Szerző Téma: FCNPC játékos közelébe (folytatás/pillanatálj)  (Megtekintve 915 alkalommal)

FCNPC játékos közelébe (folytatás/pillanatálj)
« Dátum: 2014. Július 06. - 16:58:55 »
0
Sziasztok:)
Nagyon sokan kérdezik hogy lehet azt meg csinálni hogy ha a játékos npc(jármûbe van) közelébe van megálljon aztán folytassa a felvételt:)))
Készitõ: Én(kriszrap)
Készítési idõ: 2 perc
 

#include <a_samp>
#include <FCNPC>
forward cheknpc(npcid);
new folytatas[MAX_PLAYERS];
public cheknpc(npcid)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(npcid,x,y,z);
    for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerStreamedIn(npcid, i))
{
   if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10,x,y,z))
      {
         
          FCNPC_PauseRecordingPlayback(npcid);
          folytatas[npcid]=1;
         
      }else if(folytatas[npcid] == 1){
         FCNPC_ResumeRecordingPlayback(npcid);
         folytatas[npcid]=0;
      }
     
   }
}
}
return 1;
}

 
Sztem nem szorul magyarázatra a kód vagy ha még is jelezzétek:)
Ehez FCNPC plugin kell
itt megtaláljátok : http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=428066

FCNPC játékos közelébe (folytatás/pillanatálj)
« Válasz #1 Dátum: 2014. Július 06. - 17:10:45 »
+1
Felesleges FCNPC, sima NPC-s funkciókkal is lehet ilyet.

FCNPC játékos közelébe (folytatás/pillanatálj)
« Válasz #2 Dátum: 2014. Július 06. - 17:19:52 »
0
nekem nem sikerült le írhatnád.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal