Sziasztok!
Ezt még régebben Cannonn csinálta meg nekem,Én mrá nem használom,nem egy nagy kód.
De szerintem DM/TDM szerverekre nagyon jó,nekem is oda kellett!
A lényege az,ha meg ölsz 3 embert,halál nélkül akkor kapsz jutalmat,persze ezt át lehet állítani,hogy mit kapjon a játékos,és tovább is lehet húzni,pl ha 6 játékost öl meg halálnélkül stb....
Remélem valaki majd hasznát veszi
#include <a_samp>
new oles[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new S[128], Nev[MAX_PLAYER_NAME];
oles[playerid] = 0;
oles[killerid]++;
if(oles[killerid] == 3) // Ha megöltél 3 embert halálnélkül
{
GivePlayerMoney(killerid,500);
SetPlayerArmour(killerid,50);
GetPlayerName(killerid, Nev, sizeof(Nev));
format(S, sizeof(S), \"{FFCCEE}%s {FFCCBE}%d játékost ölt meg halál nélkül.Kapot 50% Pajzsot és 500$-t!\", Nev, oles[killerid]);
SendClientMessageToAll(-1, S);
}
if(oles[killerid] == 6) // Ha 6 embert halál nélkül.
{
SetPlayerHealth(killerid,25);
GivePlayerMoney(killerid,1000);
SetPlayerArmour(killerid,50);
GivePlayerWeapon(killerid,26,10);
GetPlayerName(killerid, Nev, sizeof(Nev));
format(S, sizeof(S), \"{FFCCEE}%s {FFCCBE}%d játékost ölt meg halál nélkül.Jutalma:Pajzs-50%,Élet-25%,Pénz-1000$,Fegyver-sawn-off shotgun!\", Nev, oles[killerid]);
SendClientMessageToAll(-1, S);
// És ezt lehet vobább vinni is ha akarjátok!
}
return 1;
}