Sziasztok!
Írtam egy Privát Üzenet Rendszert, ami tartalmazza:
 - Magát a /pm parancsot, amivel tudsz üzenetet küldeni másnak, és csak õ látja, meg te.
 -Engedélyezõ, és Tiltó parancsot, letudod tiltani a megadott játékost. 
#include     <     a_samp      >
#include     <     zcmd        >
#include     <     sscanf2     >
#define COLOR_BLUE          0x33CCFFAA
#define COLOR_RED           0xFF0000AA
#define COLOR_GREEN         0x33FF33AA
#define COLOR_YELLOW        0xFF9900AA
#define COLOR_ORANGE        0xFF9900AA
new
        bool: g_bTiltas[ MAX_PLAYERS ] [ MAX_PLAYERS ],
        g_szFormat[ 300 ],
        g_iPlayer;
CMD:pm(playerid, params[])
{
         new
                szMessage[ 300 ];
         if( sscanf( params, \"us[300]\", g_iPlayer, szMessage ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /pm <Játékos ID> <Üzenet>\" );
         if( g_iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen azonosító!\" );
         if( playerid == g_iPlayer ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Magadnak nem küldhetsz privát üzenetet...\" );
         if( g_bTiltas[ g_iPlayer ][ playerid ] == true ) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Ez a játékos letiltotta a tõled érkezõ PM-et!\");
         format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"[PM] Tõled: Neki -> %s(%d): %s\", pName( g_iPlayer ), g_iPlayer, szMessage );
         SendClientMessage( playerid, 0x33FF33AA, g_szFormat );
 
         format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"[PM] Neked: Tõle -> %s(%d): %s\", pName( playerid ), playerid, szMessage );
         SendClientMessage( g_iPlayer, 0x33FF33AA, g_szFormat );
         return 1;
}
 
CMD:pmtilt(playerid, params[])
{
         if( sscanf( params, \"u\", g_iPlayer ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /pmtilt <ID/Játékosnév>\") ;
         if( g_iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen azonosító!\" );
         if( g_bTiltas[ playerid ][ g_iPlayer ] == true ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ezt a játékost már letiltottad! Ha felakarod oldani, akkor /pmold!\" );
         g_bTiltas[ playerid ][ g_iPlayer ] = true;
         format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"Letiltottad %s(%d) nevû játékost! Nem tud neked PM-et küldeni.\", pName( g_iPlayer ), g_iPlayer );
         SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, g_szFormat );
         return 1;
}
 
CMD:pmold(playerid, params[])
{
         if( sscanf( params, \"u\", g_iPlayer ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /pmold <ID/Játékosnév>\" );
         if( g_iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen azonosító!\" );
        if( g_bTiltas[ playerid ][ g_iPlayer ] == false ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ezt a játékost már feloldottad\" );
        g_bTiltas[ playerid ][ g_iPlayer ] = false;
        format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"Feloldottad %s(%d) nevû játékost! Mostmár tud neked PM-et küldeni!\", pName( g_iPlayer ), g_iPlayer  );
        SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, g_szFormat );
        return 1;
}
 
stock
         pName( playerid )
{
         static
                         s_szPlayerName[ MAX_PLAYER_NAME ];
         GetPlayerName( playerid, s_szPlayerName, MAX_PLAYER_NAME );
         return s_szPlayerName;
}
 Remélem, hogy  azért valakinek elnyerte a tetszését! 
