Ezzel az új visszahívással egyszerûbbé lehet tenni egy
GangZone létrehozását.
Eddig jutottam vele, természetesen jelenlegi állapotában csak szerver fejlesztõknek ajánlott.
[pawn]
new
Zone,
bool:clickzone,
Float:clickzonexy[2][2];
public
OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
clickzone = true - clickzone;
if(Zone) { GangZoneDestroy(Zone); printf(\"GangZoneDestroy(%d);\", Zone); Zone = 0;}
clickzonexy[clickzone][0] = fX;
clickzonexy[clickzone][1] = fY;
Zone = GangZoneCreate(clickzonexy[0][0], clickzonexy[0][1], clickzonexy[1][0], clickzonexy[1][1]);
printf(\"GangZoneCreate(%f, %f, %f, %f);\", clickzonexy[0][0], clickzonexy[0][1], clickzonexy[1][0], clickzonexy[1][1]);
GangZoneShowForPlayer(playerid, Zone, 0xFFFF0096);
/*
new
str[128];
format(str, sizeof str, \"OnPlayerClickMap( playerid: %d, fX:%f, fY:%f, fZ:%f)\", playerid, fX, fY, fZ);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
print(str);*/
return 1;
}
[/pawn]
Ezt a kódrészletet kell beilleszteni módunkba, majd fel kell menni a szerverre nyomunk egy ESC billentyût, kiválasztjuk a térképet (MAP), majd az egér mutatóval és bal egér gombbal kattintunk kétszer (a térképen), majd egy másik pontra is kétszer, és létrehozásra kerül a GangZone. (persze folyamatosan lehet kattintgatni csak ne felejtsük el idejében a számunkra fontos zónák adatait kimásolni a server_log.txt fájlból)
Kicsit unatkoztam és összedobtam ezt a kis kódot, de kedv hiányában nem fejlesztem tovább, számomra így is ellátja feladatát.
Remélem másnak is segíteni fog.