Ez csak akkor mûködik ha van online játékos(nem NPC)!
Ma szükségem volt egy ilyenre, ezért megírtam, még csak egyedül teszteltem tehát nem biztos hogy rendesen mûködik, de jónak kell lennie. NPCt és nem elérhetõ ID -t nem ad vissza.
stock RandomJatekos()
{
new player;
do
{
player = random(GetMaxPlayers());
}
while(!IsPlayerConnected(player) || IsPlayerNPC(player))
return player;
}
stock RandPlayer()
{
new returnf;
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) {
returnf = random(i);
} }
return returnf;
}
rögtönzött
stock
RandomJatekos()
{
new
playerek[MAX_PLAYERS],
index = -1,
jatekosok = -1
;
for(;++jatekosok < MAX_PLAYERS;)
{
if(IsPlayerConnected(jatekosok))
playerek[++index] = jatekosok;
}
return (index > 0) ? (playerek[random(index + 1)]) : -1;
}
Gondolkoztál azon, hogy végtelen ciklus is lehet, hogy ha nincs fent NPC, vagy játékos?
Nem mert én ezt csak akkor használom ha van fent játékos.
[/quote]
Itt jön az képbe, hogy csak te használod akkor. Mi van ha valaki kezdõ, és õ pont egy Timerbe akarja belerakni?
U.I.: Egy pillanat, javítok a kódomon.
U.I(2): Kész is volna.