-
Hellosztok!
forward OnPlayerReloading(playerid, weaponid, ammo);
a callbackal addhatsz az újratöltéshez:
-Animokat
-GameTextet
-TextDrawtokat
-Audiót
-stb.-t
Letölthetõ:
Release 3 pastebin - http://pastebin.com/11yA1ziy
Release 4 pastebin - http://pastebin.com/z4kwsreY
Fixelve: Lag újratöltés alatt, valamint mostmár csak 1x játszódik a callback le, 1 újratöltés alatt
Rendõr Shotgun újratöltés callback hívásának javítása
-
hasznos szerintem , télleg grat ha te készítetted, respect!
Nem hinném hogy ö csinalta de mind 1
-
hasznos szerintem , télleg grat ha te készítetted, respect!
Nem hinném hogy ö csinalta de mind 1
[/quote]Neked muszáj egyfolytában poszthunterkedni?
Honnan veszed hogy nem õ csinálta? Plusz akkor kiirná hogy ki... :-[
Am tetszetõs az inc. :D
-
hidd el én csináltam ;)
ha nem hiszed keress utána,
vagy tekintsd meg a profilom
-
Hasznos lehet hogy hasznát veszem.
Csak így tovább ;)
-
hasznos szerintem , télleg grat ha te készítetted, respect!
Nem hinném hogy ö csinalta de mind 1
[/quote]
Az se semmi, hogy egy kezdõ ilyet mond egy veteránnak..
LZLo már jó rég óta scriptel, tudja mi milyen fán terem.
-
Nem rossz, bár szerintem egyszerûbb ezt callback nélkül megoldani, mert ez így lassít, de a kezdõknek ez érhetõbb.
Amúgy a lekért fegyvernek & tölténynek felesleges lefoglalni memóriát, egyszerûbb lenne belerakni a CallLocalFunction-ba és az úgy egyszerûbb, mert itt nemhasználod többször, csak egyszer.
-
hasznos szerintem , télleg grat ha te készítetted, respect!
Nem hinném hogy ö csinalta de mind 1
[/quote]
Az se semmi, hogy egy kezdõ ilyet mond egy veteránnak..
LZLo már jó rég óta scriptel, tudja mi milyen fán terem.
[/quote]
Köszönöm Gumikacsa! :)
-
Úgy néz ki mint a zcmd. ( részben )
De még nem a legjobb.