/*============================
Online Rcon Adminok
Készítette:
KeNGuRu
a.k.a.
Gumikacsa
============================*/
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
CMD:radmins(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"..::>>||Fentlévõ RCon Adminisztrátorok||<<::..\");
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i))
{
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(i, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"Név: %s ID:%d (Rcon Admin)\",aname,i);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
}
}
return 1;
}
obo[T]\" post=\"164368\" timestamp=\"1313152420\"]
bocs hogy régi témába irok
nice :D
kicsit átalakítottam sajátnak..
[pawn]CMD:admins(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid, adminsCOLOR_RED,\"..::>>||Fentlévõ Adminisztrátorok||<<::..\");
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i))
{
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(i, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"Név: %s ID:%d Adminszint: %d\",aname,i,Admin[playerid]);
SendClientMessage(playerid, adminsCOLOR_LIGHTBLUE, string);
SendClientMessage(playerid, adminsCOLOR_RED,\"..::>||Fentlévõ Adminisztrátorok||<<::..\");
}
}
return 1;
}[/pawn]
csak egy hiba van benne(warning): \"... .pwn(799) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level\"
[/quote]
Ezt egy kicsit nemértem,miért van benne AdminSzint amikor az Rcon admin az 1 Admin szint az Rcon adminba nincs több szint
Amugy meg javitva:
[pawn]CMD:admins(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid, adminsCOLOR_RED,\"..::>>||Fentlévõ Adminisztrátorok||<<::..\");
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i))
{
new aname[MAX_PLAYER_NAME]
GetPlayerName(i, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"Név: %s ID:%d Adminszint: %d\",aname,i,Admin[playerid]);
SendClientMessage(playerid, adminsCOLOR_LIGHTBLUE, string);
SendClientMessage(playerid, adminsCOLOR_RED,\"..::>||Fentlévõ Adminisztrátorok||<<::..\");
}
}
return 1;
}[/pawn]
Ezt egy kicsit nemértem,miért van benne AdminSzint amikor az Rcon admin az 1 Admin szint az Rcon adminba nincs több szintHát majdnem jó, de mivan akkor ha egynél több rcon admin van, akkor nem ez jelenne meg?
Amugy meg javitva:
[pawn]CMD:admins(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid, adminsCOLOR_RED,\"..::>>||Fentlévõ Adminisztrátorok||<<::..\");
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i))
{
new aname[MAX_PLAYER_NAME]
GetPlayerName(i, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"Név: %s ID:%d Adminszint: %d\",aname,i,Admin[playerid]);
SendClientMessage(playerid, adminsCOLOR_LIGHTBLUE, string);
SendClientMessage(playerid, adminsCOLOR_RED,\"..::>||Fentlévõ Adminisztrátorok||<<::..\");
}
}
return 1;
}[/pawn]
..::>>||Fentlévõ Adminisztrátorok||<<::..
Név: egykocka ID:3 Adminszint: 0
..::>||Fentlévõ Adminisztrátorok||<<::..
Név: mégegykocka ID:4 Adminszint: 0
..::>||Fentlévõ Adminisztrátorok||<<::.
Név: fõkocka ID:6 Adminszint: 0
..::>||Fentlévõ Adminisztrátorok||<<::.
[/quote]
És ha nincs fenn egy rcon admin se akkor azt hogyan jelzi?