kritikákat, és véleményeket kérek! [/quote]A Script: #include <a_samp>newText:RTD[MAX_PLAYERS],RandTimer[MAX_PLAYERS] // az utsó szöveg után ne írj vesszõt!;new TD[][] = {\"~b~www.sa-mp.com\", \"~y~www.sa-mp.com\", \"~g~www.sa-mp.com\" // az utsó szöveg után ne írj vesszõt!};public OnFilterScriptInit() {for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { RTD = TextDrawCreate(552.000000, 101.000000, \"www.sampforum.hu\"); TextDrawAlignment(RTD, 2); TextDrawBackgroundColor(RTD, 255); TextDrawFont(RTD, 2); TextDrawLetterSize(RTD, 0.210000, 1.400000); TextDrawColor(RTD, -1); TextDrawSetOutline(RTD, 1); TextDrawSetProportional(RTD, 1); RandTimer = SetTimerEx(\"RandTD\", 3000, true, \"i\", i); // 3 másodpercenként vált}return 1;}public OnFilterScriptExit() {for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) KillTimer(RandTimer); return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid) return TextDrawShowForPlayer(playerid, RTD[playerid]);forward RandTD(playerid);public RandTD(playerid) TextDrawSetString(RTD[playerid], TD[random(sizeof TD)]); Utolsó verzió is elkészült! (v3) A script annyiban változott, hogy PlayerText-es megoldást alkalmaztam a Textdrawnál.A script: #include <a_samp>newPlayerText:RTD, RandTimer[MAX_PLAYERS] // az utsó szöveg után ne írj vesszõt!;new TD[][] = {\"~b~www.sa-mp.com\", \"~y~www.sa-mp.com\", \"~g~www.sa-mp.com\" // az utsó szöveg után ne írj vesszõt!};public OnFilterScriptExit() {for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) KillTimer(RandTimer); return 1;}public OnPlayerConnect(playerid) { RTD = CreatePlayerTextDraw(playerid, 552.000000, 101.000000, \"www.sampforum.hu\"); PlayerTextDrawAlignment(playerid, RTD, 2); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, RTD, 255); PlayerTextDrawFont(playerid, RTD, 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, RTD, 0.210000, 1.400000); PlayerTextDrawColor(playerid, RTD, -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, RTD, 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, RTD, 1);PlayerTextDrawHide(playerid, RTD);return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid) {PlayerTextDrawShow(playerid, RTD);for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++) SetTimerEx(\"RandTD\", 3000, true, \"i\", player);return 1;}forward RandTD(playerid);public RandTD(playerid) PlayerTextDrawSetString(playerid, RTD, TD[random(sizeof TD)]);
#include <a_samp>newText:RTD[MAX_PLAYERS],RandTimer[MAX_PLAYERS] // az utsó szöveg után ne írj vesszõt!;new TD[][] = {\"~b~www.sa-mp.com\", \"~y~www.sa-mp.com\", \"~g~www.sa-mp.com\" // az utsó szöveg után ne írj vesszõt!};public OnFilterScriptInit() {for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { RTD = TextDrawCreate(552.000000, 101.000000, \"www.sampforum.hu\"); TextDrawAlignment(RTD, 2); TextDrawBackgroundColor(RTD, 255); TextDrawFont(RTD, 2); TextDrawLetterSize(RTD, 0.210000, 1.400000); TextDrawColor(RTD, -1); TextDrawSetOutline(RTD, 1); TextDrawSetProportional(RTD, 1); RandTimer = SetTimerEx(\"RandTD\", 3000, true, \"i\", i); // 3 másodpercenként vált}return 1;}public OnFilterScriptExit() {for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) KillTimer(RandTimer); return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid) return TextDrawShowForPlayer(playerid, RTD[playerid]);forward RandTD(playerid);public RandTD(playerid) TextDrawSetString(RTD[playerid], TD[random(sizeof TD)]);
#include <a_samp>newPlayerText:RTD, RandTimer[MAX_PLAYERS] // az utsó szöveg után ne írj vesszõt!;new TD[][] = {\"~b~www.sa-mp.com\", \"~y~www.sa-mp.com\", \"~g~www.sa-mp.com\" // az utsó szöveg után ne írj vesszõt!};public OnFilterScriptExit() {for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) KillTimer(RandTimer); return 1;}public OnPlayerConnect(playerid) { RTD = CreatePlayerTextDraw(playerid, 552.000000, 101.000000, \"www.sampforum.hu\"); PlayerTextDrawAlignment(playerid, RTD, 2); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, RTD, 255); PlayerTextDrawFont(playerid, RTD, 2); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, RTD, 0.210000, 1.400000); PlayerTextDrawColor(playerid, RTD, -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, RTD, 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, RTD, 1);PlayerTextDrawHide(playerid, RTD);return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid) {PlayerTextDrawShow(playerid, RTD);for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++) SetTimerEx(\"RandTD\", 3000, true, \"i\", player);return 1;}forward RandTD(playerid);public RandTD(playerid) PlayerTextDrawSetString(playerid, RTD, TD[random(sizeof TD)]);
Tetszik, szép munka. Bármely szerveren megállja a helyét. Ment a felfelé mutató hüvelykujjacska.
Jó lett ment a + ! [/quote]Ty.
SzépEgy tanács.. Felesleges eltûntetni, majd újra elõhozni, ha meg akarod változtatni a tartalmát,a akkor is megváltozik, ha simán a TextDrawSetString függvényt használod.
Jó lett Flash. [/quote]Ty!
Jó lett, de a TD logikai változónak szerintem adj MAX_PLAYERS méretet, meg is indoklom.Feljön mondjuk x. X lespawnol és már látja is a TextDrawot. Y látja, hogy fentvan X ezért felmegy õ is, ám õ még csak csatlakozott (mondjuk regisztrál) és már látja is a textdrawot. (Persze nem hiszem, hogy probléma, csak egy tipp )
Jó lett tesó grat :thumbsup: [/quote]Beraktam nagyon jó [/quote]Ty.
Beraktam nagyon jó [/quote]Ty.