Most egyáltalán nem bántásból de a bilincselésnél saját magát bilincseli le :o
Esetleg legközelebbi játékos lekérdezésével:
stock GetClosestPlayer(playerid,Float:limit)
{
new Float:x1, Float:y1, Float:z1, Float:x2, Float:y2, Float:z2;
GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
new Float:Range = 999.9;
new id = -1;
foreach(Player,i)
{
if(playerid != i)
{
GetPlayerPos(i,x2,y2,z2);
new Float:Dist = GetDistanceBetweenPoints(x1,y1,z1,x2,y2,z2);
if(floatcmp(Range,Dist) == 1 && floatcmp(limit,Range) == 1)
{
Range = Dist;
id = i;
}
}
}
return id;
}
COMMAND:bilincs(playerid)
{
new gyoker = GetClosestPlayer(playerid,4000.0);
TogglePlayerControllable(gyoker, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Megbilincselted az illetõt\");
return 1;
}
Én is ilyenekkel kezdtem :D
GivePlayerWeapon(playerid, 0, 0);
Ehelyett használd ezt:
ResetPlayerWeapons(playerid);
Köszi :D a bilincses részt hagyom még...eléggé bonyolultnak tûnik!