'T\', \'U\', \'V\', \'W\', \'X\', \'Y\', \'Z\'
};
new bool: Big;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME);
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
return 1;
}
if(strfind(pName, \"_\", true) == -1)
{
format(string, 128, \".:: %s ki lett rugva a szerverrol! ok: Válts nevet! Vezetéknév_Keresztnév ::.\", pName);
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, string);
Kick(playerid);
return 1;
} else {
for(new i; i <= strlen(pName); i++)
{
for(new j; j <= 9; j++)
{
if(pName == j)
{
format(string, 128, \".:: %s ki lett rugva a szerverrol! ok: Válts nevet! Vezetéknév_Keresztnév ::.\", pName);
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, string);
Kick(playerid);
return 1;
}
}
for(new j; j <= sizeof(symbols); j++)
{
if(pName == symbols[j])
{
format(string, 128, \".:: %s ki lett rugva a szerverrol! ok: Válts nevet! Vezetéknév_Keresztnév ::.\", pName);
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, string);
Kick(playerid);
return 1;
}
}
if(i >= 1)
{
if(Big == true)
{
Big = false;
continue;
}
if(pName == \'_\')
{
Big = true;
continue;
}
for(new j; j <= sizeof(abc); j++)
{
if(pName == abc[j])
{
format(string, 128, \".:: %s ki lett rugva a szerverrol! ok: Válts nevet! Vezetéknév_Keresztnév ::.\", pName);
SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, string);
Kick(playerid);
return 1;
}
}
}
}
}
return 1;
}