Sziasztok!
Ismét egy értelmetlen, de annál viccesebb scriptet hoztam nektek
Hogy mi is ez?
Eredetileg BombIt volt a neve, de valahogy a \"Robbants!\" jobban hangzik.
Lehetõségek:
Tehénbomba (Normál robbanás)
Csirkebomba (Extra Nagy Robbanás)
Autóbomba (Normál Robbanás)
Csatlakozáskor a Csirkebombából és a Tehénbombából 10darabot, míg az autóbombából végtelen mennyiséget kapunk.
Miután leraktuk a bombát öt másodpercnyi idõt kapunk, hogy elhúzzunk onnan. Utánra robban.
A Robbanás után a Tehén és a Csirke Object is, valamint az autó is megsemmisül.
Eredeti készítõ: mobiliz
Eredeti téma:
Klikk Magyarra Fordította: Olie
Magyar script letöltése:
http://www.solidfiles.com/d/c121bf4d39/
#if defined Credits
___________________________________________
Eredeti készítõ: mobiliz
Eredeti téma: forum.sa-mp.com/showthread.php?t=380376
Magyarra Fordította: Olie
Kérlek a Credits mezõt ne távolítsd el!
___________________________________________
#endif
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new cow;
new chicken;
new cowtimes[MAX_PLAYERS];
new chicktimes[MAX_PLAYERS];
new cartimes[MAX_PLAYERS];
forward explodecow();
forward explodechick();
forward explodecar(playerid);
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Robbants! by mobiliz\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyObject(cow);
DestroyObject(chicken);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
cowtimes[playerid] = 0;
chicktimes[playerid] = 0;
cartimes[playerid] = 0;
return 1;
}
public explodecow()
{
new Float:cow1, Float:cow2, Float:cow3;
GetObjectPos(cow, cow1, cow2, cow3);
CreateExplosion(cow1, cow2, cow3, 2, 10.0);
DestroyObject(cow);
return 1;
}
public explodechick()
{
new Float:chick1, Float:chick2, Float:chick3;
GetObjectPos(chicken, chick1, chick2, chick3);
CreateExplosion(chick1, chick2, chick3, 6, 30.0);
DestroyObject(chicken);
return 1;
}
public explodecar(playerid)
{
new currentveh;
currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
GetVehiclePos(currentveh, vehx, vehy, vehz);
CreateExplosion(vehx, vehy, vehz, 2, 20.0);
return 1;
}
CMD:cowbomb(playerid, params[])
{
if(cowtimes[playerid] < 10)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
cow = CreateObject(16442,x,y,z,0,0,0,100);
cowtimes[playerid]++;
SetTimer(\"explodecow\", 5000, false);
SendClientMessage(playerid, -1,\"A Tehénbomba öt másodperc múlva felrobban..\");
}
else SendClientMessage(playerid, -1,\"Az összes Tehénbombádat elhasználtad!\");
return 1;
}
CMD:chickenbomb(playerid, params[])
{
if(chicktimes[playerid] < 10)
{
new Float:x1, Float:y1, Float:z1;
GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
chicken = CreateObject(16776, x1,y1,z1,0,0,0,100);
chicktimes[playerid]++;
SetTimer(\"explodechick\", 5000, false);
SendClientMessage(playerid, -1,\"A Csirkebomba öt másodperc múlva felrobban!\");
}
else SendClientMessage(playerid, -1,\"Az összes Csirkebombádat felhasználtad!\");
return 1;
}
CMD:carbomb(playerid, params[])
{
cartimes[playerid]++;
SetTimer(\"explodecar\", 5000, false);
SendClientMessage(playerid, -1,\"Az autóbomba öt másodperc múlva felrobban!\");
return 1;
}