Üdv kedves fórumzok! Készitettem egy kiss Pont mentés szkriptett, lényege: Ha felépsz a szervere és kapol pénzt elmenti a cuccokat ha vissza jössz akkor meg úgyan úgy marad a pontod!
A ScriptFiles mappába kérlek hozzál létre egy Szerver mappát, amibe menti a cuccokat!
Felteszem code tagban mert így kõtelezõ!
#include <a_samp>
#include <dutils>
#include <dudb>
#include <dini>
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Pont[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(Pont, sizeof(Pont), \"/Szerver/%s.ini\",nev);
if(!dini_Exists(Pont)) {
}
else
{
dini_IntSet(Pont, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(Pont, sizeof(Pont), \"/Szerver/%s.ini\",nev);
if(!dini_Exists(Pont)) {
dini_Create(Pont);
dini_IntSet(Pont, \"Score\", 0);
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Score\"));
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Score\"));
}
return 1;
}
Üdv kedves fórumzok! Készitettem egy kiss Pont mentés szkriptett, lényege: Ha felépsz a szervere és kapol pénzt elmenti a cuccokat ha vissza jössz akkor meg úgyan úgy marad a pontod!
A ScriptFiles mappába kérlek hozzál létre egy Szerver mappát, amibe menti a cuccokat!
Felteszem code tagban mert így kõtelezõ!
#include <a_samp>
#include <dutils>
#include <dudb>
#include <dini>
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Pont[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(Pont, sizeof(Pont), \"/Szerver/%s.ini\",nev);
if(!dini_Exists(Pont)) {
}
else
{
dini_IntSet(Pont, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(Pont, sizeof(Pont), \"/Szerver/%s.ini\",nev);
if(!dini_Exists(Pont)) {
dini_Create(Pont);
dini_IntSet(Pont, \"Score\", 0);
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Score\"));
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Score\"));
}
return 1;
}