public OnPlayerText(playerid, text[]){ SendRolePlayFormatToAll(playerid,text); return false;}
stock SendRolePlayFormatToAll(playerid,str[],color=0xFFFFFFAA){// Tárolók létrehozásanew name[MAX_PLAYER_NAME], formats[128];// Név tárolásaGetPlayerName(playerid,name,sizeof name);// Üzenet megformázásaformat(formats,sizeof formats,\"%s mondja: %s\",name,str);// Üzenet elküldéseSendClientMessageToAll(color,formats);// Visszatérésreturn true;}stock Chat_SendRolePlayFormatToPlayer(giveid,playerid,str[],color=0xFFFFFFAA){// Tárolók létrehozásanew name[MAX_PLAYER_NAME], formats[128];// Név tárolásaGetPlayerName(playerid,name,sizeof name);// Üzenet megformázásaformat(formats,sizeof formats,\"%s mondja neked: %s\",name,str);// Üzenet elküldéseSendClientMessage(giveid,color,formats);// Visszatérésreturn true;}
Nem tudtam eddig megnézni, de van egy icikepicike hiba \'Chat_\' ha nem vagyok hüje. Kezdok kedvéért írd át, thx.
#include <a_samp>RpNameToChat(name[]) {new x=0;while(name
//-----------------------------------------------------------------// Ez egy reális Rp beszélgetomódszer. A közelben lévo játékosok// látják a játékos feje felett kiíródó szöveget, amit mond.stock RPChat(senderid, const message[], color=0xFFFFFFAA, Float:drawdistance=60.0, time=10*1000){SetPlayerChatBubble(senderid, message, color, drawdistance, time);return 1;}
Véleményem szerint ez elég elavult alkotás...Már inkább úgy kivitelezném, hogy a feje felé írja a közelben lévoknek, mintha beszélne. //-----------------------------------------------------------------// Ez egy reális Rp beszélgetomódszer. A közelben lévo játékosok// látják a játékos feje felett kiíródó szöveget, amit mond.stock RPChat(senderid, const message[], color=0xFFFFFFAA, Float:drawdistance=60.0, time=10*1000){SetPlayerChatBubble(senderid, message, color, drawdistance, time);return 1;} RPChat(playerid, \"Sziasztok!\");